خانه » استخدام در استان تهران » استخدام وزارت بهداشت سال ۹۶ (اطلاعیه‌ مواد آزمون)

استخدام وزارت بهداشت سال ۹۶ (اطلاعیه‌ مواد آزمون)

متن آگهی:

خبر ۴ آذر ۹۶ – در آزمون‌ استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۶

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۶ در تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵، بدین وسیله مواد آزمون برخی از رشته‌های شغلی متخصص در آزمون مذکور که در دفترچه ‌راهنمای ثبت‌نام درج نگردیده بود، به شرح جدول ذیل و برای اطلاع داوطلبان ثبت‌نام کننده در این رشته‌های شغلی اعلام می‌گردد.

کد شغلعنوان شغلمواد آزمون
۳۳۵۶پزشک متخصص طب اورژانسمجموعه دروس (اخلاق پزشکی ـ
Rosen’s Emergency medicine concepts and clinical practice 8th
edition)
۳۳۶۵پزشک متخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)مجموعه دروس (اخلاق پزشکی ـ
کتاب جامع اورولوژی ایران/ مؤلفین: دکتر ناصر سیم­فروش، دکتر اکبر نورعلیزاده، دکتر محمدحسین سلطانی/ انتشارات تیمورزاده ـ نشر طبیب/ ویراست دوم ـ پاییز ۱۳۹۲
شماره فصول: ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۸، ۳۰، ۳۴، ۳۵، ۳۶، ۳۹، ۴۰، ۴۱، ۴۲، ۴۴، ۴۵، ۴۶، ۴۷، ۴۸، ۵۵، ۶۰، ۶۱، ۶۲، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۷۸، ۸۰ و ۸۳)
۳۳۷۴متخصص گوش و حلق و بینیمجموعه دروس (اخلاق پزشکی ـ
Otolaryngology, Head & Neck Surgery/ C.W. Cumming/ John
M.Fredrickson/ Mosby/ 6th / 2015)
۳۳۹۱پزشک متخصص گوش، حلق و بینی
۳۳۷۶متخصص توانبخشیمجموعه دروس (اخلاق پزشکی ـ
Physical Medicine & Rehabilitation/Randall L. Braddom/
W.B Saunders/ 2015
Electrodiagnostic Medicine/Daniel Dumitru/ Hanley / 2002
Essentials of Physical Medicine and Rehabilitation (Walterr-
Frontra, Julie K Silver, Thomas D Rizzo) 2015 – Sanders
Functional Anatomy of the Llimbs and Back / Hollinshead / W.B
Saunders/2002
Brunnstrom’s clinicl Kinesiology / (paggya.houglum, Dolores
B.Bertori/sixth edition/ 2012)
Electrodiagnosis in diseases of never and muscle principle and
practice/ jun kimura fourth edition/ 2013/ chapter24:
Polyneuropathy, chapter 27: myopathy(
۳۳۸۵پزشک متخصص بیماری‌های پوستمجموعه دروس (اخلاق پزشکی ـ
Bolognia-Dermatology/ Bolognia/ Masby/ 3rd Edition/ 2012)
۳۳۸۹پزشک متخصص پوست
۳۳۹۰پزشک متخصص پزشکی هسته‌ایمجموعه دروس (اخلاق پزشکی ـ
Nuclear Medicine / Henkin RE/ Mosby-Elsevier/
Philadelphia/2006.
Principles and practice of PET and PET/CT-Richard L
Wahl; Henry N Wagner; 2nd edition, 2009.
Clinical Nuclear Cardiology: State of Art and Future Directions; Barry L. Zaret and George A. Beller; 4th Edition, 2010. [Except these chapters: Chapter 2, Chapter 3, Chapter 4, Chapter 6, Chapter 7, Chapter 8, Chapter 9, Chapter 10, Chapter 11, Chapter 18, Chapter 31, Chapter 32, Chapter 33, Chapter 40, Chapter 41, Chapter 42, Chapter 43, Chapter 44, Chapter 45])

