خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » اعلام نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب سرباز معلم استان آذربایجان شرقی

اعلام نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب سرباز معلم استان آذربایجان شرقی

متن آگهی:

خبر ۶ خرداد ۹۷: اعلام نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سال ۱۳۹۷ 

بهروز اصغری اردلانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اعلام کرد : نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب معلم وظیفه سال ۱۳۹۷ به شرح ذیل اعلام می گردد.
با سلام و احترام ، پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۲/۳ و پیرو اعلام نتایج اولیه (امتیازی) مورخ ۹۷/۲/۲۰ مندرج در سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ، بدین وسیله نتایج نهایی جذب معلم وظیفه سال ۱۳۹۷ به شرح فهرست پیوست اعلام و توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد :
تعدادی از داوطلبانی که در اعلام نتایج اولیه مورخ ۹۷/۲/۲۰ در اولویت قبولی اصلی قرار گرفته بودند به دلایل ذیل :
الف: عدم موافقت هسته گزینش استان
ب: انصراف داوطلب از پذیرش به عنوان معلم وظیفه
ج: اعلام موافقت هسته گزینش استان (با وجود عدم موافقت هسته گزینش در زمان ارسال فهرست نهائی به وزارت آموزش و پرورش) بعد از ارسال اسامی پذیرفته شدگان نهائی به وزارت آموزش و پرورش
در فهرست نهایی پذیرفته شدگان قرار ندارند و به جایگزینی آنان داوطلبان ذخیره در فهرست پذیرش نهایی درج و اسامی قبول شدگان قطعی در مورخ ۹۷/۲/۲۹ به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است . شایسته است چنین داوطلبانی از مورخ ۹۷/۳/۱۰ به بعد با مراجعه به محل ثبت نام خود ، نسبت به ارایه رسید مدارک و دریافت اصل برگه اعزام به خدمت اقدام و در تاریخ اعزام مربوطه خویش به صورت عادی به خدمت سربازی اعزام گردند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد.
داوطلبانی که در مرحله امتیازی براساس اعلام نتایج اولیه مورخ ۹۷/۲/۲۰ در اولویت قبول اصلی قرار گرفته بودند ولی هسته گزینش استان با اشتغال سرباز معلمی آنان موافقت ننموده است ، نظر به محدودیت زمانی ارسال اسامی پذیرفته شدگان نهایی به وزارت متبوع و ستاد کل نیروهای مسلح (۹۷/۲/۲۹) ، حتی در صورت تغییر نظریه گزینش در مرحله تجدید نظر ، به عنوان معلم وظیفه قابل پذیرش نخواهند بود و بایستی در موعد قانونی به خدمت نظام وظیفه اعزام گردند .
داوطلبان ذخیره ای که در اولویت نهایی پذیرش قرار نگرفته اند و نیز سایر داوطلبانی که در فهرست پذیرفته شدگان نهایی قرار نگرفته اند ، از مورخ ۹۷/۳/۱۰ به بعد با مراجعه به محل ثبت نام خود ، نسبت به ارایه رسید مدارک و دریافت اصل برگه اعزام به خدمت اقدام و در تاریخ اعزام مربوطه خویش به صورت عادی به خدمت سربازی اعزام گردند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد.
پذیرفته شدگان نهایی منتظر برگ اعزام جدید به تاریخ اعزام ۹۷/۴/۱ خواهند بود که به نشانی محل سکونت آنان ارسال خواهد شد . چنانچه تا مورخ ۹۷/۳/۲۵ برگه آماده به خدمت جدید با درج سرباز معلم در برگ اعزام، به نشانی محل سکونت پذیرفته شدگان نهایی واصل نگردد مراتب را جهت پیگیری از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۸۰۶۷ به کارشناسی استخدام اعلام نمایند.
توجه مهم : چنانچه مدرک تحصیلی و شماره ملی هر یک از پذیرفته شدگان نهایی اشتباه درج شده است در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۸۰۶۷ اعلام گردد.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ اردیبهشت ماه ۹۷ – جذب سرباز معلم در آموزش و پروش استان آذربایجان شرقی

