خانه » استخدام های ویژه » اعلام نتایج نهایی پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷

اعلام نتایج نهایی پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷

متن آگهی:

خبر ۱۹ آذر ماه ۹۷ اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ برای سیر سایر مراحل استخدام

باعنایت به برگزاری پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۷/۰۴/۱۵ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند که نتایج نهایی داوطلبان آزمون در سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا پذیرفته­ شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل برای استخدام در هریک از دستگاه های اجرایی شامل: سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات ایران، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه به سایت مورد نظر هریک از دستگاه های فوق الذکر مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند.  

ردیفنام دستگاهآدرس دستگاه
۱وزارت امور اقتصادی و داراییWWW.MEFA.GOV.IR
۲وزارت راه و شهرسازیWWW.MRUD.IR
۳سازمان حفاظت محیط زیستWWW.DOE.IR
۴سازمان دامپزشکی کشورWWW.IVO.IR
۵سازمان شیلات ایرانWWW.SHILAT.COM
۶سازمان بیمه سلامت ایرانWWW.IHIO.GOV.IR
۷سازمان ملی زمین و مسکنWWW.NLHO.IR
۸سازمان اوقاف و امور خیریهWWW.OGHAF.IR

ضمناً داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند، می­توانند ازطریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۹/۲۸ به نشانی: www.sanjesh.org اقدام نمایند.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
 

خبر ۲۴ شهریور ماه ۹۷ – سیستم کارنامه پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ – ویژه داوطلبانی که مدارک آنها بررسی شده است

خبر ۲۱ شهریور ماه ۹۷ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۷/۵/۱۳۹۷ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج در سایت سازمان سنجش جهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه ‌معرفی گردیده ‌و مدارک و اطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تأیید گردیده، می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی سازمان دامپزشکی کشور،سازمان شیلات کشور، وزارت راه وشهرسازی،سازمان حفاظت محیطزیست،وزارت اموراقتصادی ودارایی،سازمان بیمه سلامت،سازمان ملی زمین ومسکن و سازمان اوقاف وامورخیریه) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه از ساعت ۱۸ (۶ بعدازظهر) روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست باتوجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه، اقدام لازم معمول دارند و همچنین داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند، از روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۲ لغایت روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط به شرح جدول ذیل، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

ردیف

نام دستگاه

تاریخ مراجعه به سایت دستگاه

آدرس دستگاه

۱

وزارت اموراقتصادی ودارایی

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.MEFA.GOV.IR

۲

وزارت راه وشهرسازی

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.MRUD.IR

۳

سازمان حفاظت محیط زیست

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.DOE.IR

۴

سازمان دامپزشکی کشور

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.IVO.IR

۵

سازمان شیلات کشور

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.SHILAT.COM

۶

سازمان بیمه سلامت

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.IHIO.GOV.IR

۷

سازمان ملی زمین ومسکن

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.NLHO.IR

۸

سازمان اوقاف وامورخیریه

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.OGHAF.IR

توجه:

·         عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

·         بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی درصورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی ‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران ‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً درصورت صحت مدرک و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابر ظرفیت موردنیاز اعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می باشد. لذا داوطلبان درصورت نیاز می توانند سؤالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.


خبر ۷ مرداد ماه ۹۷ – نتایج پنجیمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش اعلام شد

کارنامه پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷


خبر ۷ مرداد ماه ۹۷ – اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشوردر تاریخ ۹۷/۰۴/۱۵ شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی اجرایی (شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین انتخاب کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان مقتضی است براساس موارد ذیل عمل نمایند:

دریافت فایل کامل اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷: با فرمت PDF


خبر ۳ مرداد ۹۷: زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش مشخص شد 

اداره امور اداری آموزش و پرورش استان، در خصوص آزمون استخدامی سال ۹۷ آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن این اطلاعیه بدین شرح است: به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام پیمانی سال ۹۷ آموزش و پرورش می رساند جهت اطلاع از نتیجه آزمون از مورخ ۰۷/۰۵/۹۷ به سایت سازمان سنجش وآموزش کشور مراجعه نمایند. ضمناً مراحل تکمیل پرونده ومراجعه جهت انجام معاینه ومصاحبه طی اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.