خبر ۲۹ آبان ۹۶: اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال ۹۶

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۶ در تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات جدید ذیل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور صورت گرفته است که ضرورت دارد داوطلبان هنگام ثبت‌نام به این نکات توجه نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند با توجه به توضیحات ذیل در صورت تمایل، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.
الف) اصلاحات مربوط به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر:
۱- در کد شغل محل ۱۰۰۹۴ (ماما) محل خدمت مرکز جامع سلامت روستایی اسپکه می باشد.
۲- درکد شغل محل ۱۰۰۶۵ (کارشناس بهداشت محیط) محل خدمت قصرقند – حمیری می باشد.
ب) اصلاحات مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل :
– در کد شغل محل ۱۰۶۰۸ (کارشناس پرتوشناسی) شرایط احراز تحصیلی به کد ۳۰۳۳۷ تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی) (لیسانس) اصلاح می‌گردد.
ج) اصلاحات مربوط به دانشکده  علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام :
– درکد شغل محل ۱۰۲۴۴ (کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی) شرایط اختصاصی به «دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ذکر شده مشروط به داشتن کارشناسی علوم آزمایشگاهی می باشند» اصلاح می گردد.
د) اصلاحات مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم :
– درکد شغل محل ۱۰۸۶۶ (کارشناس بهداشت محیط) در شرایط احراز تحصیلی مقطع لیسانس اضافه می گردد.
ح) اصلاحات مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران :
– اصلاحات مربوط به توضیحات شغل محل ۱۱۱۱۴ (کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی):
«استخدام در کد شغل محل ۱۱۱۱۴ جهت تصدی پست منشی بخش می‌باشد»
و) اصلاحات مربوط بند الف بخش امتیازات و سهمیه های قانونی:
براساس ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در هر آزمون استخدامی، ابتدا از کل مجوز تخصیص یافته به هر دانشگاه، سی (۳۰) درصد برای پذیرش ایثارگران اختصاص می‌یابد. از ۳۰ درصد فوق الذکر، ۲۵ درصد مربوط به مشمولین بند ۱-۹ (مندرج در قسمت تعاریف) و  ۵ درصد سهمیه باقیمانده نیز مربوط به مشمولین بند ۱-۱۰ (مندرج در قسمت تعاریف) می‌باشد.


خبر ۲۵ آبان ۹۶ – استخدام وزارت بهداشت سال ۹۶ (شروع ثبت نام)

دانلود فایل شرایط و راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت


خبر ۲۴ آبان ماه ۹۶: ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از ۲۵ آبان ماه

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، علی ابرازه در خصوص برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: حدود ۱۰ هزار نفر در سال جاری از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد، به صورت پیمانی جذب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی می‌شوند.
سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ثبت نام از طریق درگاه آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش، به نشانی www.sanjesh.org از فردا، ۲۵ آبان ماه ۹۶ آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
ابرازه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کنند، افزود: داوطلبان برای ۴۱۰۰ شغل محل رقابت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه تاریخ آزمون برای کلیه رشته‌ها به جز متخصصان در روز جمعه، یکم دی ماه ۹۶ خواهد بود، گفت: آزمون متخصصین نیز ۲۲ دی ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: بیش از۸۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان‌های جدید الاحداث و بخش‌های توسعه یافته و مابقی در سایر مراکز جدید و توسعه یافته به‌کارگیری می‌شوند.


خبر ۱۹ آبان ۹۶: برنامه وزارت بهداشت برای استخدام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سال جاری
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، وضعیت مجوزهای وزارت بهداشت برای استخدام نیرو در سال جاری را تشریح کرد و گفت: در سال گذشته مجوز استخدام ۱۶ هزار نیروی غیرهیات‌علمی و ۱۰۰۰ نیروی هیات علمی صادر شد و برای سال جاری هم مجوز استخدام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نیرو را در برنامه داریم.

دکتر ابراهیم گلمکانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تامین نیروی انسانی در وزارت بهداشت افزود: واقعیت این است که میزان نیروی انسانی‌ در وزارت بهداشت هم در زمینه تعداد پزشک و پرستار و هم در تعداد سایر کارکنان، متناسب با استانداردهای جهانی نیست؛ به طوریکه میزان نیروی انسانی ما نسبت به استانداردهایی که در دنیا به ازای تخت، جمعیت و یا تعداد بیمار وجود دارد، کمتر است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با بیان اینکه بارها درخواست کردیم تا مجوز استخدام نیرو برای وزارت بهداشت صادر شود، گفت: خوشبختانه در سال گذشته مجوز خوبی برای وزارت بهداشت صادر شد، اما امسال هنوز نتوانسته‌ایم به آنچه انتظار داریم برسیم و امیدوارم تا پایان سال بتوانیم مجوزهای بیشتری دریافت کنیم تا متناسب با نیازهایمان جذب نیرو داشته باشیم.

برنامه وزارت بهداشت برای استخدام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سال جاری

وی با بیان اینکه در این زمینه مجلس و سازمان مدیریت می‌توانند به وزارت بهداشت کمک کنند تا تعداد نیروی انسانی در این حوزه را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر کنیم، اظهار کرد: در سال گذشته مجوز استخدام ۱۶ هزار نیروی غیرهیات‌علمی و ۱۰۰۰ نیروی هیات علمی صادر شد و برای سال جاری نیز استخدام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نیرو را در برنامه داریم که مجوز آن صادر شده است.

