خانه » استخدام در استان کردستان » نحوه ثبت نام حضوری مهارت آموزان در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

نحوه ثبت نام حضوری مهارت آموزان در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

متن آگهی:

اطلاعیه ۱۷ تیر ۹۶: نحوه ثبت نام حضوری مهارت آموزان در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

ضمن عرض تبریک به تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش  (مهارت آموزان ماده ۲۸ سال ۹۵ )  به اطلاع می رساند ثبت نام حضوری از روز سه شنبه مورخه ۹۶/۴/۲۰الی چهارشنبه مورخه ۹۶/۴/۲۱در ساعات اداری   و به شرح ذیل انجام خواهد شد :
رشته های آموزش ابتدایی و تربیت بدنی :     روز سه شنبه مورخه ۹۶/۴/۲۰
رشته های ریاضی ، عربی و مشاوره  :       روز چهار شنبه مورخه ۹۶/۴/۲۱
محل ثبت نام: سنندج میدان سهروردی ( فیض آباد ) دانشگاه فرهنگیان کردستان – کتابخانه پردیس شهید مدرس
مدارک لازم:
۱-پوشه روغنی     ۲-گیره    ۳ – اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه    ۴– اصل و کپی کارت ملی      ۵- اصل و کپی گواهی موقت یا دانشنامه تحصیلی     ۶- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت برای برادران      ۷-  عکس پرسنلی ۴*۳  چهار قطعه ( گرفته شده در سال جاری )    ۸- فیش واریزی مبالغ مربوط به افرادی که از امکانات غذا و خوابگاه استفاده می نمایند.
تذکر مهم: به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند آموزش  دوره رایگان است.لیکن بر اساس دستور العمل مربوطه هزینه ی امکانات رفاهی از قبیل خوابگاه و غذا بر عهده ی مهارت آموزان می باشد، که به شرح زیر به هنگام ثبت نام حضوری(  صرفاً از افرادی که تمایل به استفاده از خوابگاه و غذا دارند بر اساس قیمت تمام شده) دریافت می شود:
۱-    هزینه اسکان دوره برای دو ماه مبلغ ۱۶۰،۰۰۰ تومان .
۲-    هزینه سه وعده غذایی(صبحانه ۲،۰۰۰ تومان ،نهار۴،۵۰۰ تومان و شام ۳،۵۰۰) مجموعاً ۱۰،۰۰۰ تومان برای ۸ هفته و هر هفته ۴ روز آموزش ( شنبه تا سه شنبه ) مجموعاً ۳۲ روز مبلغ  ۳۲۰،۰۰۰ تومان
جمع  بندهای ۱ و ۲ مبلغ ۴۸۰،۰۰۰ تومان می باشد، که  لازم است مبالغ مورد نظر را  طی دو فقره فیش بانکی جداگانه که عبارت هزینه ی خوابگاه یا  هزینه ی غذایی در آن ثبت شده باشد، به حساب شماره ۲۱۷۳۷۰۴۲۰۱۰۰۷ خزانه معین یا تمرکز درآمد بنام مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کردستان واریز و اصل فیش واریزی را به عنوان یکی از مدارک،  هنگام ثبت نام تحویل نمایند.
توضیح اینکه در صورت حضور هر یک از مهارت آموزان در سایر روزهای هفته( چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه)، به منظور پیش بینی آمار، لازم است در ابتدای هفته به تعداد وعده های غذایی نسبت به تهیه ی  فیش اقدام  و مبالغ مربوطه را بر اساس قیمت تمام شده به حساب مربوط واریز نماید.

یادآوری مهم: ثبت نام تنها از افرادی به عمل می آید که قبلا نسبت به ثبت نام غیر حضوری و بارگذاری کامل مدارک خود در سامانه گلستان اقدام کرده باشند.


اطلاعیه ۲۴ فروردین ۹۶: نحوه ادامه مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان 

اداره کل آموزش و پرورش کردستان اطلاعیه ای ضروری در خصوص ادامه مراحل آزمون استخدامی سال۹۵ را اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در این اطلاعیه آمده است: براساس اطلاعیه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام اداره کل اموراداری و تشکیلات وزارت متبوع و باعنایت به اعلام نتایج  آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ وزارت آموزش و پرورش (موضوع مجوز شماره ۶۸۴۳۷۰ مورخ ۳۰/۵/۱۳۹۵ سازمان اداری و استخدامی کشور) ، موارد زیر جهت اطلاع پذیرفته‌شدگان نهایی و سایر داوطلبان  آزمون مذکور اعلام می گردد.

