خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام پاسخ اعتراضات به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۹ 

اعلام پاسخ اعتراضات به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۹ 

متن آگهی:

خبر ۲۲ آذر ۱۴۰۰- اعلام پاسخ اعتراضات به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۹ 

معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضاییه، از اعلام پاسخ اعتراضات داوطلبان به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹خبر داد. به گزارش اختبار بر اساس اعلام معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضاییه، فرایند رسیدگی به اعتراضات نسبت به نتایج آزمون سال گذشته این مرکز به اتمام رسیده است.
داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۹ برای مشاهده پاسخ اعتراضات خود می بایست به پورتال شخصی خود در سامانه جذب مراجعه کنند.

جهت مشاهده نتایج اعتراضات اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ آبان ۹۹-علام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه در سال ۹۹

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ خرداد ماه ۹۷ – نتایج آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۳۹۶ از تاریخ ۱۳۹۷٫۰۳٫۲۹ لغایت ۱۳۹۷٫۰۴٫۲۹ از طریق وب سایت مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در دسترس میباشد.

نکات مهم جهت اطلاع پذیرفته شدگان اولیه محترم :

۱٫ پذیرفته شدگان در آزمون صرفاً به عنوان پذیرفته شده اولیه محسوب گردیده و در بدو امر می بایستی با در دست داشتن مدارک ذیل جهت ثبت نام و تشکیل پرونده از تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ در استانها به هیات مدیره کارشناسان استان مربوطه (نشانی هیات مدیره ها در سایت مرکز درج شده است) و در تهران به ساختمان اصلی مرکز با نشانی: تهران، خ آفریقای شمالی، کوچه گلفام، پلاک ۵۴ مراجعه نمایند.
تذکر : کپی مدارک ذیل حتماً در برگ A4 ارائه گردد .
برابر با اصل مدارک صرفاً از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت پذیرد.
* اصل شناسنامه به همراه تصویر برابر با اصل تمام صفحات آن.
* اصل کارت ملی به انضمام تصویر برابر با اصل آن (پشت و رو)
* اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به همراه تصویر برابر با اصل آن پشت و رو (آقایان)
* اصل دانشنامه لیسانس و تصویر برابر با اصل آن .
* تکمیل فرم گزینش بصورت خوانا و بدون قلم خوردگی در دفتر هیات مدیره استان.
* اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا تصویر برابر با اصل آن . (برای افرادی که نوع بومی ثبت نامی ایشان بومی محل اخذ دیپلم می باشد)
* اصل سند یا اجاره نامه محل سکونت به همراه تصویر برابر با اصل آن. (برای افرادی که نوع بومی ثبت نامی ایشان بومی محل سکونت ۵ سال اخیر می باشد)
* ۶ قطعه عکس پرسنلی (جدید، رنگی، تمام رخ، زمینه روشن ۳ در ۴). عکس آقایان با لباس مناسب و خانمها با حجاب کامل.
* اصل گواهی های مربوط به پنج سال سابقه مرتبط در رشته مورد تقاضا

۲٫ افرادیکه از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند لازم است اصل گواهی ، مدارک و اسناد مربوطه را از یکی از مراجع ذیصلاح ارائه نمایند.

۳٫ افرادیکه در قسمت نتیجه ، عبارت : «عدم قبولی-نقص مدارک ایثارگری» را مشاهده میکنند لازم است در تاریخ تعیین شده جهت تشکیل پرونده به دفتر هیات مدیره استان مراجعه نموده و مدارک ایثارگری خود را به منظور استعلام مجدد ارائه نمایند.

۴٫ چنانچه افراد پذیرفته شده، هر یک از مدارک مندرج در این اطلاعیه را هنگام ثبت نام ارائه ننمایند و یا بعداز بررسی مشخص گردد که مدارک ارائه شده دارای وجاهت قانونی نمی باشد از انجام ادامه مراحل پرونده جلوگیری بعمل آمده و قبولی این افراد کان لم یکن تلقی می گردد.

۵٫ پس از اخذ مدارک و احراز شرایط اولیه، پذیرفته شدگان بر اساس برنامه زمانبندی که متعاقباً اعلام خواهد شد جهت انجام مصاحبه دعوت می شوند.

