خانه » اطلاعیه های مهم » جزئیات برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد

متن آگهی:

خبر ۱۸ اسفند ۹۵ – جزئیات برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد

مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری برای جذب ۱۰۰ نیرو در سال آینده خبر داد.

امیرحسین غلام زاده در گفت‌وگو با ایسنا، به اعلام جزئیات برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت و اظهار کرد: ما بنا به تأیید و مصوبه هیئت امنای صندوق ملزم هستیم در سال آینده، ۱۰۰ نیرو را از طریق آزمون استخدامی سراسری جذب کنیم.
وی افزود: کارهای مقدماتی و توافقات با سازمان سنجش کشور انجام شده و در حال اصلاح چارت هستیم تا بتوانیم پس از آن آزمون را برگزار کنیم.
مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه با تصویب چارت اصلاحی، آزمون طی شش ماهه اول سال آینده برگزار خواهد شد اظهار کرد: این نیروها در ۳۰ نمایندگی استانی و تهران مشغول به کار خواهند شد که سهمیه تهران ۴۰ نیرو و سهمیه شهرستان‌ها ۶۰ نیرو است.
غلام زاده افزود: تفکیک جنسیتی در آزمون نداریم و داوطلبان باید دارای مدرک فوق لیسانس به بالا باشند.
به گفته وی رشته های مورد قبول مرتبط با فعالیت‌های صندوق اعم از بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، حقوق و آمار است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.