خانه » استخدام در استان خوزستان » جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خوزستان

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان خوزستان

متن آگهی:

خبر ۴ اردیبهشت ماه ۹۷ – جذب بیش از ۴۰۰ سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ نفر از دارندگان مدرک کارشناسی به صورت سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان جذب می شوند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، حرج چلداوی صبح امروز ۴ اردیبهشت ماه ٩٧ گفت: اولویت جذب متقاضیان به صورت سرباز معلم با فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای و کار و دانش است و افرادی که به صورت سرباز معلم جذب می شوند و به دلیل اینکه مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه دو سال تمام است پس متقاضیان نباید دارای کسر خدمت باشند.

وی افزود: ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچگونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی کند.

چلداوی خاطر نشان کرد: داوطلبان از بین واجدین شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر و شهریور ٩٧ می باشد، ثبت نام و امتیاز بندی می شوند و سپس اداره کل اموزش و پرورش موظف است بر اساس نیاز و انجام مراحل گزینش نسبت به جذب آنها اقدام کند.

وی تصریح کرد: درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام شده و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: فرآیند تایید صلاحیت متقاضیان جذب به صورت سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۷ آغاز می شود و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.