خانه » اطلاعیه های مهم » زمان آزمون استخدامی وزارت علوم اعلام شد.

زمان آزمون استخدامی وزارت علوم اعلام شد.

متن آگهی:

خبر ۱۸ اسفند ۹۵: زمان آزمون استخدامی وزارت علوم اعلام شد.

محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در همایش سراسری مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، گفت: با توجه به تهیه سند نیروی انسانی وزارت علوم، سهمیه استخدامی مراکز آموزش عالی کشور در حال نهایی شدن با سازمان امور اداری و استخدامی است و ان‌شاءالله اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ آزمون استخدامی برای جذب نیروی جدید برگزار می‌شود.

وی افزود: نیروهای قرار دادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که در این آزمون شرکت کنند با توجه به سنوات خدمت دارای امتیاز خواهند بود و با توجه به نمره آزمون، بررسی سوابق و مصاحبه تخصصی بهترین نیروهای انسانی برای دانشگاه‌ها جذب خواهند شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بیان داشت: سند توسعه منابع انسانی دانشگاه‌های کشور با کار کارشناسی سه ساله به اتمام رسید و به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارائه شد و براساس این سند، به نسبت هر ۲۰ نفر دانشجو در دانشگاه‌ها یک استاد و به ازای هر استاد یک کارمند خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۲ در همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، آیین نامه استخدامی کارکنان اجرا شده است، گفت: پس از ۳ سال تجربه اجرا و بررسی نقاط ضعف و قوت، اصلاحاتی در این آئین نامه اعمال شده است که در نیمه اول سال ۱۳۹۶ در هیات امنای تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه مطرح و تصویب خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.