خانه » استخدام در استان خراسان جنوبی » جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

متن آگهی:

خبر ۲۶ فروردین ماه ۹۸ – آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده سرباز معلم جذب می کند
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی؛ آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی جهت سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ سرباز معلم جذب می کند . باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ ۳۱ فروردین ماه آغاز و تا تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

– ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به سایت اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و از تاریخ ۳۱ فروردین آغاز خواهد شد .

– ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نمی باشد.)

– اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است .(صرفاً اعزامی تاریخ ۱ / ۴ / ۹۸ و ۱ / ۶ / ۹۸)

– اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .

– امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد)

– ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند .

– ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد .( اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود).

– اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ ۱ /۴ / ۹۸ انجام خواهد گرفت .

– مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.


خبر ۳ اردیبهشت ماه ۹۷ -آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده سرباز معلم جذب می کند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی؛ آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی جهت سال تحصیلی ۹۸ – ۱۳۹۷ سرباز معلم جذب می کند. باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ سوم اردیبهشت ماه آغاز و تا تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷  صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد.

لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نسبت به  ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

– ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به سایت اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و از تاریخ ۰۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد .

– ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نمی باشد.)

– اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است. (صرفاً اعزامی  تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ و ۱۳۹۷/۰۶/۰۱)

– اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود. لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .

– امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می باشد، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد. (درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد)

– ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.

– ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد. ( اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود).

– اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ انجام خواهد گرفت.

– مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.

متقاضیان جهت ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ لغایت ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به سایت مراجعه نمایند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.