۱-پذیرفته شدگان نهایی که دارای کارنامه قبولی می باشند مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و دوره مهارت آموزی) جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود ازتاریخ ۲۶/۱/۱۳۹۶ به ادارات آموزش و پرورش محل پذیرش  مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

۲-داوطلبانی که در اعلام نتایج نهایی اسامی آنها وجود ندارد از مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق  و اداره کل استان خوداری نمایند و چنانچه درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند؛ می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام نموده و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.

۳-پذیرفته شدگان نهایی قبل از مراجعه به هسته های گزینش استان ها اقدامات ذیل را به عمل آورند:

– درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی:www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی(حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی) به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لازم می باشد در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.   عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.

۴-معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط پذیرفته شده نهایی، همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می‌پذیرد، براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در ادارات آموزش وپرورش  محل پذیرش  نسبت به اخذ معرفینامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و… به منظور تشکیل پرونده استخدامی  مدارک ومستندات خودرا بشرح بند ۶ زیر ارائه می نمایند.

توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

۵-درصورت تائید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و…. پذیرفته شدگان مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی به ادارات کل استان ها مراجعه نمایند.

۶ – پذیرفته شدگان نهایی با دردست داشتن مدارک ذیل جهت تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل بعدی از تاریخ ۲۶/۱/۱۳۹۶ لغایت ۳۱/۱/۱۳۹۶ به ادارات آموزش وپرورش محل قبولی مراجعه نمایند .

الف.اصل وکپی شناسنامه خود وافراد تحت تکفل (همسروفرزندان)

ب.اصل کارت ملی و تصویر آن

ج.اصل و کپی مدرک تحصیلی دانشگاهی مورد قبول آزمون استخدامی

د.  ۶ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ که درسال جاری گرفته شده باشد.

و. اصل معرفی نامه صادره از بنیاد شهید و امورایثارگران استان کردستان درخصوص مشمولین سهمیه ۲۵% ایثارگران

ز.  اصل معرفی نامه صادره از   مراجع   ذیصلاح برای  مشمولین سهمیه ۵%  ایثارگران

س. اصل معرفی نامه صادره از اداره کل بهزیستی استان کردستان درخصوص مشمولین سهمیه ۳%معلولین .

ص. اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت نظام برای آقایان.

ی: اصل کارنامه قبولی اخذ شده از سایت سازمان سنجش آموزش کشور


اطلاعیه ۱۱ بهمن ۹۵: بررسی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام آزاد آموزش و پرورش کردستان آغاز شد.اداره امور اداری آموزش و پرورش استان کردستان در اطلاعیه تکمیلی شرایط، زمان و مکان بررسی مجدد مدارک و مستندات داوطلبان استخدام آزاد سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورش را اعلام کرد.به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان متن اطلاعیه ای که توسط اداره امور اداری آموزش و پرورش استان صادر شده به شرح ذیل است :

” پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۱۰/۲۹ به اطلاع می رساند مرحله دوم بررسی مدارک و مستندات داوطلبین پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آبان ماه ۹۵، سهمیه استخدامی استان کردستان در روزهای دوشنبه ۹۵/۱۱/۱۱ و سه شنبه ۹۵/۱۱/۱۲ در محل اداره کل آموزش و پرورش استان اجرا می گردد.

لذا داوطلبینی که در روزهای اخیر با آنان تماس تلفنی حاصل یا پیامک به شماره موبایلشان ارسال شده یا در مرحله اول به دلیل نقص مدارک و شرایط به مرحله مصاحبه معرفی نشده اند؛ در صورت تکمیل مدارک یا رفع نقص شرایط، می توانند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ روزهای مذکور به کارگروه مربوطه مستقر در اداره امور اداری و تشکیلات مراجعه نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه مراحل استخدام تلقی شده و بعدا هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

مشاهده اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان


اطلاعیه ۱۱ بهمن ۹۵: زمانبندی معاینات پزشکی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان اعلام شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با صدور اطلاعیه ای زمان و مکان انجام معاینات پزشکی ، مصاحبه مهارت های معلمی و تخصصی از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ را اعلام کرد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در این اطلاعیه آمده است : به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که فرم معرفی به مصاحبه را(نمون برگ ۲ – د) دریافت نموده اندمی رساند که لازم است جهت انجام مراحل معاینات پزشکی وانجام مصاحبه برابر با موارد مندرج در جداول ذیل وبا دردست داشتن مدارک لازم به محل های مصاحبه مراجعه نمایند.