خبر ۲۴ تیر ۹۷: اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش در هفته اول مرداد 

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در هفته اول مرداد ماه امسال اعلام می‌شود.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌ و پرورش درباره نتایج آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش که ۱۵ تیرماه امسال برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس قولی که سازمان سنجش به ما داده است، نتایج آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش هفته اول مرداد ماه اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: تعداد پذیرفته‌شدگان، ۲ برابر ظرفیت یعنی حدود ۳۴، ۳۵ هزار نفر خواهد بود که مصاحبه و معاینات آنها در شهریورماه انجام می‌شود.
چهاربند اضافه کرد: در نهایت حدود ۱۷ هزار نفر پذیرفته می‌شوند و دوره آموزشی یکساله را در دانشگاه فرهنگیان می‌گذرانند.
وی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امسال در سال تحصیلی آینده یعنی مهر ۹۸ وارد مدارس می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو


خبر ۱۹ تیر ۹۷:زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و فراگیر پنجم 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سهمیه این استان از پنجمین استخدامی فراگیر را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: نتایج آزمون کتبی استخدام، اواخر تیر یا اوایل مرداد اعلام می شود.
مجید یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از معرفی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در مرحله آزمون کتبی، مصاحبه آنها توسط آموزش و پرورش استان برگزار می شود.
وی گفت: بعد از انجام مصاحبه، گزینش نهایی صورت می‌گیرد سپس پذیرفته شدگان در دوره آموزش بدو خدمت شرکت می کنند تا برای آغاز سال تحصیلی مدارس در مهرماه آماده شوند.
یزدان پناه اظهار داشت: به دلیل تعداد کمتر معلمان ابتدایی، تغییر مقطع تعدادی زیادی از معلمان ابتدایی به سایر مقاطع و اضافه شدن کلاش ششم به مقطع ابتدایی، بیشترین نیروهای جذب شده برای خدمت در مقطع ابتدایی خواهند بود.
پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی روز جمعه ۱۵ تیر برگزار شد که در آن ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در کشور استخدام خواهند شد.
این آزمون برای جذب افراد واجد شرایط در ۹ دستگاه اجرایی شامل، وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
تاکنون سهم استخدامی استان کرمانشاه در سایر دستگاه های دولتی غیر از آموزش و پرورش اعلام نشده است.
استان کرمانشاه با جمعیت ۲ میلیون نفری، ۳۲۵ هزار دانش آموز، ۲۸ هزار فرهنگی و چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲۶ دیدگاه تاکنون.

  1. وحید گفت:

    با سلام. دوماه است از مصاحبه های استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست و چند دستگاه دیگر در آزمون پنجم گذشته هنوز خبری از نتایج نیست. در حالی است که آموزش و پرورش با ۱۷ هزار نفر نتایج اومد گزینش شدن و رفتن دوره اما باقی دستگاه ها با حدود ۱۰۰۰ نفر هنوز مشخص نیست. من خودم به شخصه دوتا موقعیت شغلی خصوصی رو به خاطر مشخص نبودن آیندم از دست دادم و کلا بلاتکلیفیم. در صورت امکان شما یه پیگیری کنید به ما هم اطلاع بدین. سازمان سنجش هم چیز مشخص و روشنی نمیگه. بسیار ممنون

    [پاسخ]

  2. اکرم گفت:

    سلام نمیدونید نتیجه استخدامی اموزش وپرورش کی اعلام میشه ؟

    [پاسخ]

  3. زهرا باغجری گفت:

    سلام. چه جوری باید بفهمم که جواب استخدامی اومده یا نه هر سایتی میرم چرت و پرته .لطفا یکی بگه جواب اومده یا نه؟

    [پاسخ]

  4. اکرم گفت:

    سلام
    من قبول نشدم
    چرا بالاترین نمره هر شهرو برای همون شهر قرار نمیدن
    چرا باید غیربومی بیارن
    لطفا میکنید حمایت کنید

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ جولای 30th, 2018 8:39 ب.ظ:

    فقط برای بومی امتیاز قرار میدن.

