خانه » اطلاعیه های مهم » جزئیات استخدام در جمعیت هلال احمر اعلام شد

جزئیات استخدام در جمعیت هلال احمر اعلام شد

متن آگهی:

خبر ۲۳ خرداد ماه ۹۵
خبرگزاری میزان : معاون توسعه منابع انسانی هلال احمر جزئیات استخدام در جمعیت هلال احمر از طریق آزمون را تشریح کرد.
جزئیات استخدام در هلال احمر اعلام شد/حذف افراد غیر واجد از لیست آزمون استخدامیبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،حسن ابولقاسم گرجی درباره آزمون استخدامی  جمعبت هلال احمر، گفت: این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای ثبت نام داوطلبان، امدادگران و جوانان این جمعیت در سراسر کشور اعلام شد و افراد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کردند.
وی با اشاره به استقبال خوب داوطلبان، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر از شرکت در آزمون استخدامی سال ۹۵ این جمعیت، گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند؛ یعنی به ازای  یک ظرفیت استخدامی ۱۶ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر  با بیان اینکه به محض دریافت لیست اسامی ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی از سازمان سنجش و آموزش کشور، این لیست در اختیار معاونت ها و  استان های مربوطه قرار می گیرد تا افراد واجد شرایط شرکت در آزمون مورد بررسی قرار گیرند و افرادی که واجد شرایط نیستند از لیست آزمون حذف شوند و به تعداد افراد واجد شرایط، سوالات آزمون تکثیر خواهد شد.
۳برابر ظرفیت مورد نیار استخدام، افراد برای انجام مصاحبه دعوت می شوند

گرجی با اشاره به اینکه پس از برگزاری آزمون، از ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز استخدام برای انجام مصاحبه دعوت می شود، اظهارداشت: بعضی از مصاحبه ها توانمندی های فیزیکی و برخی نیز مصاحبه های حضوری است تا توانمندی افراد در  پست مورد نظر احراز شود.
وی ادامه داد: پس از تایید نهایی افراد توسط هسته مرکزی گزینش جمعیت هلال احمر، افراد به عنوان کارکنان این جمعیت مشغول به کار خواهند شد.
امکان تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وجود ندارد
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر درباره تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی این جمعیت، گفت: با توجه به اینکه مدت زمان شرکت در آزمون استخدامی تا ۱۶ خردادماه تمدید شده بود، امکان تمدید مجدد وجود ندارد.
افرادی که پس از آزمون استخدامی جذب هلال احمر می شوند به عنوان کارمند این جمعیت فعالیت خواهند کرد
گرجی با بیان اینکه برای افرادی که پس از آزمون در جمعیت هلال احمر استخدام می شوند، احکام جدید صادر می شود، تاکید کرد: احکام جدید پیرو دستور دولت با افزایش ۱۲ درصدی صادر شده است که این احکام تحویل امور مالی جمعیت هلال احمر می شود.
به گفته وی، افرادی که پس از آزمون استخدامی جذب هلال احمر می شوند به عنوان کارمند این جمعیت مشغول به فعالیت می شوند و حقوق و مزایا به آن ها تعلق می گیرد.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر عنوان کرد: ۶۵۰ تن از افرادی که در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر جذب این جمعیت می شوند، از امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه ها خواهند بود که ضریب افزایش حقوق کارکنان پایگاه ها نیز برای آن ها منظور خواهد شد.
استخدام نیروهای خدماتی، مربیان سگ های زنده یاب و افراد با مدارک غیر مرتبط در هلال احمر
دکتر گرجی به تاسیس شرکت نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر برای استخدام نیروی خدماتی، مربیان سگ های جست و جو و نجات، رانندگان پایه پایه یک و خودروهای سنگین و همچنین افراد با مدرک غیر مرتبط اشاره و بیان کرد: این افراد نیز پس از تاسیس شرکت نیروی انسانی، جذب جمعیت هلال احمر می‌شوند.
استخدام امدادگران با درجه ایثار برای تیم های واکنش سریع
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر درباره استخدام امدادگران با درجه ایثار نیز گفت: امدادگران با درجه ایثار با مزایای خاص برای تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر، استخدام می شوند.
وی خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگرانی نیز که به درجه ایثار می رسند می توانند از مزایای استخدام موردی امدادگران با درجه ایثار استفاده کنند که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ تن در آستانه گذراندن آزمون نهایی و دریافت درجه ایثار هستند.