مدارک موارد نیاز:

۱- یک قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری

۳-اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن

۴- اصل  و تصویر نمون برگ ۲ – د

۵-دفترچه بیمه ( در صورت داشتن )

۶ – پوشه سفید وگیره

۷ – اصل فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال (حساب شماره ۲۱۷۳۱۲۴۳۶۵۰۰۶ بانک ملی “درآمد های اختصاصی خزانه ”  بنام خدمات آموزشی )

( فیش بعد از انجام معاینات پزشکی و تأیید داوطلب از سوی پزشک واریز گردد)

بعد از انجام معاینات پزشکی  ازداوطلبان برابر جدول ذیل مصاحبه مهارت های معلمی وتخصصی به عمل می آید.

جدول انجام مصاحبه مهارتهای معلمی از داوطلبان شرکت  در آزمون استخدام پیمانی آموزش وپرورش سال ۱۳۹۵
 رشتهتاریخ  مراجعهنشانی محل مصاحبه مهارتهای معلمی
برادرانآموزگار ابتدایی براساس حروف الفبا ( از حرف الف تا کاف)پنج شنبه ۹۵/۱۱/۱۴سنندج- میدان سهروردی، بلوار ارشاد،پردیس شهید مدرس سنندج-   ۳۳۱۸۴۴۱۱
آموزگار ابتدایی براساس حروف الفبا ( از حرف گاف  تا ی) ،آموزگار استثنایی ، معارف اسلامی ، عربی وادبیات فارسیجمعه ۹۵/۱۱/۱۵
زبان انگلیسی ، ریاضی ، کامپیوتر ، شیمی ، علوم اجتماعی ، گرافیک و الکترونیکشنبه ۹۵/۱۱/۱۶
 خواهرانآموزگار ابتدایی براساس حروف الفبا ( از حرف الف تا کاف)پنج شنبه ۹۵/۱۱/۱۴سنندج – خیابان طالقانی – خیابان ورزش – پردیس شهیده بنت الهدی صدر سنندج تلفن۳۳۱۶۳۷۲۶و ۳۳۱۶۳۷۲۷
آموزگار ابتدایی براساس حروف الفبا ( از حرف گاف  تا ی) ،آموزگار استثنایی ، معارف اسلامی، عربی ،ادبیات فارسی و علوم اجتماعیجمعه ۹۵/۱۱/۱۵
زبان انگلیسی ، ریاضی ، کامپیوتر ، شیمی ، زیست شناسی ، فیزیکشنبه ۹۵/۱۱/۱۶

تذکرات بسیار مهم:

۱- معاینه پزشکی  صرفاً از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر در روز های پنج شنبه ۱۴/۱۱/۹۵ ،جمعه ۱۵/۱۱/۹۵ و شنبه ۱۶/۱۱/۹۵ در محل پردیس های شهید مدرس وشهیده بنت الهدی صدر انجام می گیرد.

۲- مصاحبه مهارت های معلمی هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۶ عصر در پردیس های شهید مدرس و بنت الهدی صدر سنندج انجام خواهد شد.

۳- مصاحبه تخصصی یک ساعت بعد از انجام مصاحبه مهارت های معلمی برای کلیه رشته ها در محل پردیس های شهید مدرس وشهیده بنت الهدی صدر سنندج ورشته های کامپیوتر ، گرافیک والکترونیک در محل هنرستان طالقانی( واقع در دفتر فنی پشت دبیرستان مولوی) انجام می شود.

۴- داوطلبان باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهند: دریافت( نمون برگ ۲ – د )– معاینه پزشکی – مصاحبه مهارت های معلمی – مصاحبه تخصصی .

۵- هر کدام از این مراحل مستلزم انجام مقدمات و هماهنگی های زیادی است و انجام آنها خارج از زمان های اعلام شده عملاً امکان پذیر نیست لذا غیبت در هر کدام از این چهار مرحله باعث حذف داوطلب از روند استخدام خواهد بود .

۶- نظر به اینکه مصاحبه تکرار پذیر نیست  لازم است داوطلبان عزیز با آمادگی کامل و به دور از هر نوع استرس در مصاحبه های مهارت های معلمی و تخصصی حاضر گردند.

