خانه » اطلاعیه های مهم » خبر برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در سال آینده 

خبر برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در سال آینده 

متن آگهی:

خبر ۱۲ آذر ۹۷: خبر برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در سال آینده 

معاون جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تهیه برنامه مدون برای ساماندهی مجوز استخدام در این جمعیت، گفت: آزمون مربوط به استخدام‌های جدید سال آینده برگزار خواهد شد.
بهرام غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با حکم بازنشستگی و استخدام نیروهای جدید در جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: در اواخر آبان ماه سال جاری پایان کار مدیران و کارمندان بازنشسته این جمعیت اعلام شد و افراد جدید به تدریج جایگزین آنها می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی مجوز برای استخدام در حال انجام است گفت: برنامه مدونی در این زمینه تهیه و با توجه به بررسی ورودی و خروجی‌ها برنامه‌ریزی استخدامی صورت می‌گیرد و تا ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی استخدامی توسط رئیس جمعیت اعلام خواهد شد.
معاون منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه احتمال زیاد آزمون استخدامی جدیدی در سال آینده خواهیم داشت،‌گفت: اولویت استخدام با امدادگران و داوطلبانی بوده که با این جمعیت همکاری داشته‌اند.
غیبی با اشاره به اینکه این افراد حقوق ماهانه نداشته و تنها حق ایاب و ذهاب ماموریت خود را دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال تلاش کردیم که به بهانه‌های مختلف دریافتی این افراد را ۲ تا ۳ برابر کنیم و با هماهنگی‌های انجام گرفته کارمندان و پرسنل جمعیت هلال‌احمر که حقوق زیر ۳ میلیون تومان داشته باشند برنامه‌های رفاهی جهت حمایت از آنها پیش‌بینی شده است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.