خانه » استخدام در استان کرمان » اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مهارت آموزی ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان کرمان

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مهارت آموزی ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان کرمان

متن آگهی:

اطلاعیه ۱۳ تیر ۹۶: اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مهارت آموزی ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان کرمان

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان محترم، دانشگا فرهنگیان کرمان توجه پذیرفته شدگان محترم را به نکات زیر جلب می نماید.

فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه فرهنگیان کرمان پس از ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی) به صورت حضوری بر اساس جدول زمانبدی ذیل انجام خواهد شد.

جدول زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان

زمان حضور کد رشته ها

ایام هفته

دبیری دینی عربی، دبیری ریاضی، مربی امور تربیتی، مراقبت سلامت

دوشنبه ۹۶/۰۴/۱۹

آموزش ابتدایی

سه شنبه ۹۶/۰۴/۲۰

دبیری علوم اجتماعی، دبیری ادبیات فارسی

چهارشنبه۹۶/۰۴/۲۱

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری

  1. پرینت کد رهگیری ثبت نام غیر حضوری
  2. اصل شناسنامه
  3. اصل کارت ملی
  4. دو قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ در سال جاری با پوشش وظاهر مناسب
  5. کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت(ویژه آقایان)
  6. اصل گواهینامه موقت یا اصل دانشنامه برای پذیرفته شدگانی که گواهینامه موقت یا دانشنامه دریافت کرده اند.
  7. مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور از شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان
  8. دو نسخه کپی و فایل الکترونیکی مدارک اسکن شده را جهت نیاز در موارد ضرورت همراه خود داشته باشید.
  9. بدیهی است پرداخت هزینه های خوابگاه و تغذیه به عهده مهارت آموز است.هزینه خوابگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برای دو ماه ۱۶۰ هزار تومان می باشد که باید  بحساب ۲۱۷۳۰۱۴۰۰۰۰۰۴ سیبا بانک ملی بنام درآمدهای اختصاصی دانشگاه فرهنگیان کرمان واریز شده و در روز ثبت نام حضوری فیش واریزی تحویل کمیته ثبت نام گردد. در غیر اینصورت باید پرینت ثبت نام غیر حضوری اصلاح گردد که متقاضی خوابگاه نمی باشد.و هزینه تغذیه هزینه تمام شده غذا می باشد. ( تقریبا هزینه روزانه ۱۰ هزار تومان)

ثبت نام حضوری ساعت ۱۲-۸ صبح و ۱۶-۱۳ بعداز ظهر خواهد بود.

توجه : عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است.

آدرس: کرمان میدان خواجو- ابتدای خیابان سرباز، نبش سلمان فارسی، دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیرالدین طوسی، ساختمان آموزشی شماره ۲.



اطلاعیه ۵ اسفند ۹۵: زمان مصاحبه تخصصی و تشکیل پرونده تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام شد.معاون پژوهش وبرنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان زمان، مصاحبه تخصصی و تشکیل پرونده تکمیل ظریفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان را اعلام کرد.

حمید رضا دعاگویی با اعلام این خبر گفت: مصاحبه و تشکیل پرونده تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون پیمانی آموزش و پرورش در استان کرمان از «هشتم تا یازدهم اسفند ماه سال جاری» برگزار می شود.

برنامه زمانبندی مصاحبه از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بر اساس رشته طبق جدول زیر می باشد:

برنامه مصاحبه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۵
تاریخرشته هاجنسیت
یکشنبه۹۵/۱۲/۸آموزگار ابتدایی – علوم اجتماعی -مربی امور تربیتی مدارسبرادران
دوشنبه ۹۵/۱۲/۹ریاضی- شیمی- فیزیک-تربیت بدنی-زبان انگلیسی-عربی- معارف اسلامی-ادبیات فارسی-زراعی وباغی- کامپیوتربرادارن
سه شنبه ۹۵/۱۲/۱۰آموزگار ابتدایی- مربی امور تربیتی مدارس-استثناییخواهران
چهار شنبه ۹۵/۱۲/۱۱تربیت بدنی-مراقبت سلامت-معارف اسلامی-ادبیات فارسی-ریاضی-زیست شناسی-شیمی-عربی-علوم اجتماعیخواهران

مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه تخصصی تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی به شرح زیر می باشد:

  • اصل و تصویر مدارک برابر با اصل و مستندات لازم (  کارنامه قبولی آزمون ، شناسنامه به همراه تمام صفحات ، مدرک تحصیلی ، کارت ملی (پشت و رو)  ، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان )(پشت و رو) ،عکس ۴ * ۳  شش قطعه  ، مدارک مربوط به سهمیه ها ، مدارک مربوط به بومی بودن ، تائید یه های معتبر(به حداکثر سن مجاز داوطلب افزوده شده) و مدارک مربوط به نخبگان و … ) به همراه داشته باشند.
  • داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند ” فرم اطلاعات فردی ” را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش  به نشانی : http ://www.gozinesh.medu.ir    دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و همراه دو قطعه عکس پرسنلی ، تصویر کلیه صفحات شناسنامه ، کارت ملی  و مدرک تحصیلی  همزبان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی ، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
  • داوطلبانی که با مدرک فوق لیسانس در آزمون استخدامی ثبت نام کرده و پذیرفته شده اند، ارائه  اصل یا کپی برابر با اصل  مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در زمان مراجعه جهت مصاحبه تخصصی الزامی است.

***مکان : کرمان میدان خواجو – خیابان سرباز نبش خیابان سلمان فارسی –پردیس خواجه نصرالدین طوسی

**زمان پذیرش : ۸ صبح لغایت ۱۵.۳۰ عصر

عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت .

 مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کرمان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه ۹ دی ۹۵: زمان ارائه مدارک مورد نیاز مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص مدارک مورد نیاز مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر کرد.

مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی به شرح زیر می باشد:۵

اصل و تصویر مدارک برابر با اصل و مستندات لازم (شناسنامه به همراه تمام صفحات، مدرک تحصیلی، کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان) (پشت و رو)، عکس ۴ * ۳ شش قطعه، مدارک مربوط به سهمیه ها، مدارک مربوط به بومی بودن، تائید یه های معتبر (به حداکثر سن مجاز داوطلب افزوده شده) و مدارک مربوط به نخبگان و … ) به همراه داشته باشند.

داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند ” فرم اطلاعات فردی ” را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش  به نشانی :  http ://www.gozinesh.medu.ir  دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و همراه دو قطعه عکس پرسنلی ، تصویر کلیه صفحات شناسنامه ، کارت ملی  و مدرک تحصیلی  همزبان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی ، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

داوطلبانی که با مدرک فوق لیسانی در آزمون استخدامی ثبت نام کرده و پذیرفته شده اند، ارائه  اصل یا کپی برابر با اصل  مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در زمان مراجعه جهت مصاحبه تخصصی الزامی است.

بر اساس این اطلاعیه؛ برنامه زمانبندی مصاحبه تخصص ، بر اساس رشته پذیرفته شدگان آموزش و پرورش تا چند روز آینده اعلام می شود

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.