خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۴

دریافت کارت آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۴

متن آگهی:

دریافت کارت آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۴ از روز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه منتشر می شود.
حسین توکلی صبح امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۴، ضرورت دارد تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود و برگ راهنمای مربوط پرینت تهیه کنند.
وی افزود: آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ با تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب در صبح روز جمعه اول خردادماه در ۵۸ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.
از تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب ثبت نام کننده در این آزمون، تعداد ۷۵ هزار و ۲۴ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۵ نفر مرد هستند؛ به عبارت دیگر ۳۸٫۷۸ درصد از داوطلبان زن و ۶۱٫۲۲ درصد آنها مرد هستند.
توکلی افزود: از تعداد ۱۹۳ هزار و ۳۴۵ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون استخدامی متمرکز سال ۱۳۹۴، تعداد ۱۶ هزار و ۶۰۵ داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه ای و تعداد ۱۷۶ هزار و ۸۵۴ داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه های اجرایی (۱۳ دستگاه) ثبت نام کرده اند.
اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه ها از امروز ۲۷ اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده و در نشریه پیک سنجش فردا (دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) نیز منتشر خواهد شد.
توکلی به داوطلبان این آزمون توصیه کرد که پس از دریافت کارت شرکت در آزمون خود تمامی مندرجات را دقیقا کنترل کنند و درصورت وجود هرگونه مغایرتی در کارت شرکت در آزمون، براساس مندرجات بند ب اطلاعیه حسب مورد اقدام کنند.
فرایند برگزاری اولین آزمون استخدامی دولت یازدهم از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه اول خردادماه خواهد بود و درهای ورود به جلسه راس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد؛ داوطلبان ضرورت دارد یک ساعت قبل از آغاز آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه آزمون عمومی و اختصاصی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار می شود، افزود: در این آزمون به هریک از داوطلبان دو دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات آزمون اختصاصی داده خواهد شد.
آزمون عمومی شامل دروس فنآوری اطلاعات، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، حقوق اساسی و هوش و توانمندی های عمومی است.
آزمون اختصاصی نیز شامل آزمون مشترک براساس دانش و مهارت تخصصی متناسب با خوشه های شغلی یا مشاغل خواهد بود.

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.