نیاز وزارت بهداشت به ۱۷۰ هزار نیروی غیرهیات‌علمی

گلمکانی تاکید کرد: البته تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم؛ به طوریکه در حوزه نیروهای هیات علمی حدود ۹۰۰۰ نیرو و در حوزه نیروهای غیر هیات‌علمی و کارمندان نیز حدود ۱۷۰ هزار نفر نیازمندیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در ادامه درباره بحث تجمیع بیمه‌ها و اینکه آیا امکان طرح مجدد آن در مجلس شورای اسلامی وجود دارد یا خیر؟ گفت: به عنوان یک کارشناس می‌گویم که باید ساختار بیمه‌ای ما در حد و سطح پایه یکسان و یکنواخت شده و خدمات‌مان به صورت یکنواخت باشد. این کار را می‌توانیم با روش‌های مختلف مانند تجمیع بیمه‌ها و … انجام دهیم. به هر حال باید به تدریج به این سمت حرکت کنیم.


 

خبر ۹ آبان ۹۶: زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در پایان پاییز 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مطرح کرد صدور مجوز استخدام ۱۱ هزار و پانصد نفر برای وزارت بهداشت و درمان/ زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در پایان پاییز
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از مجوز استخدام برای ۱۱ هزار و پانصد نفر در وزارت بهداشت و درمان با برگزاری آزمون خبر داد.
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، جمشید انصاری درخصوص برنامه‌های سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی مورد نیاز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اینکه نیروی موجود هر دستگاهی برای انجام وظایف و مأموریت‌های آن دستگاه کافی است یا خیر، جای بحث و گفت‌وگو دارد، زیرا زمانی که گفته می‌شود نیروی انسانی دولت مازاد است، این نیروی اضافی در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.
وی تاکید کرد: اگر بنا باشد هر دستگاه اجرایی بگوید کمبود نیروی انسانی دارد، باید به طور کلی در همه دستگاه‌ها این کمبود وجود داشته‌باشد، در بدنه دولت کمبود نیروی انسانی وجود ندارد؛ اما درخصوص وزارت بهداشت و درمان برای تخت‌های بیمارستانی جدید در اورژانس و بخش‌های درمانی ویژه نظیر سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو که نزدیک به ۲۶ هزار تخت می‌شود؛ ۱۱ هزار و پانصد مجوز استخدام برای این وزارت خانه ابلاغ شده است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اگر مقدمات کار فراهم شود، در پایان پاییز آزمون استخدامی برگزار می‌شود، البته برای سالیان گذشته چون تخت‌های بیمارستانی آماده بهره‌برداری نبود این مجوز وجود نداشت، بنابراین برای تخت‌های جدید وزارتخانه مجوز استخدام ابلاغ شده‌است.


خبر ۹ آبان ۹۶:درخواست استخدام ۱۲۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت
معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت دریافت مجوز استخدام ۱۲ هزار نیرو در وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر علی اکبر حق‌دوست در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه ایسنا، درباره دریافت مجوز استخدام ۱۲ هزار نیرو در وزارت بهداشت، گفت: توافقات اولیه‌ای در زمینه جذب و استخدام نیرو در وزارت بهداشت وجود داشت و وزیر بهداشت شخصا این موضوع را دنبال می‌کردند.

وی در عین حال به مشکلات اقتصادی دولت اشاره و اظهار کرد: البته همه می‌دانیم که شرایط اقتصادی دولت شرایط مطلوبی نیست و بر همین اساس امکان اجرایی کردن بسیاری از برنامه‌هایی که در گذشته برنامه‌ریزی شده بود، وجود ندارد.

حق‌دوست تاکید کرد: در عین حال در زمینه بهره‌برداری از تخت‌های بیمارستانی جدید نیز این موضوع صدق می‌کند. البته بهره‌برداری از تخت‌های بیمارستانی جدید که یکی از الزامات آن بکارگیری و استخدام نیروهای جدید است، کنسل نشده، اما با کندی پیش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. بهار رضوي گفت:

    من برای نیروی تحلیل گر سیستم بردسکن میخواستم شرکت کنم که مسئول مربوطه اداره گفته خودمون نیروشو داریم و فقط میخوایم حکمشو بزنیم که باید درخواست پست میدادیم و کسی دیگه قبول نمیشه. تکلیف ما چیه؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.