 مشاهده اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان 


اطلاعیه ۲۹ دی ۹۵: اطلاعیه بررسی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام آزاد آزمون آموزش و پرورش کردستان اعلام شد.اطلاعیه بررسی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام آزاد سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورشاداره امور اداری آموزش و پرورش استان کردستان در اطلاعیه ای شرایط ، زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام آزاد سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورش را اعلام کرد .به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان متن اطلاعیه ای که توسط اداره امور اداری آموزش و پرورش استان صادر شده به شرح ذیل است :

متن اطلاعیه

«اطلاعیه بررسی اسناد ، مدارک وانجام مصاحبه استخدامی»

پذیرفته شدگان مرحله چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ آموزش وپرورش

احتراماً، در اجرای شیوه نامه بررسی اسناد و مدارک وانجام مصاحبه استخدامی مستخدمان پیمانی آموزش وپرورش سال۱۳۹۵ موضوع مجوز شماره ۶۸۴۳۷۰ مورخ۳۰/۵/۱۳۹۵ سازمان اداری واستخدامی کشور وبه استناد ماده ۱ و۳ آئین نامه اجرایی بند (ز) ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری منضم به بخشنامه ۹۳۸۷۵۷/۲۰۰مورخ۱۹/۷/۱۳۹۳ ومصوبه ۱/۹/۱۳۹۵ کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش وپرورش مصاحبه استخدامی وآزمون علمی برای گزینش وجذب معلمان متعهد وکارآمددر طرازجمهوری اسلامی؛ متناسب با مبانی وارزش های اسلامی ونیاز دوره های مختلف تحصیلی ،به شرح زیر انجام می شود.

۱-اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش وپرورش سال ۱۳۹۵ موضوع آزمون ۲۱/۸/۹۵ ،طی اطلاعیه  های صادره از سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردیده است .

۲-داوطلبان استخدام پیمانی درآموزش وپرورش علاوه بر احراز شرایط عمومی مطابق بند(ب) وشرایط اختصاصی مندرج دربند(ج) آگهی استخدام وزارت آموزش وپرورش وکسب نمره علمی لازم درآزمون استخدامی ، باید شرایط اختصاصی حرفه معلمی مطابق ضوابط ومقررات مصوب کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش وپرورش را دارا باشند.

۳-داوطلبان شرکت کننده درآزمون استخدامی ۲۱/۸/۹۵ که اسامی آنان درفهرست چند برابر ظرفیت اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور آمده، می بایست نسبت به اخذ کارنامه آزمون خود از طریق سایت سازمان سنجش کشور اقدام وبرابر جدول زمانبندی بررسی مدارک ومستندات پیوست این اطلاعیه ،به همراه سایر مدارک مورد نیاز به کارگروه بررسی مدارک تحویل نمایند.

۴-کلیه داوطلبان مؤظفند «فرم اطلاعات فردی» را ازسایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی

http://WWW.gozinesh.Medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق عکس به آن اقدام وبه همراه ۲ قطعه عکس پرسنلی،تصویر کلیه صفحات شناسنامه وکارتملی،همزمان با تحویل سایر مدارک ،تحویل نماینده هسته گزینش استان نمایند.

۵-درهنگام مراجعه برابر برنامه اعلام شده ،اصل وتصویر مدارکومستندات لازم اعم از:

-شناسنامه:اصل وتصویرتمام صفحات آن

-مدارک تحصیلی لازم: ( دانشنامه یا گواهی موقت برابر کدشغل-محل انتخابی)

-کارت ملی: اصل وتصویر پشت وروی آن

-کارت پایان خدمت نظام یا معافیت دائم(ویژه آقایان):اصل وتصویرآن

-عکس ۴×۳ تمام رخ تهیه شده درسال جاری : ۴قطعه

-مدارک مربوط به استفاده ازسهمیه ها(ایثارگران ،معلولین):معرفی نامه ازبنیاد شهید وامور ایثارگران استان یاسازمان بهزیستی حسب مورد. برای افرادیکه ازسهمیه مربوطه استفاده می کنند.

-مدارک مربوط به بومی بودن درکد شغل-محل انتخابی مطابق(اطلاعیه جذب) در زمان ثبت نام درآزمون استخدامی.

-اصل سوابق خدمت غیر رسمی وتمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ۲۲/۱۱/۵۷ به بعد که حقوق خود را از اعتبارات دولتی دریافت نموده اند.

