خانه » استخدام در استان مازندران » جذب ۲۰۰ معلم پیش‌دبستانی به‌صورت حق‌التدریسی در مازندران

جذب ۲۰۰ معلم پیش‌دبستانی به‌صورت حق‌التدریسی در مازندران

متن آگهی:

خبر ۴ مهر ۹۴ – جذب ۲۰۰ معلم پیش‌دبستانی به‌صورت حق‌التدریسی در مدارس مازندران

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی قاسمی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی با اشاره به اهمیت برگزاری مناسبت‌های فرهنگی در سطح مدارس استان، اظهار کرد: برای شروع سال تحصیلی باید فضا طوری آماده شود که دانش‌آموزان بدون کم‌ترین آسیب مشغول تعلیم و تربیت باشند.
وی تصریح کرد: همکاران ما با نیت خالص و با علاقه به نظام و برای ارتقای نظام کوشش می‌کنند و خالصانه مشغول تعلیم و تربیت هستند و کم‌ترین کوتاهی در زمینه تعلیم و تربیت نداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل می‌شوند که بیش از ۴۱ هزار معلم امر تعلیم و تربیت را انجام می‌دهند.
این مسئول در ادامه از فعالیت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ مدرسه و بقیه نیز به‌صورت خصوصی و نیمه‌دولتی مشغول تعلیم و تربیت در سال تحصیلی ۹۴ ـ ۹۵ هستند.
قاسمی در ادامه با اشاره به استقرار پایه نهم آموزشی در سال تحصیلی جدید، بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد نیروی انسانی و کلاس ما برای این موضوع اختصاص داده می‌شود و بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز در این دوره ساماندهی شدند.
وی در ادامه با اشاره به سازماندهی مدارس ابتدایی، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در این بخش انجام شد، مدارسی که بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز دارد، پایه‌های اول و دوم را از بقیه دانش‌آموزان جدا کردیم و با وجود محدودیت‌هایی که داشتیم کم‌ترین مشکل را در جابه‌جایی دانش‌آموزان داشتیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ارتباط با اقدامات انجام‌شده برای هدایت تحصیلی، افزود: سیاست کارآفرینی در سطح استان در برنامه کاری است و تقویت هنرستان‌های کاردانش برنامه‌ریزی شده و بیش از ۴۵ درصد دانش‌آموزان استان در این مقطع تحصیل می‌کنند و برنامه ویژه‌ای برای تقویت هنرستان‌ها داریم.
وی درباره فعالیت پروژه مهر مازندران اضافه کرد: ستاد ویژه پروژه مهر در همه شهرستان‎ها استان تشکیل شد و برنامه‌ها را براساس آغاز سال تحصیلی باشکوه در دستور کار دارند.
قاسمی درباره به‌کارگیری مربیان پیش‌دبستانی و جذب آنها به‌عنوان حق‌التدریس که توسط مجلس تصویب شد، خاطرنشان کرد: در استان مازندران نیروی مازاد داریم، میزان معلمان حق‌التدریس ما بسیار کم است، در کل ۵ هزار و ۷۰۰ ساعت حق‌التدریس داریم، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای فعالیت حق‌التدریسی در سطح مدارس ثبت‌نام کردند که در حال حاضر فقط امکان جذب ۲۰۰ نفر فراهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: این افراد معترض هستند، با هماهنگی انجام‌شده با وزارتخانه اقداماتی در دستور کار داریم که تعداد بیشتری را به‌عنوان حق‌التدریس جذب کنیم و بقیه افراد در همان پیش‌دبستانی فعالیت‌شان را ادامه دهند.
این مسئول تأکید کرد: امکان جذب نیروی حق‌التدریس بیشتر از نیاز را نداریم، برخی ناهماهنگی در تصویب قانون وجود داشت ولی همه تلاش ما این است که بخشی از این افراد به‌صورت حق‌التدریس جذب آموزش و پرورش شوند.
قاسمی درباره احداث مدارس در سطح استان، گفت: بنیاد برکت در مازندران از زمان شروع فعالیت بنده تاکنون ساخت ۱۸ مدرسه را در برنامه کاری خویش قرار داد ولی میزان مدارس تخریبی مازندران بسیار زیاد است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. ایدا گفت:

    من ایدا ناصری هستم ۲۳سال دارم- لیسانس حقوق- جویای کار هستم متشکرم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.