خانه » اطلاعیه های مهم » خبر استخدام دستگاه های دولتی در ۲ نوبت بهار و پاییز ۹۶

خبر استخدام دستگاه های دولتی در ۲ نوبت بهار و پاییز ۹۶

متن آگهی:

معاون رئیس جمهوری: نرخ سود تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان در دولت یازدهم ۸درصد کاهش یافت
سنندج- ایرنا- معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در دولت یازدهم، نرخ سود تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان با هشت درصد کاهش، از ۲۶ درصد به ۱۸ درصد رسید.
جمشید انصاری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی دهگلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منابع بانکی از محل سپرده های مردم پرداخت می شود افزود: در صورتی که تسهیلاتی با سود کمتر از این مقدار به تولیدکنندگان پرداخت شود، دولت باید یارانه اختصاص دهد که این کار مقدور نیست.
وی با اشاره به اینکه دولت به برخی از فعالیت ها که مورد نیاز بیشتر کشور است یارانه می پردازد ادامه داد: در تلاش هستیم با پایین آوردن نرخ تورم، نرخ سود تسهیلات به تولیدکنندگان نیز کاهش یابد.
وی در ادامه به سرمایه گذاری دولت در بخش زیر ساخت ها اشاره کرد و گفت: زیربناها به دلیل اهمیتی که دارند همواره در اولویت سرمایه گذاری های دولت قرار دارند.
به گفته وی، مطابق سیاست های کلی اصل ۴۴ ابلاغ شده، محدوده فعالیت دولت مشخص بوده و سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی و معادن برعهده بخش خصوصی است.
انصاری به استخدام دستگاه های دولتی در سال جاری نیز گریزی زد و گفت: امسال نیز مانند سالیان گذشته در ۲ نوبت (بهار و پاییز) آزمون استخدام دولتی در کشور برگزار می شود.
به گفته وی، دستگاه های اجرایی متناسب با خروجی خود، اقدام به کسب مجوز و جذب نیروهای مورد نیاز می کنند.
معاون رئیس جمهوری در ادامه به بازدید خود از واحدهای تولیدی دهگلان اشاره و اظهار کرد: این واحدها از لحاظ توان و کیفیت تولید، در رده بالایی قرار دارند.
انصاری اضافه کرد: برخی از واحدهایی که نقش مهمی در تامین امنیت قضایی کشور ایفا می کنند مورد توجه دولت هستند.
وی با بیان اینکه طبق وظیفه محوله، هر ۲ ماه یک بار برای بررسی پیشرفت برنامه های اقتصاد مقاومتی به کردستان سفر می کنم افزود: هر بار مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی و تلاش می کنیم این مشکلات رفع شود.
انصاری بیان کرد: تلاش می کنیم با رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کردستان، چرخه تولید روان تر، ظرفیت های شغلی ایجاد شده تثبیت و ظرفیت های جدید شغلی فراهم شود.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به نامگذاری امسال به ‘اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال’ اشاره کرد و گفت: تلاش خود را به کار می گیریم با برنامه ریزی مناسب برای ایجاد ظرفیت های شغلی جدید و رونق تولید، شعار امسال را تحقق بخشیم.
دیدار با مسئولان و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی کردستان، بازدید از کارخانه کاشی کسری، گاوداری ۳۰۰ راسی سیمن تال و پرورش شترمرغ دهگلان از جمله برنامه های امروز انصاری در سفر به کردستان است.
استان کردستان با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، در غرب کشور واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.