در راستای اختصاص تعداد ۱۷۵ نفر سهمیه برای جذب سرباز معلم سال ۱۳۹۷ ، ضوابط و مقررات ثبت نام از داوطلبان برنامه جذب معلم وظیفه برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به شرح ذیل اعلام می گردد :
الف – شرایط اختصاصی :
۱- داشتن مدرک تحصیلی لیسانس در کلیه رشته های تحصیلی به غیر از رشته های مرتبط با پزشکی و پیراپزشکی (تاریخ فراغت از تحصیل بایستی حداکثر تا مورخ ۱۳۹۷/۲/۲ باشد)
۲- داشتن برگه اعزام به خدمت به تاریخ اعزام ۱۳۹۷/۴/۱ یا ۱۳۹۷/۶/۱ مشروط بر آن که برگه اعزام به خدمت فاقد مهر غیبت باشد.
۳- نداشتن هرگونه کسری خدمت یا اضافه خدمت.
۴- داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند.
ب – نحوه ثبت نام :
۱- ثبت نام فقط در مدیریت ها و ادارات آموزشی که سهمیه جذب معلم وظیفه به آنان اختصاص یافته است صورت می پذیرد .
۲- در اولین قدم، داوطلب بایستی با در دست داشتن مدارک لازم ( اصل و یک برگ کپی برگه آماده به خدمت – اصل و دو برگ کپی کارت ملی – اصل و دو سری کپی تمام صفحات شناسنامه – اصل و دو برگ کپی مدرک تحصیلی – ۴ قطعه عکس (۳×۴) پشت نویسی شده – مدارک معتبر مربوط به عوامل امتیاز آور مندرج در بند د ) به مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه ای که مایل به جذب و پذیرش در آن شهرستان یا منطقه می باشد، مراجعه و در کارشناسی امور اداری و تشکیلات نسبت به دریافت و تکمیل فرم های ذیل اقدام می نماید:
الف: نمون برگ درخواست ثبت نام داوطلبان طرح معلم وظیفه (سرباز معلم)
ب: فرم اعلام عدم کسری خدمتی
ج: تعداد ۲ برگ فرم گزینش عکس دار
۳- کارشناس امور اداری و تشکیلات پس از بررسی مدارک ارایه شده و انطباق مدارک با شرایط اختصاصی، اصل برگه اعزام به خدمت داوطلب را همراه با سایر مدارک لازم از داوطلب دریافت و نسبت به ارایه رسید مدارک اقدام می نماید.
۴- احراز سلامت کامل جسمی و روحی و روانی داوطلبان متناسب با شغل معلمی به عهده مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش محل ثبت نام می باشد.
۵- دریافت رسید مدارک به منزله پایان ثبت نام بوده و داوطلب موظف است به منظور اطلاع از قرارگرفتن در اولویت پذیرش یا عدم پذیرش منتظر اطلاعیه های بعدی از طریق سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش بوده و براساس مفاد اطلاعیه های صادر شده اقدام نماید.
۶- مدارک و پرونده ثبت شدگان شهرستان ها و مناطق ، جهت بررسی مدارک و امتیازات به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال می گردد و امتیاز تایید شده از سوی کمیته بررسی مدارک داوطلبان وظیفه اداره کل ، در پذیرش داوطلبان ملاک عمل خواهد بود.
۷- چنانچه مدارک و امتیازات ارائیه شده از سوی داوطلبی، در مرحله بعدی مورد پذیرش واقع گردد ولی داوطلب حسب اطلاعیه های صادره از سوی معاونت توسعه مدیریت در موعد قانونی اعلام شده، اقدام ننماید قبولی وی کان لم یکن تلقی و از خدمات دواطلبان ذخیره به جایگزینی ایشان استفاده خواهد شد.
ج – مهلت ثبت نام :
مهلت ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۲/۴ تا پایان وقت اداری روز یک شنبه مورخ ۹۷/۲/۹ بوده و مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد.
د – عوامل امتیاز آور
عوامل مندرج در جدول ذیل به عنوان عوامل امتیاز آور در پذیرش داوطلبان موثر می باشند که لازم است داوطلب مدارک مربوط به هر بند را به هنگام مراجعه به آن مدیریت / اداره آموزش و پرورش ارایه نموده تا از امتیاز مربوطه بهره مند گردد .