-کارنامه آزمون استخدامی اخذ شده ازسایتسازمان سنجش

-پوشه وگیره

رابه همراه داشته باشند.

۶-معرفی فرد داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی گردد، بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی ،بر اساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن۷۰درصد آزمون کتبی و۳۰ درصد مصاحبه استخدامی ،به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش صورت خواهد گرفت.

۷-گذراندن دوره یکساله مهارت آموزشی وموفقیتدرآزمون جامع دوره مذبور مطابق ضوابط ومقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری،برای پذیرفته شدگان نهایی دارای سهمیه(ایثارگران ومعلولین) وسایر داوطلبان الزامی است .محل برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی،توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد، تغییر محل آموزش وجابجایی مهارت آموزان مجاز نمی باشد.

۸-مطابق شرایط وضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی ،بخشی از هزینه های مصوب استخدامی، معاینات پزشکی وبرگزاری دوره یکساله مهارت آموزی(خدمات آموزشی ورفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.

۹-مسئولیت های ناشی از خلل دراستخدام افرادی که توانایی شرکت درتمامیابخشی از دوره مهارت آموزی را ندارند، برعهده خود شخص داوطلب بوده و دانشگاه مسئولیتی درقبال پذیرفته شدگان دارای شرایط خاص مانند بارداربودن،فرزندشیرخواریاکوچک،بیمار نیاز به مراقبت و…ندارد.

۱۰-چنانچه پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی ازادامه تحصیل واشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش وپرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه واخذ هزینه آزمون ،مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.

۱۱-دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی مسئولیتی درقبال اسکان وتغذیه  مهارت آموزان ندارد.درصورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکانات ، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوطه خواهد بود.

۱۲-رعایت کلیه شرایط وضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش درسومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی(مورخ۱۸/۷/۹۵)مندرج درسایت سازمان سنجش آموزش کشور واطلاعیه های بعدی آن ،ازسوی داوطلبان الزامی است.

۱۳-عدم مراجعه درزمان مقرر به منزله انصراف ازادامه روند استخدام می باشد وداوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

۱۴- شرایطبومی بودن : ( دارا بودن یکی از شرایط ذیل) :

الف : شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد

ب:همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .

ج: داوطلب ۴ سال ازسنوات تحصیلی(ابتدایی ،راهنمایی،متوسطه )را به صورت متوالی ویا متناوب در شهرستان مورد تقاضا طی کرده باشد .

د: داوطلب حداقل ۴ سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد .

ه: پدر ،مادر ویا همسر داوطلب حداقل ۴ سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

جدول زمانبندی مراجعه به کارگروه بررسی مدارک ومستندات

ردیفرشته شغلی مورد تقاضاجنسیتروزتاریخساعت مراجعه
۱آموزگار-آموزگاراستثناییزن ومردشنبه ویکشنبه۲/۱۱/۹۵و ۳/۱۱/۹۵۸صبح تا۱۴ عصر
۲ریاضی-زبان انگلیسی-زبان وادبیات فارسی-زیست شناسی-شیمی-عربی-علوم اجتماعی-فیزیک –معارف اسلامیزن ومرددوشنبهوسه شنبه۴/۱۱/۹۵و ۵/۱۱/۹۵۸صبح تا۱۴ عصر
۳هنرآموز کامپیوتر- گرافیک-الکترونیکزن ومردسه شنبه۵/۱۱/۹۵۸صبح تا۱۴ عصر
۴رشته ها جاماندهزن ومردچهارشنبه۶/۱۱/۹۵۸صبح تا۱۴ عصر

*تذکرات:

۱-حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده وبررسی آن الزامی است وعدم مراجعه به منزله انصراف از استخدام خواهد بود.

۲-درصورت ناقص بودن مدارک ویا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده درزمان ثبت نام جزو افراد فاقد شرایط تلقی می شود. واز انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

۳-زمان ومکان مصاحبه وانجام معاینات پزشکی پس از بررسی مدارک ومستندات به اطلاع افراد پذیرفته شده خواهد رسید.

آدرس محل استقرارکارگروه بررسی مدارک ومستندات :

سنندج-بولوار پاسداران-سه راه جام جم(نرسیده به سه راه شالمان) باشگاه فرهنگیان ، پژوهشکده تعلیم و تربیت.

اداره کل آموزش وپرورش استان کردستان

اداره اموراداری وتشکیلات

 مشاهده اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش کردستان 

دریافت فرم اطلاعات فردی

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.