خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » جذب هیات علمی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی(تمدید مهلت ثبت نام)

جذب هیات علمی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

 تمدید مهلت ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا ۲۰ فروردین

متقاضیان پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی فقط تا ۲۰ فروردین برای ثبت‌نام در فراخوان جدید جذب هیات علمی غیر علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت‌نام فراخوان جدید دانشگاه آزاد اسلامی که از ۲۰ بهمن سال ۹۵ آغاز شده بود تا ۲۰ اسفند ادامه داشت و با یک‌بار تمدید، بیستم این ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

متقاضیان استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی در صورت داشتن شرایط، می‌توانند به سامانه جذب این دانشگاه به نشانی http://jazb.iau.ir مراجعه و در فراخوان جذب ثبت‌نام کنند و حداکثر تا ۱۰۰ روز پس از تکمیل ثبت‌نام، مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوط تحویل دهند تا پس از گذراندن فرآیند استخدام براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند.

پیگیری درخواست‌های استخدام فقط از طریق سامانه جذب امکان‌پذیر است.

همچنین مدارک مورد نیاز و ضوابط و مقررات مربوط به استخدام هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مذکور موجود است و متقاضیان باید راهنمای ثبت‌نام را با دقت مطالعه و بعد فرآیند ثبت‌نام را دنبال کنند. چنانچه متقاضیان ثبت‌نام را تکمیل نکنند یا مدارک لازم را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب در مدت ۱۰ روز تحویل ندهند، بررسی فرآیند جذب متقاضی از دستور کار خارج می‌شود.


جذب هیات علمی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی – بهمن ماه ۹۵
با استعانت از خداوند متعال در راستای تحقق اهداف نقشه‌ی جامع علمی کشور، برنامه‌ی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و نقشه‌ی توسعه‌ی علوم پزشکی دانشگاه، معاونت علوم پزشکی به منظور تامین هیئت علمی آموزشی و پژوهشی از بین دارندگان مدارک دکتری تخصصی (Ph.D)، بورد تخصصی و فوق تخصصی با اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان در رشته‌های گروه علوم پایه پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی و بالینی، و استثنائاً دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری و مامایی با لحاظ شرایط خاص (جهت استحضار از شرایط اینجا را کلیک فرمایید) ، با رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و پس از تایید صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان به صورت عضو هیئت علمی پیمانی، استاد وابسته و استادان و دانشیاران برجسته‌ی علوم جهت واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور دعوت به همکاری می‌‌نماید.

الف : شرایط عمومی جذب هیات علمی تمام وقت
متقاضیان عضویت در هیات علمی تمام وقت گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است شرایط عمومی ذیل را احراز نمایند :

۱.تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲.تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی
۳.وفاداری به نظام جمهوری اسلامی
۴.تعهد به قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و التزام به فرامین رهبری
۵.التزام عملی به احکام اسلام ( انجام واجبات و پرهیز از محرمات ) و آشنایی با احکام شرعی

تبصره ۱ : در تشخیص التزام عملی متقاضیان به احکام اسلامی، ملاک وضع فعل آنان در هنگام جذب است.

تبصره ۲ : اقلیت های دینی ، مندرج در قانون اساسی به شرط آن که تظاهر به نقض احکام اسلامی نباشد، از حکم این بند مستثنی هستند.

۶.عدم سابقه فعالیت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی و نداشتن سابقهی وابستگی یا گرایش به سازمان و تشگل های محارب و معاند با نظام جمهوری اسلامی

۷.برخورداری از حسن شهرت اخلاقی، عقیدتی و سیاسی، عدم اعتیاد به مواد مخدر، نداشتن سوابق محکومیت کیفری و انتظامی، عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی و رفتار خلاف حیثیت شغلی

۸.التزام به قوانین و مقررات صنفیف اخلاق حرفه ای

۹.برخورداری از سلامت جسمی و روحی و نداشتن نقض عضو موثر

  1. عدم منع قانونی از لحاظ خدمت نظام وظیفه

ب. شرایط اختصاصی جذب هیات علمی تمام وقت

متقاضیان عضویت در هیات علمی تمام وقت گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است علاوه بر شرایط عمومی، شرایط اختصاصی ذیل را نیز داشته باشند :

۱.حداکثر سن جهت متقاضیان هیات علمی با مدرک بورد تخصصیف دکتری تخصصی  (PHD) و فوق تخصص ۴۵ سال تمام و برای متقاضیان هیات علمی با مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری۳۵ سال تمام.