ردیف

عوامل امتیاز آور

۱فرزند شهید یا فرزند مفقودالاثر (۱۰) امتیاز                              فرزند جانباز  ۵ تا ۲۴ درصد (۵)  امتیاز                                 فرزند جانباز ۲۵% و بالاتر(۸)  امتیاز                                        برادر شهید (۵) امتیاز
۲معدل کل آخرین مدرک تحصیلی : ………. /………..             ( معدل به عدد ۲ ضرب  شود و در ستون امتیاز درج شود )
۳تحصیل در دانشگاه های : دولتی  ، پیام نور و آزاد (۶) امتیاز                علمی کاربردی و سایر دانشگاه ها (۳) امتیاز
۴فرزند فرهنگی  هستم ( پدر   مادر ) هرکدام(۱۴) امتیاز (تصویر حکم کارگزینی و تصویر صفحه اول ودوم شناسنامه والدین ارایه شود)
۵به مدت  ………… سال دارای سابقه عضویت  عادی و به مدت . . . . . . . سال دارای سابقه عضویت فعال در  بسیج می باشم. به ازای هرسال عضویت عادی ۰/۲۵ امتیاز ( حداکثر ۱ امتیاز ) و هر سال عضویت فعال ۰/۵ امتیاز  (حداکثر ۱ امتیاز ) اصل گواهی صادره از حوزه مقاومت بسیج ملاک عمل می باشد . حداکثر امتیاز ناشی از  این بند ۲ امتیاز می باشد.
۶به ازای تاهل  (۸) امتیاز و به ازای هر اولاد (۴) امتیاز
۷بومی استان آذربایجان شرقی هستم .( ۱۰ امتیاز)  بومی محل خدمت  انتخابی هستم. ( ۲۰ امتیاز )
۸– رشته های آموزش ابتدایی ، علوم تربیتی   ، روانشناسی ، مشاوره و راهنمایی ، آموزش کودکان استثنایی (کلیه گرایش ها) (۲۵ امتیاز )– رشته های فیزیک،شیمی،ریاضی وآمار،زیست شناسی،عربی،تربیت بدنی،علوم تجربی،الهیات و معارف اسلامی،ادبیات فارسی،کاردرمانی، گفتاردرمانی ( کلیه گرایش ها )  (۱۵ امتیاز)

– رشته های کامپیوتر،IT ،نقشه کشی،معماری ،عمران،ساختمان،ساخت وتولید،برق،الکترونیک و الکتروتکنیک (کلیه گرایش ها)  (۱۰) امتیاز

– سایر رشته ها بدون امتیاز

جمع امتیاز به حروف : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .             به عدد:

