خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش در نیمه دوم مهر ۹۷

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش در نیمه دوم مهر ۹۷

متن آگهی:

خبر ۴ شهریور ۹۷: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش در مهر ۹۷

نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، نیمه دوم مهر ماه اعلام می شود.
قنبرعلی خوش آینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: پذیرفته شدگان از آبان ماه در دانشگاه فرهنگیان مهارت های معلمی را فرا می گیرند.
در هفته های اخیری که گذشت مصاحبه حدود ۴۲۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه ها که تحت عنوان ماده ۲۸ در آزمون شرکت کرده اند برگزار شد.
از بین این افراد حدود ۲۷۰ نفر پذیرفته خواهند شد که نتایج نهایی آزمون در نیمه دوم مهر ماه اعلام خواهد شد.
پذیرفته شدگان از آبان ماه به مدت ۸ ماه در دانشگاه فرهنگیان پودمانی مهارت معملی را فرا خواهند گرفت. که این افراد برای یک سال تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان آمادگی لازم را داشته باشند.


خبر ۱۷ مرداد ۹۷:زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۷

رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین گفت : تشکیل پرونده داوطلبانی که در آزمون استخدامی سال۹۷ آموزش و پرورش نمره حدنصاب را کسب نموده اند از ۱۳مرداد ماه آغاز گردیده و تا ۲۲مرداد ادامه دارد.
شکراوی رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با کارشناس روابط عمومی ، اظهار داشت : ۷۴۷نفر از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال ۹۷ توانستند نمره حدنصاب آزمون را کسب نمایند که این آمار شامل ۴۰۸ خانم و ۳۳۹ آقا می باشد.
وی ادامه داد : ظرفیت جذب نیرو در این آزمون ۶۰۰ نفر برای استان قزوین تعیین گردیده که شامل ۱۸۳هنرآموز ( ۶۵خانم و ۱۱۸ آقا ) ، ۲۴۵دبیر ( ۸۸خانم و ۱۵۷ آقا) و ۱۷۲ آموزگار (۱۴۱خانم و ۳۱ آقا ) می باشد.
رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد : تشکیل پرونده و انجام مصاحبه علمی داوطلبان حائز نمره حدنصاب آزمون در بازه ی زمانی ۱۳مرداد تا ۶شهریور صورت می پذیرد .
شکرآوی درخصوص مراحل جذب و گزینش نیروهای جدید آموزش و پرورش گفت : نمره آزمون کتبی تاثیر ۷۰درصدی و نمره مصاحبه علمی تاثیر ۳۰درصدی در قبولی داوطلبین دارد که مجموع این نمرات و گزینش داوطلبین ، وضعیت قبولی آنان را مشخص می نماید.
وی اظهارداشت : نتایج یک برابر ظرفیت در تاریخ ۲۲شهریورماه سال۹۷ اعلام می گردد و گزینش صلاحیت داوطلبان در بازه ی زمانی ۲۵شهریور تا ۲۵مهر انجام می پذیرد و در تاریخ ۲۸مهرماه نتایج نهایی درخصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال۹۷ مشخص میگردد.
رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد : پذیرفته شدگان نهایی باید در دوره های یکساله مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان حضور می یابند که ثبت نام این دوره ها از ۲۸مهرماه تا ۳آیان ماه انجام می پذیرد و دوره های مهارت آموزی از ۵آبان ماه آغاز می گردد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.