تبصره : به ازای هر سال سابقه مفید اموزشی ( هیات علمی ) در صورت تایید هیات ممیزه مرکزی حداکثر تا ۵ سال متناسب با سابقه مفید به سقف سن جذب داوطلبین افزوده گردد .

۲.دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی (PHD) بورد تخصصی و یا فوق تخصصی از یکی از دانشگاه های معتبر داخلی یا خارجی .

تبصره ۱ : متقاضیان باید فاقد هر گونه  تعهد به وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی ( بابت استفاده از اموز شرایگان و خدمات قانونی و مورد تعهد ) و یا تعهدات استخدامی به سایر سازمان ها و موسسات باشند.

تبصره ۲ : مدارک تحصیلی متقاضیانی که از دانشگاه های خارج از کشور فارغ التحصیل شده اند باید توسط وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و یا بهداشت، درمان و اموزش پزشکی ارزشیابی شده باشد.

۳.جذب دانشجویان دکتری تخصصی (PHD) به عنوان هیات علمی با تشخیص و صلاح دید شوای جذب و بورس حوزه ی علوم پزشکی بلا مانع است لیکن دانشجویان مذکور باید فاقد هرگونه تعهد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( بابت استفاده از آموزش رایگان و خدمات قانونی و مورد تعهد ) و یا تعهد استخدامی با سایر سازمان ها و موسسات باشند.

تبصره : اولویت جذب اعضای هیات علمی پژوهشی علاوه بر موارد ذکر شده در بند “ب”  بر اساس مقالات و محصولات پژوهشی متقاضی خواهد بود.

ج.شرایط عمومی و اختصاصی جذب استاد وابسته

استادان و صاحبنظران برجسته علوم پزشکی به منظور جذب در قالب استاد وابسته دانشگاه آزاد اسلامی لازم است شرایط زیر را احراز نمایند  :

۱.شرایط عمومی جذب هیات علمی بر اساس قوانین و اسناد بالادستی موجود
۲.صاحبنظر بودن و یا دارا بودن تخصصی ویژه در یکی از حیطه های مرتبط با علوم پزشکی
۳.حسن شهرت و سابقه در دانشگاه های محل خدمت
۴.دارا بودن درجه استادی در زمان درخواست همکاری و یا معرفی از سوی فردی دیگر

د.شرایط جذب کارشناسی ارشد مامایی و پرستاری

۱.در صورت جذب کارشناسی ارشد  به عنوان عضو هیئت علمی، متقاضی متعهد می گردد به مدت ۵ تا ۷ سال ( بسته به شرایط واحد ) در دانشگاه آزاد  اسلامی خدمت نماید.

۲.چنانچه این فرد در مدت ۵ تا ۷ سال تعیین شده، جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری پذیرش نگردد دانشگاه آزاد اسلامی مختار است در حکم عضویت هیئت علمی نامبرده تجدید نظر نماید.

۳.در صورتی که عضو هیات علمی ، بعد از ۵ تا ۷ سال تعیین شده، به عنوان دانشجوی PHD در رشته های مورد نیاز و مرتبط واحد مربوط پذیرفته شود، واحد حمایت های مالی لازم  را به صورت بورسف تحصیل در قبال اخذ تعهد خدمت در دانشگاه  آزاد اسلامی به مدت ۲ برابر زمان تحصیل، به عمل خواهد اورد .

جهت مشاهده فایل PDF شرایط جذب اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از نیاز نیروی هیئت علمی واحدها کلیک نمایید 

جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.