خبر ۱۸ خرداد ماه ۹۵

جذب امدادگران دارای درجه ایثار بدون آزمون استخدامی

خبرگزاری ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر جذب امدادگران دارای درجه ایثار بدون آزمون استخدامی، تصریح کرد: تیم های واکنش سریع با ساختاری ۱۵ نفره برای هر استان تشکیل می‌شوند.
به گزارش ایلنا، امیر محسن ضیائی در جلسه شورای معاونین این جمعیت خطاب به رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خواستار تعیین تکلیف سریعتر داروها و اموال جمعیت هلال احمر در کشور عربستان شد.
وی با اشاره به اهمیت تشکیل تیم های واکنش سریع در جمعیت تاکید کرد: امدادگران دارای درجه ایثار از آزمون کتبی استخدام این جمعیت معاف بوده و صرفا در آزمون شفاهی و بررسی صلاحیت های عمومی و اختصاصی  شرکت می کنند.
ضیائی همچنین به ساختار تشکیل تیم های واکنش سریع نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم ها با ساختاری ۱۵ نفره برای هر استان و در تهران نیز با ساختاری بزرگتر و کاملتر تشکیل می شوند.
وی خواستار ارائه برنامه زمانبندی برای تشکیل تیم های واکنش سریع از سوی سازمان امداد و نجات شد.
رئیس جمعیت هلال احمر در این جلسه از رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به دلیل حضور فعالانه در استان ها و از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم برای مدیریت برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و مدیریت امدادی مراسم عید نیمه شعبان تقدیر کرد.
در این جلسه حضور مدیران ستاد مرکزی در استان ها با هدف ارزیابی و نظارت، مورد تاکید رئیس جمعیت هلال احمر قرار گرفت.
همچنین برگزاری همایش فصلی مدیران عامل و تشکیل جلسه ای با حضور دبیرکل جمعیت، رئیس سازمان امداد و نجات، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران برای تعیین وضعیت تیم های واکنش سریع مورد تاکید قرار گرفت.


۱۰خرداد ماه ۹۵

استخدام داوطلبان هلال احمر با درجه ایثار، خارج از سهمیه استخدامی است

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه داوطلبان با درجه ایثار بدون انجام آزمون استخدامی جذب جمعیت هلال احمر می‌شوند، تاکید کرد: در حال حاضر ١۴٠ نفر از داوطلبان با درجه ایثار در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که این افراد به صورت موردی و خارج از برگزاری آزمون برای تیم‌های واکنش سریع، جذب جمعیت هلال احمر می‌شوند.
به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسن ابولقاسم گرجی در خصوص استخدام در جمعیت هلال احمر در دوره جدید، گفت: هر سازمانی برای تعالی، نیازمند نیروی انسانی، منابع و تجهیزات است که در راس این سه مورد، نیروی انسانی قرار دارد. جمعیت هلال احمر نیز برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌کند.
وی ادامه داد: در سالیان گذشته تعداد زیادی از نیروهای جمعیت هلال احمر بازنشسته شده‌اند که براساس قانون به ازای بازنشسته شدن دو نفر از نیروهای دستگاه‌ها، استخدام یک نفر امکان پذیر می‌شود، با توجه به تعداد نیروهایی که بر اثر بازنشستگی از جمعیت هلال احمر خارج شده‌اند و براساس مجوزی که از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و شورای عالی جمعیت گرفته شد، امکان استخدام ٧۵٠ نفر در جمعیت هلال احمر میسر شد که این استخدام از طریق برگزاری آزمون استخدامی انجام خواهد شد.
به گفته معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر، این ٧۵٠ نفر از میان داوطلبان، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر در شعب و پایگاه‌های این جمعیت انتخاب می‌شوند که از این تعداد ۶۵٠ نفر از نیروهای بومی با تعهد خدمت ١٠ ساله برای شعب و پایگاه‌ها و ١٠٠ نفر نیز برای جمعیت هلال احمر استان‌ها استخدام می‌شوند و افراد خارج از این خانواده بزرگ، امکان شرکت در آزمون و استخدام وجود نخواهند داشت.

۷۰درصد سوالات آزمون، تئوری و ٣٠ درصد عملی است
گرجی در باره سوالات آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: تمامی سوالات توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و به تعداد واجدین شرایط شرکت در آزمون تکثیر می‌شود که ٧٠ درصد سوالات طراحی شده تئوری و ٣٠ درصد نیز به صورت عملی خواهد بود.
وی یادآور شد: پس از برگزاری آزمون، واجدین شرایط برای احراز صلاحیت به گزینش جمعیت هلال احمر معرفی می‌شوند تا پس از گزینش نهایی در جمعیت هلال احمر مشغول به فعالیت شوند.

داوطلبان با درجه ایثار بدون آزمون جذب هلال احمر می‌شوند
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه داوطلبان با درجه ایثار بدون انجام آزمون استخدامی جذب جمعیت هلال احمر می‌شوند، بیان کرد: در حال حاضر ١۴٠ نفر از داوطلبان با درجه ایثار در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که این افراد به صورت موردی و خارج از برگزاری آزمون برای تیم‌های واکنش سریع، جذب جمعیت هلال احمر می‌شوند.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی در ادامه تاکید کرد: این افراد در صورتی که در رشته مرتبط تحصیل نکرده باشند، با توجه به اینکه پست سازمانی نامرتبط با رشته آنها است به صورت نیروی قراردادی کارمعین در جمعیت هلال احمر فعالیت خواهند کرد، البته در صورت تحصیل در رشته‌های مرتبط امکان جذب به صورت نیروی پیمانی و رسمی را نیز خواهند داشت.
گرجی با اشاره به اینکه سهمیه استخدامی داوطلبان با درجه ایثار متفاوت از سهمیه ٧۵٠ نفری آزمون استخدامی است، خاطرنشان کرد: استخدام ١۴٠ داوطلب با درجه ایثار، خارج از سهمیه استخدامی است.