هـ – تذکرات و یادآوری های مهم 
دریافت رسید مدارک ثبت نام به منزله پذیرش نهایی داوطلب نمی باشد . انتخاب معلم وظیفه مورد نیاز ، براساس سهمیه اختصاص یافته به شهرستان ها و مناطق و سمت انتخابی داوطلب، با اولویت مجموع امتیاز مکتسبه داوطلب از عوامل امتیاز آور و تایید هسته گزینش استان صورت می گیرد.
اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از اینکه براساس عوامل امتیاز آور در اولویت پذیرش قرارگرفته و صلاحیت اشتغال آنان به عنوان معلم وظیفه از سوی هسته گزینش استان مورد تایید قرار گرفت از تاریخ ۹۷/۳/۵ لغایت ۹۷/۳/۱۰ در سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اعلام خواهد شد . داوطلبانی که نام آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نگردد بایستی در موعد مقرر نسبت به اعزام عادی خود اقدام نمایند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد .
داوطلبانی که قبلا قسمتی از خدمت وظیفه خود را انجام داده اند ( هر چند کمتر از یک ماه ) مجاز به ثبت نام نمی باشند .
با توجه به اینکه شرایط تعدادی از روستاهای محل خدمت داوطلبان طوری است که امکان رفت و آمد روزانه عملا” مقدور نمی باشد لذا از هم اکنون اعلام می دارد اداره کل آموزش و پرورش استان تعهدی درقبال محل اسکان معلمان وظیفه در شهرها یا روستای محل خدمت و نیز رفت و آمد آنان ندارد. بدیهی است در برخی از مدارس که امکان اسکان معلم وظیفه فراهم باشد بلامانع خواهد بود .
هر داوطلب فقط در یک شهرستان یا منطقه و در یک سمت می تواند ثبت نام نماید و داوطلب با ثبت نام در یکی از شهرستان ها و مناطق اعلام نیاز شده به شرح جدول ذیل، آمادگی خود را برای رقابت با داوطلبان همان محل در سمت انتخابی مربوط و در صورت پذیرش نهایی آمادگی خود را برای خدمت در همان محل و همان سمت انتخابی اعلام می نماید و متعاقباً پذیرش تقاضا برای تغییر محل خدمت و سمت مقدور نمی باشد.

فهرست نیازهای مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها ، نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی در برنامه جذب معلم وظیفه سال ۱۳۹۷
رشته های تدریس مورد نیاز ( رعایت جدول شماره ۱ پیوستی برای ثبت نام در رشته های تدریس به جز آموزش ابتدایی ضروری است . )
کد منطقهنام منطقهابتداییمتوسطه اول ودومفنی وحرفه ای وکاردانشاستثنائیجمع کل
ریاضیزیست شناسیعربیشیمیفیزیکالکتروتکنیکخودروکامپیوترساختمانمعماری
۱۸۱۵بستان‌آباد۱۲۱۱۱۱۱۶
۱۸۶۱بناب‌۱۱
۱۸۷۹ترکمانچای۳۱۱۵
۱۸۶۹تسوج۲۱۳
۱۸۹۱تیکمه‌داش‌۱۰۱۱۱۱۱۴
۱۸۶۷جلفا۲۲
۱۸۸۷چاراویماق‌۲۲۱۱۱۱۱۱۱۲۹
۱۸۳۶خاروانا۵۱۱۱۱۹
۱۸۳۷خداآفرین‌۸۱۹
۱۸۲۳خواجه‌۵۵
۱۸۵۴سراب۵۵
۱۸۱۷شبستر۱۱۲
۱۸۵۹عجب‌شیر۴۱۵
۱۸۸۹عشایرکلیبر۵۱۱۱۱۱۱۱۱
۱۸۳۹کلیبر۴۴
۱۸۷۸کندوان‌۴۱۵
۱۸۵۷مراغه‌۱۴۱۴
۱۸۶۵مرند۵۵
۱۸۶۳ملکان‌۱۱
۱۸۲۱مهربان‌۱۱
۱۸۹۳نظ‌رکهریز۱۰۱۱۱۱۱۱۵
۱۸۳۵ورزقان‌۴۴
۱۸۲۰هریس‌۱۱
۱۸۳۳هوراند۷۱۱۹
جمع۱۳۱۷۳۵۵۵۵۲۶۱۱۴۱۷۵

