خانه » استخدام در استان یزد » جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش یزد سال ۹۶

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش یزد سال ۹۶

متن آگهی:

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان یزد

شرایط و چگونگی جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اعلام شد .

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش از اعلام شرایط پذیرش معلمان وظیفه برای سال تحصیلی۹۷-۹۶ در آموزش و پرورش خبرداد و گفت : ثبت نام از داوطلبان از فردا ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا بیست وهفتم این ماه ادامه دارد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد “علی دهقان بهابادی ” با اشاره به اینکه سرباز معلمان از بین فرزندان فرهنگیان جذب می شوند افزود : فرزندان فرهنگیان که دارای برگ سبز بدون غیبت با تاریخ اعزام تیرو یا شهریور ماه ۱۳۹۶ باشند می توانند برای ثبت نام به ادارات آموزش وپرورش محل سکونت خود مراجعه کنند .

“دهقان ” با اشاره به اینکه داوطلبان صرفاً برای تدریس پذیرش خواهند شد افزود : داوطلبان باید توانایی تدریس در مقطع ابتدایی و نیز تدریس در رشته متناسب با مدرک تحصیلی خود را داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد : داوطلبان باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته های متناسب با نیازهای آموزش و پرورش باشند و سهمیه پذیرش فوق لیسانس بسیار محدود می باشد .

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گفت : پذیرش معلمان وظیفه صرفاً به صورت بومی پذیری بوده و انتقال آن ها موضوعیتی ندارد و پذیرفته شدگان موظفند در محلی که آموزش و پرورش برای آنها تعیین خواهد کرد انجام وظیفه نمایند لذا فقط در آموزش و پرورش محل سکونت خویش ثبت نام نمایند تا در صورت پذیرفته شدن با مشکل مواجه نگردند .

ایشان تاکید کرد پذیرفته شدگان ازتاریخ ۱/۴/۱۳۹۶( شروع پایه خدمتی) درخدمت آموزش و پرورش بوده و هیچگونه کسرخدمت برای آنها لحاظ نخواهد شد و باید به مدت ۲۴ ماه خدمت نمایند .

اضافه می نماید داوطلبان برای ثبت نام مدارک ذیل را همراه داشته باشند

الف – مدارک لازم جهت پرونده پرسنلی :

پوشه فنردار/ اصل برگ اعزام به خدمت ( برگ سبز ) . چند روز قبل از اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی به آنها عودت داده شود تا به مراکز آموزشی ( پادگان محل آموزش ) تحویل نمایند .

تصویر تمام صفحات شناسنامه / تصویر کارت ملی ( پشت و رو ) / تصویر مدرک تحصیلی/ دوقطعه عکس ۴*۳ جدید ( پشت نویسی شده )/تکمیل فرم ثبت نام بصورت دقیق ، خوانا و کامل/ تکمیل فرم تعهد/ گواهی ایثارگری / حکم کارگزینی پدر ، مادر یا همسر فرهنگی / گواهی آموزش نظامی ( ویژه افرادی که دوره آموزش نظامی طی نموده و نباید در دوره آموزش نظامی شرکت کنند )

ب- مدارک لازم جهت پرونده گزینش :

پوشه فنردار/  تصویر تمام صفحات شناسنامه/ تصویرکارت ملی ( پشت و رو )/  دو قطعه عکس ۴*۳ جدید (پشت نویسی شده )/تکمیل فرم گزینش بصورت خوانا ، دقیق و کامل

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. علی گفت:

    با سلام فقط یزدیا میتونن ثبت نام کنن

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.