خبر ۸ خرداد ماه ۹۵

استخدام هلال احمر رقابتی فقط برای داوطلبان هلال احمر
خبرگزاری تسنیم : رئیس هلال‌احمر با اشاره به اینکه استخدام نیرو براساس نیازهای غیرضروری هلال احمر نیست، به برخی اعتراضات درباره جذب استخدامی جدید در این جمعیت پاسخ داد و گفت: این استخدام رقابتی بین خود داوطلبان هلال احمر است و از بیرون جمعیت کسی جذب نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، سید امیر محسن ضیایی – رئیس جمعیت هلال احمر که برای بار دوم در خبرگزاری تسنیم حضور یافت به برخی انتقادات و سؤالات علی الخصوص در بحث کمپین اعتراضی به استخدام جدید هلال احمر پاسخ داد.
وی درباره اعتراض داوطلبان هلال احمر علی الخصوص برخی امدادگران و نجاتگران در زمینه جذب استخدام جدید هلال احمر عنوان کرد: به هر حال، هلال احمر نیازهای خاصی دارد که مهمترین آنها این است که پایگاه‌های امداد و نجات را باید از نیروهای که این کار را می‌دانند و سواد لازم، مهارت و دانش لازم را دارند تکمیل کنیم، بنابراین قصدمان استخدام نیرو براساس نیازهای غیرضروری هلال احمر نیست.
وی ادامه داد: شورای عالی جمعیت هلال احمر یک شرایطی را گذاشته است و مهمترین آن این است که از بیرون جمعیت هلال احمر نیرو جذب نکینم، بالاخره ما نمی‌توانیم ۳۰۰ هزار نیرو جذب کنیم بلکه طبق مجوز ارائه شده بالغ بر ۶۰۰ نفر را می‌توانیم از داخل همین اعضای داوطلب هلال احمر برای جمعیت جذب کنیم و کسانی که حداقل‌های شرایط را داشته باشند از جمله مدرک تحصیلی مرتبط با فعالیت‌هایشان را داشته باشند زیرا بعدها می‌خواهیم از این افراد نه تنها به عنوان نجاتگر بلکه به عنوان فعال در خدمات احیاء اورژانس به کار بگیریم یعنی دو تیم این دو خدمت را انجام ندهند بلکه یک نفر این دو خدمت را انجام دهد و کسانی که نجات پیدا می‌کنند بتوانند از یک نفر خدمات احیاء را دریافت کنند.
وی ادامه داد: بنابراین لازم بود تا حداقلی‌ها را در این جذب‌ها لحاظ کنیم و این استخدام نیز رقابتی بین خود داوطلبان هلال احمر است براین اساس ما خلافی را مرتکب نشدیم.
ضیایی در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان کمپین اعتراضی به این استخدام هستید؟ تصریح کرد: بله، بنده هم شنیدم ولی عرض کردم که ما کارمان روشن است و این تعداد نیرو را برای پایگاه‌های امدادی می‌خواهیم مثلاً اینکه شما فرض کنید یک نیروی تخصصی می‌خواهید استخدام کنید پس نمی‌توان از اول شروع کرد بنابراین از بین همین فعالان داوطلب نیروها جذب می‌شوند.
ضیایی در پاسخ به این پرسش که بنابراین از بیرون هلال احمر نیرو جذب نخواهید کرد؟ بیان داشت، خیر، بلکه از بین همین داوطلبان هلال احمر با همین حداقل شرایط جذب‌ها صورت می‌پذیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که ولی به هر حال برخی داوطلبان هلال احمر اعتراض داشتند که چطور یک امدادگر داوطلب با ۱۰ سال خدمت داوطلبانه در سرما و گرما و بدون هیچ چشمداشتی؛ امروز براساس این مولفه‌ها و شاخص‌ها استخدامی نمی‌تواند در این رقابت جذب شرکت کند؟ پاسخ داد: اول اینکه ما تعهد استخدام نداریم و این افراد داوطلب هستند و درست هم این است که باید کسانی جذب شوند که خاک هلال احمر را خوردند، بنابراین جذب‌ها از بین همین داوطلبان صورت می‌پذیرد، شرایط هم بسیار شفاف اعلام شده است و حتی کار استخدامی را نیز بر عهده سازمان سنجش سپردیم که نگویند خودشان می‌خواهند استخدام را انجام دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: از زمانی هم که بنده آمدم حتی یک نفر استخدام نکردیم و هر جذبی هم صورت پذیرد از بین خود داوطلبان هلال احمر انجام میشود ولی باید طبق قانون و موازین یک حداقل‌های را براساس نیازهای موجود هلال احمر در بحث استخدامی رعایت کرد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.