تذکر ۱- با توجه به جدول فوق الذکر در مرکز استان و مناطقی که اسامی آنان در جدول مذکور درج نگردیده است ثبت نام و پذیرش معلم وظیفه وجود نخواهد داشت .
تذکر ۲- در جدول شماره ۱ پیوستی نام مدارک و رشته های تحصیلی مجاز برای ثبت نام در رشته های تدریس مورد نیاز درج شده است . بنابراین در شهرستان ها و مناطق بناب، شبستر، ملکان، مهربان و هریس که در رشته های ابتدایی اعلام نیاز نشده است ، رشته تحصیلی داوطلبان بایستی با رشته های تحصیلی مندرج در جدول شماره ۱ مطابقت داشته باشد . همچنین در شهرستان ها و مناطقی که همزمان در دوره ابتدایی و سایر دوره ها اعلام نیازشده است، رشته تحصیلی داوطلبانی که سمت مورد تقاضای آنان غیر از آموزگار می باشد، بایستی با رشته تحصیلی مندرج در جدول شماره ۱ مطابقت داشته باشد.
تذکر ۳- در برخی از شهرستان ها و مناطق اعلام نیاز به معلم وظیفه هم در رشته و دوره ابتدایی و هم در سایر رشته ها صورت گرفته است . در این قبیل شهرستان ها و مناطق ، داوطلبان با توجه به سمت مورد تقاضا به ترتیب امتیاز با یکدیگر رقابت خواهند نمود .
تذکر ۴- به میزان ۵۰% سهمیه مندرج در جدول مذکور از بین نیروهای بومی همان شهرستان پذیرش خواهند شد و بدین ترتیب در صورتی که تعداد نیروهای بومی پذیرفته شده هر شهرستان یا منطقه با لحاظ امتیاز حاصل از جدول عوامل امتیاز آور داوطلبان همان شهرستان یا منطقه ، کمتر از ۵۰% سهمیه اختصاص یافته به همان شهرستان یا منطقه باشد ، تا تکمیل سهمیه ۵۰% در پذیرش نهایی ، بدون توجه به امتیاز بندی از نیروهای بومی استفاده خواهد شد. بدیهی است این امر مانع جذب بیش از ۵۰% نیروی بومی براساس امتیازبندی نخواهد بود .
توجه : پذیرش سهمیه شهرستان چاروایماق از بین داوطلبان بومی همان شهرستان صورت می پذیرد. در صورت عدم تکمیل سهمیه پذیرش ، به تعداد باقی مانده سهمیه ، از بین داوطلبان غیربومی بر اساس امتیاز پذیرش خواهد شد. لذا مناطق مذکور باید به هنگام اخذ مدارک داوطلبان غیربومی متقاضی ، شرایط پذیرش را به اطلاع ایشان برسانند.
تذکر ۵- افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند.
الف: شهرستان محل تولد داوطلب و یا همسر وی با محل مورد تقاضا برای خدمت سرباز معلمی یکی باشد.
ب: داوطلب حداقل چهار ( ۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای خدمت سرباز معلمی طی کرده باشد و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای خدمت سرباز معلمی یکی باشد.
ج: همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح( اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با محل مورد تقاضا برای خدمت سرباز معلمی آنان یکی باشد.
د: داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در محل مورد تقاضا برای خدمت سرباز معلمی را داشته باشند . (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)
تبصره : ملاک عمل درخصوص شرایط بومی بودن آخرین تقسیمات جغرافیائی کشور در حوزه فرمانداری شهرستان محل خدمت انتخابی می باشد.
داوطلبانی که محل تولد آنان طبق شناسنامه در حوزه فرمانداری شهرستان محل خدمت انتخابی قرار دارد نیازی به ارایه مدارک ندارند ولی داوطلبانی که طبق بندهای (ب) ، (ج) یا (د) برای محل خدمت سربازمعلمی بومی شناخته می شوند بایستی نسبت به ارایه مدارک مورد نظر اقدام نمایند .
