خانه » اطلاعیه های مهم » شکایت هزار و ۲۰۸ نفر از آزمون استخدامی نهاد کتابخانه عمومی

شکایت هزار و ۲۰۸ نفر از آزمون استخدامی نهاد کتابخانه عمومی

متن آگهی:

خبر ۲۵ اسفند ۹۳ – جذب ۲۸۲ نفر پذیرفته شده آزمون ۹۱ در نهاد کتابخانه ها

نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پاسخ به انتشار خبری با عنوان «جذب ۶۶۰ کتابدار در نهاد»، اعلام کرد: تمامی ۲۸۲ نفر پذیرفته شده در آزمون سال ۹۱ نهاد، جذب خواهند شد.
به گزارش لیزنا، در خصوص خبر منتشر شده با عنوان «جذب ۶۶۰ کتابدار در نهاد»، پاسخ نهاد کتابخانه های عمومی به انتشار این خبر، این گونه بود: در خصوص خبر منتشر شده با عنوان جذب ۶۶۰ کتابدار در نهاد، به اطلاع می رساند مطلب نقل شده از آقای حسینی صحت ندارد و تعداد ۲۸۲ نفر صحیح است که تمام این ۲۸۲ نفر پس از طی مراحل اداری در نهاد کتابخانه های عمومی کشور، جذب خواهند شد.
یادآور می شود خبر منتشر شده با عنوان «جذب ۶۶۰ کتابدار در نهاد» توسط روابط عمومی کتابخانه های عمومی خوزستان برای لیزنا ارسال شده بود.

خبر ۳۰ دی ماه ۹۳ – شکایت هزار و ۲۰۸ نفر از آزمون استخدامی نهاد کتابخانه عمومی 

دبیر کمیته بررسی شکایات آزمون سال ۹۱ نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: مهلت ثبت‏ شکایت از آزمون استخدامی سال۱۳۹۱ این نهاد روز دوشنبه بیست و دوم دی ماه پایان رسید و ۱۲۰۸ نفر شکایت خود را در سامانه ویژه این موضوع ثبت کردند.
به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا،نخستین جلسه بررسی شکایات با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور برگزار می شود.
دبیرکمیته بررسی شکایات آزمون سال ۹۱ نهاد در یادداشتی از تشکیل نخستین جلسه بررسی شکایات در روز دوشنبه بیست و نهم دی ماه با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
امین متولیان افزود: بر اساس گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، متولیان در ادامه این یادداشت یادآور شد که طبق آمارهای کلی و اولیه استخراج شده از سامانه، استان گیلان کمترین تعداد شکایت (۴ نفر) و استان های آذربایجان شرقی و اصفهان بیشترین تعداد شاکیان و معترضان (۱۰۹نفر) را دارند.
در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: ۲/۳۲ درصد از معترضان ، به نتیجه آزمون علمی اعتراض کرده اند؛ ۲/۲ درصد اعلام کرده اند در آزمون پذیرفته شده اما به مصاحبه دعوت نشده اند؛ ۷/۷ درصد گفته اند که پس از مصاحبه به دلیل تغییر شرایط آزمون بکارگیری نشده اند و ۱/۴۹ درصد از شاکیان آزمون اعلام کرده اند که به مصاحبه دعوت شده اما به کار گرفته نشده اند؛ ۸/۸ درصد نیز گزینه سایر موارد را انتخاب کرده اند.

۲۹

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. فرشید گفت:

    این هم شگرد جدیدی است برای زیر سوال بردن مسولان گذشته نهاد توسط مسولان جدید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.