خانه » اطلاعیه های مهم » رفع مشکل استخدام مدال آوران در آینده ای نزدیک

رفع مشکل استخدام مدال آوران در آینده ای نزدیک

متن آگهی:

خبر ۲۴ مرداد ۹۶: رفع مشکل استخدام مدال آوران در آینده ای نزدیک 

برای حل مشکلات فعلی انجام می‌شود؛ ابلاغ دوباره مصوبه دولت به تمام دستگاه‌ها برای استخدام مدال آوران
به گفته سرپرست معاونت مالی وزارت ورزش، ابلاغ مجدد مصوبه دولت برای استخدام مدال آوران در دستور کار سازمان اداری و استخدامی قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار مهر، «مدال آوران بدون کفش در انتظار استخدام»؛ این عنوان گزارشی بود که خبرگزاری مهر هفته گذشته و در راستای  پاداش هایی که وعده آنها برای مدال آوران المپیک ریو داده شده بود، به آن پرداخت. بخشی از این گزارش مربوط به استخدام مدال آوران این رویداد بود که مصوبه کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و حتی دولت را دارد اما با این حال نه تنها مدال آوران این رویداد بلکه مدال آوران دیگر میادین آسیایی و جهانی که می توانند از مصوبات استخدامی بهره مند شوند، هنوز موفق به استخدام در یکی از نهادهای دولتی نشده اند.
در همین رابطه سیدعلی آقازاده سرپرست معاونت مالی وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آنچه تا به امروز مانع از استخدام مدال آوران – با وجود مصوبه دولت – شده و اقداماتی که در این زمینه از سوی وزارت ورزش انجام شده است، توضیح داد.
وی با تاکید بر اینکه در مورد به کارگیری مدال آوران بر اساس بخشنامه دولت به عنوان اصلی ترین ملاک اقدام می شود، گفت: این بخشنامه فقط مربوط به مدال آوران المپیک نمی شود. در این بخشنامه رویدادهای زیادی تعریف شده اند که بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی از آن جمله هستند.
سرپرست معاونت مالی وزارت ورزش با اشاره به اینکه تا به امروز ورزشکارانی درخواست خود را بابت استخدام در نهادهای مختلف به وزارت ورزش ارائه کرده اند، یادآور شد: وزارت ورزش بر اساس بخشنامه مصوب دولت قدم هایی را در راستای درخواست این ورزشکاران برداشته است اما یک مشکل عمده وجود دارد که باعث شده تا به امروز نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.
معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش در توضیح مشکلات موجود برای استخدام مدال آوران، به نادیده گرفته شدن بخشنامه مصوب دولت در این زمینه توسط برخی دستگاه ها اشاره کرد و گفت: بر اساس بخشنامه مصوب، ورزشکار مدال آوری که مشمول به کار گیری و استخدام است، شخصا در مورد انتخاب واحد به کارگیری تعیین کننده است. دستگاه مربوطه هم بر مبنای مصوبه هیات دولت مکلف است به این درخواست پاسخ مثب دهد. حال اینکه برخی دستگاه ها یا نمی خواهند این کار را انجام دهند و در راستای مصوبه دولت، قدمی بردارند یا واقعا در جریان آن نیستند.
وی تاکید کرد که بخشنامه دولت در رابطه با استخدام مدال آوران، ضمیمه درخواست ورزشکار مربوطه می شود با این حال موضوع در پروسه رسیدگی و اجرا با مشکل مواجه می شود.
به گزارش مهر، در آخرین نشستی که میان مسئولان وزارت ورزش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد، موضوع لحاظ شدن مصوبه دولت برای استخدام ورزشکاران مدال آور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست که دو هفته پیش برگزار شد، مقرر شد بخشنامه دولت توسط این سازمان مجددا برای تمام نهادها ارسال شود تا توجه و عمل کردن به آن مورد توجه قرار بگیرد.
آقازاده با اعلام این خبر خبرنگار مهر، گفت: بر اساس صحبت های مطرح شده در نشست مورد نظر و تصمیم اتخاذ شده، فکر می کنم طی دو ماه آینده مشکل فعلی برطرف شود و بتوانیم درخواست مدال آوران برای استخدام در نهادهای مورد نظرشان را اجرایی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.