۶٫ دواطلبانی که به نتیجه آزمون خود معترض هستند، می‌توانند تقاضای کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷٫۴٫۱۲ به آدرس پستی: تهران- بلوار نلسون ماندلا – کوچه گلفام – پلاک ۵۴ – دبیرخانه مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه – کدپستی ۱۹۱۵۶۷۳۷۵۰ از طریق پست ارسال کنند.لازم به ذکر است به اعتراضات حضوری و یا تلفنی پاسخ داده نخواهد شد. در ضمن به اعتراضاتی که بعد از تاریخ مذکور ارسال گردد، ترتیب اثر داده نمیشود.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۲ خرداد ۹۷: زمان اعلام نتایج آزمون‌ کارشناسان رسمی قوه قضاییه 

رییس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه از احتمال اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه و آزمون وکالت داوطلبان کرمانشاه مرکز امور مشاوران قوه قضاییه پس از تعطیلات اخیر خبر داد.

عبدالرضا مومنی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تاریخ اعلام نتیجه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، اظهار کرد: به دلیل اینکه هنوز پاسخ تعیین ظرفیت ایثارگران مشخص نشده است، ان شاءالله نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه پس از تعطیلات اخیر اعلام می‌شود.

رییس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه همچنین در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون وکالت داوطلبان کرمانشاه مرکز امور مشاوران قوه قضاییه، عنوان کرد: احتمالا نتیجه این آزمون همزمان با اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، آزمون وکالت داوطلبان مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه در استان کرمانشاه با تاخیر از زمان برگزاری آزمون اصلی، در تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال ۹۶ برگزار شد.

آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه نیز ۱۱ اسفند ماه سال ۹۶ طی دو مرحله برای ۱۷ رشته برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۴ دیدگاه تاکنون.

  1. رسول گفت:

    سلام
    من قبلا فکر میکردم این آزمون را دست کاری میکنند ولی بعد از امتحان و نتایج دقیقا همان نتیجه ای که فکر میکردم را گرفتم و خداییش امتحان خوبی بود و سوالات بسیار گمراه کننده هستند و باید در بسیاری از موارد از بین چند جواب درست صحیح ترین را انتخاب کرد و همین مورد هست که بیشتر شرکت کننده ها را گمراه میسازد. در مرحله مصاحبه هم سوالاتی که پرسیده میشود سلیقه ای میباشد و بیشتر باید سعی شود که جو را کنترل کنید و مسیر آن را خودتون مشخص کنید و البته کار سختی هست ولی با تجربه ممکن میباشد و نباید زیاد پرحرفی کنید و حرف بدون دلیل و مدرک هم اگر زده شود باعث رد شدن در مصاحبه میشود.

    [پاسخ]

  2. برق قدرت گفت:

    سلام
    من مطمنم هستم ۷۰ تا ۸۰ درصد نتایج رو درست زدم ولی نتیجه ام شد ۲۰ درصد دوبار از لرستان رفتم تهران برا پیگیری اصلا سازمان بی در و پیکری از این بدتر تا حالا ندیده ام اصلا پیگیری نکرده اند و حق کشی تا کی
    چرا حق زن و بچه منو خوردن و با مدرک فوق لیسانس برق باید بیکار باشم و اینطوذری هم حقم رو بخورن و بدن به یکی دیگه انشالله خیر ازش نبینه.

    [پاسخ]

  3. نوید گفت:

    اعتراض به نتایج فقط یک ترفند
    بازی خوردیم‌
    همش سهمیه ایی بود
    سراغ ندارم کسی بدون سهمیه قبول بشه
    به کمک توانایی سرچ و کتاب الکترونیکی و گوشی ایفون که تمراهم بردم سر جلسه ازمون
    جواب ۹۰درصد سوالات را درست زدم
    ولی رد شدم
    من شده بودم رفرنس در جلسه ازمون
    اطرافیانم که اکثر گزینه هارا به کمک من زدن قبول شدن
    ولی من …

    [پاسخ]

  4. مسعود گفت:

    نتایج دروغ بود.
    از ما کلاهبرداری کردند.
    و هیچ پاسخی هم به اعتراض ها نمیدهند.
    لعنت بر فساد و دروغگویی و دزدی

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.