خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت آزمون‌ ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۵

دریافت کارت آزمون‌ ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۵

متن آگهی:

لینک دریافت کارت آزمون


ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و با‌ آرزوی‌ توفیق‌ برای‌ داوطلبان آزمون‌ ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۵، بدین‌ وسیله‌ به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه مورخ ۹۵/۹/۵ در ۲۴ شهرستان برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۹/۲ براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی مطابق بند «ب» و «ج» این اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص مندرج در جدول ذیل این اطلاعیه مراجعه نمایند.

الف – نحوه و زمان تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون
کلیه داوطلبان از روز سه‌شنبه مورخ ۲/۹/۹۵ برای مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون باید به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس فوق مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نموده و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً متذکر می‌شود که تهیه کارت منحصراً به روش فوق امکان‌پذیر می‌باشد.
ب – آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان به شرح جدول مندرج در ذیل این اطلاعیه می­باشد.
ج- داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند.
۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱ ،۲ ،۳ ،۴، ۹ و ۱۰ (نام خانوادگی – نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا تاریخ ۹۵/۹/۴ منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید و در صورتیکه نسبت به موارد مشروح ذیل معترض می‌باشید ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ ۹۵/۹/۳ و یا پنجشنبه ۹۵/۹/۴ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ براساس جدول مندرج در ذیل این  اطلاعیه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمائید.
۱-۱ – چنانچه نسبت به بندهای ۵ و ۶ (جنس و معلولیت) معترض هستند.
تبصره: درخصوص بند ۶ (معلولیت) چنانچه داوطلبی خواستار اعمال بند فوق می‌باشد، لازم است فرم مخصوص معلولیت را روز قبل از برگزاری آزمون تحویل باجه رفع نقص نماید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید. در غیر اینصورت هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.
۲-۱- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت‌نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان- سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ ۹۵/۹/۷ به ارگان مربوط مراجعه نمایند.
تبصره ۱- داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۹۵/۹/۴ منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای آنان اعمال گردد، در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.
تبصره ۲- داوطلبانی که متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح می‌باشند، توجه داشته باشند که سهمیه مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آنها براساس اطلاعات تکمیلی مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خود اظهاری) برای آنان در نظر گرفته شده، که در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر در مراحل بعدی برای آنها اعمال خواهد شد در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.
۳-۱- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و … می باشد و یا چنانچه موفق به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون نشده­اید ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ ۹۵/۹/۳ و یا پنجشنبه ۹۵/۹/۴ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴ × ۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره یک) مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد. بدیهی است هرگونه مراجعه در این خصوص در روز آزمون قابل پذیرش نخواهد بود و با افراد خاطی مطابق مقررات مربوط رفتار خواهد شد.
۴-۱ – چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می باشد، لازم است به باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه نمایید.
د- تذکرهای مهم
۱- همزمان با قرار گرفتن کارت شرکت در آزمون بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان بمنظور آگاهی بیشتر داوطلبان از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور قرار داده می‌شود که لازم است هر داوطلب با مطالعه دقیق آن برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات اقدام نماید. در صورت ضرورت داوطلبان می توانند از آن پرینت تهیه نمایند.
۲- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۴- درهای ورودی ِحوزه­ های امتحانی راس ساعت ۸:۰۰ (هشت صبح) بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از بسته شدن درهای ورودی در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآیند برگزاری آزمون راس ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه صبح) خواهد بود. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالنهای امتحانی به حوزه آزمون ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، بی‌سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.
۶- خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود و با داوطلبانی که اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.
۷- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی، به همراه داشتن هر گونه وسایل الکترونیکی و ارتباطی حتی بصورت خاموش (از قبیل پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، بی‌سیم و ..)، جزوه، کتاب، هر گونه نُت و یادداشت و نظایر آن ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می­گردد و با داوطلبان متخلّف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
۸- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه ­های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ­ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در این آزمون از تاریخ ۹۵/۹/۵ لغایت ۹۵/۹/۱۰ بصورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمائید.
جدول‌ استان و شهرستان محل برگزاری و  نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت درآزمون  پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری  ایران  سال ۱۳۹۵
نام استان محل اقامت
نام شهرستان محل برگزاری
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقی
تبریز
دانشگاه تبریز
تبریز: بلوار۲۹بهمن، دانشگاه تبریز، طبقه همکف، ساختمان مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی
آذربایجان غربی
ارومیه
دانشگاه ارومیه
ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه‌ ارومیه
اصفهان
‌ اصفهان
دانشگاه اصفهان
اصفهان: میدان آزادی، دروازه شیراز، خیابان دانشگاه، درب شمالی دانشگاه اصفهان، دفتر ستاد آزمونها
اردبیل
اردبیل
دانشگاه محقق اردبیلی
اردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان سابق اداره کل امور آموزشی
بوشهر
‌ بوشهر
دانشگاه خلیج فارس بوشهر
بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
تهران، سمنان، سیستان
و بلوچستان و
هرمزگان
تهران
حوزه خواهران: دانشگاه خوارزمی پردیس تهران
تهران: خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان شهید مفتح، دانشگاه خوارزمی پردیس تهران
حوزه برادران: دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره
چهارمحال و بختیاری
شهر کرد
دانشگاه شهرکرد
شهرکرد: بلواررهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان شمالی،
خراسان رضوی و
خراسان جنوبی
مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
مشهد: بلوار وکیل آباد،روبروی پارک‌ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خوزستان
اهواز
مجتمع آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی جهاد دانشگاهی – خوزستان
اهواز: جاده گلستان، بلوار پردیس، مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
زنجان
زنجان
دانشگاه زنجان
زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحدرایانه
فارس و کهگیلویه و بویراحمد
شیراز
دانشگاه شیراز
شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین
قزوین
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین
قزوین: انتهای بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین- سایت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
قم
قم‌
دانشگاه قم
قم: انتهای بلوارمحمدامین، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، سازمان مرکزی
کردستان
سنندج
دانشگاه کردستان-سنندج
سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، مهمانسرای دانشگاه
کرمان
کرمان
دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک کرمان (شهید چمران)
کرمان: خیابان شهید مصطفی خمینی، ابتدای هفت باغ علوی، دانشکده فنی و حرفه ­ای شماره یک کرمان(شهید چمران)
کرمانشاه  و  ایلام
کرمانشاه
دانشگاه رازی کرمانشاه
کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش
گلستان
گرگان
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان
گیلان
رشت
دانشگاه گیلان
رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان
خرم‌آباد
دانشگاه لرستان
خرم‌آباد: کیلومتر ۵ جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان
 

مازندران
ساری
دانشکده فنی امام محمد باقر (ع)
ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع)
مرکزی
اراک
دانشگاه اراک
اراک: میدان شریعتی، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه ، روبروی باجه انتظامات
همدان
‌همدان
دانشگاه بوعلی سینا همدان
همدان: شهرک مدرس، خیابان ابوطالب، دانشکده علوم انسانی، معاونت آموزشی دانشکده
البرز
کرج
دانشگاه خوارزمی کرج
کرج: حصارک، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی پردیس کرج
یزد
یزد
دانشگاه یزد
یزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، ساختمان کنار ورودی درب دانش
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.