    [پاسخ]

  5. ازاده گفت:

    بسته اینتر نتی مون تموم شد،از بس تو اینترنت به خاطر نتیجه شخم زدیم،البته ما پارسالم امتحان دادیم،خیلی منتظر نیستیم

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ جولای 30th, 2018 8:12 ق.ظ:

    نتایج اعلام شد

    [پاسخ]

  6. مسعود گفت:

    واقعا که مسخره کردین ملت رو. از صبح تا حالا ۲۰۰ بار بیشتر به سایت سرزدم اما نتیجه اعلام نشده فقط با این اخبار دروغین خودتون رو خراب میکنید.واقعا که خبرنگاریتون و اخبارهاتون دروغی بیش نیست

    [پاسخ]

  7. ش.م گفت:

    دوستان خبر گویا دوازده شب ب بعد میاد

    [پاسخ]

  8. سعید گفت:

    تا این لحضه سازمان سنجش هیچ چیز رسمی نگفته . بعید هست که فردا هم نتایح بدن . چون اگه بدن از قبل اعلام میکنن ولی تا این لحضه حتی زمانش مشخص نشده

    [پاسخ]

  9. احسان مرادی گفت:

    بعد شب م اومد ادمین عزیز جواب بده سایت برای چی زدین !!!

    [پاسخ]

  10. محمد گفت:

    سلام
    چرا خبری نشد؟؟؟
    😠😠😠

    [پاسخ]

  11. کاربر گفت:

    خخخخخخخ ملت چی زود باور هستند بابا آمار سایت پیاین اومده مدیر سایت اومد خلاقیت به خرج بده نوشته ۷ مرداد نتایج میاد
    همیه اینا برای تبلیغات و بازدید سایت بالا بره هست
    شما دوستان چی زود باور هستید اول خوب تحقیق کنید
    موفق باشید

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ جولای 29th, 2018 7:05 ب.ظ:

    دوست گرامی این خبر در سایت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی درج شده میتونید چک کنید
    http://www.medu.ir/fa/news/item/667736/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-1-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7?ocode=100010876

    [پاسخ]

  12. احسان مرادی گفت:

    خبری نشد خداوکیلی ادمین یه امار بگیر باید یه فرقی باما داشته باشی

    [پاسخ]

  13. احسان مرادی گفت:

    چی شد نیومد پس کو روزگار

    [پاسخ]

  14. امیر شکلاتی گفت:

    سلام چرا خبری نمیشه هزار بار نگاه کردم …آخرش هم هیچ به هیچ …مطمئنم که قبولی در کار نیست…
    مطمئن هستید که شش بعد از ظهر اعلام میشه؟
    هیچ کس هیچی نمیگه … اصلا برای کسی مهم ئیست فکر کنم

    [پاسخ]

  15. پریسا گفت:

    مردیم از استرس حداقل نتیجه بیاد بفهمم قبول نشدم خیال خودموراحت کنم

    [پاسخ]

  16. شمیم گفت:

    چقدر بی انصافن نمیدونن چند نفر ب این کار واقعا احتیاج دارن ماطبقات پایین داریم میزنیم تو سر خودمون طبقات بالا خوش وخرم زندگی میکنن

    [پاسخ]

  17. شبی گفت:

    از ۱۲ شب تا الان هر دو دقیقه میرم سایت بلکه نتیجه رو بدن!!!کو پس!!!اصلا زمان دقیق رو اعلام نمیکنن.این چه وضعشه!!

    [پاسخ]

  18. یونس گفت:

    از کجا میدونید جناب؟آیا از منبع خاصی اطلاع گرفتید،؟
    اگر کسی از منبع خاصی شنیده لطفا با ذکر منبع اعلام کنه

    [پاسخ]

  19. میلاد گفت:

    به خدا من چشم اب نمیخوره اینا امروز بزنن یا این روزا بزنن حتی. خودشون بچه هاشون همه سر کارنو دغدغه ای ندارن و اصلا هیچ جایی خبری ازین ماجرای مهم نیست !

    [پاسخ]

  20. ناصر گفت:

    نتایج ساعت ۱۸ امروز روی سایت سنجش قرار میگیرد

    [پاسخ]

  21. مهسا گفت:

    سلام
    امروز ۹۷/۰۵/۰۷ هستش و قرار بود خبر اعلام نتایج و سایت سازمان سنجش بزاره، اما خبری نبود..

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ جولای 29th, 2018 10:15 ق.ظ:

    اگر نتایج اعلام هم بشه ، بعدازظهر اعلام میشه

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.