۶- تاکید می گردد پس از ثبت نام و اعلام نتایج نهایی از سوی این اداره کل ، داوطلب موظف به حضور در محل تعیین شده بوده و امکان لغو امریه و برگشت به خدمت سربازی وجود نخواهد داشت . بنابراین از هم اکنون به داوطلبان توصیه می گردد پس از کسب آگاهی کامل از شرایط و نحوه خدمت معلم وظیفه در هر منطقه و شهرستان ، اقدام به ثبت نام نمایند .
۷- در صورتی که صلاحیت اشتغال داوطلب طرح معلم وظیفه از سوی هسته گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان مورد تایید واقع نگردد یا سلامت جسمانی داوطلب برای اشتغال در شغل معلمی مورد تایید آموزش و پرورش واقع نگردد موضوع بلافاصله و قبل از تاریخ اعزام داوطلب به وی اعلام می گردد که در این صورت داوطلب موظف است با مراجعه بخش نظام وظیفه عمومی نسبت به انجام خدمت وظیفه خود در موعد قانونی اقدام نماید.
۸- چنانچه هر کدام از داوطلبان طرح معلم وظیفه قبلاً درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی کرده باشد اعزام وی لغو گردیده و از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند. بنابراین لازم است چنین داوطلبی نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام نماید.
۹- مدت خدمت سرباز معلمی با احتساب دو ماه آموزش رزم مقدماتی و یک ماه آموزش دوره معلمی ۲۴ ماه تمام می باشد و برنامه وزارت آموزش و پرورش در انتخاب داوطلبانی است که کسر خدمت ندارند . متقاضیان در صورت ارایه اطلاعات ناصحیح و ناقص ، ملزم به جبران خسارات مادی ناشی از « خروج قبل از پایان سال تحصیلی » و نیز تامین و پرداخت هزینه های دوره آموزشی بدو خدمت به میزانی که از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود ، می باشند. تاکید می گردد داوطلبانی که گواهی کفایت آموزش دارند یا از فرزندان معظم ایثارگران می باشند به علت عدم امکان استفاده از کسری خدمت در این برنامه ثبت نام ننمایند در غیر این صورت به هیچ عنوان امکان استفاده از کسری خدمت مذکور برای آنان میسر نخواهد شد. بنابراین از هم اکنون توصیه می شود این قبیل داوطلبان برای استفاده از کسری خدمت خود به صورت عادی به خدمت وظیفه عمومی اعزام شوند .
۱۰- با توجه به بند ۱۷ فصل سوم دستورالعمل ساماندهی امور مشمولان مامور به دستگاه های غیرنظامی، کارکنان وظیفه مامور در حین خدمت مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و دستگاه بکارگیرنده مجاز به مکاتبه در این خصوص نمی باشد.
۱۱- براساس مقررات فعلی ، اشتغال به عنوان معلم وظیفه در استخدام های آزاد آموزش و پرورش فاقد اولویت استخدامی و اشتغال می باشد .
۱۲- برگه آماده به خدمت پذیرفته شدگان بایستی ممهور به مهر انجام واکسیناسیون باشد .
و – مراحل جذب تا ترخیص
داوطلب طرح معلم وظیفه به نحوی که در بالا قید شده است ثبت نام می نماید و در صورتی که در اولویت پذیرش قرار گرفت به هسته گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان معرفی می گردد تا در خصوص صلاحیت اشتغال وی در شغل معلمی اعلام نظر نمایند . در صورتی که صلاحیت داوطلب از سوی هسته مذکور مورد موافقت قرارگرفت براساس مقررات فعلی داوطلب از تاریخ ۹۷/۴/۱ الی ۹۷/۵/۳۱ جهت طی دوره آموزش رزم مقدماتی به مراکز آموزشی سپاه معرفی می گردند و سپس از تاریخ ۹۷/۶/۱ الی ۹۷/۶/۳۱ دوره های آموزشی لازم را برای اشتغال به عنوان معلم در آموزش و پرورش طی می نمایند . سپس داوطلب از تاریخ ۹۷/۷/۱ در منطقه مورد تقاضای خود با اولویت دوره ابتدایی مشغول به تدریس می شوند و در قبال تدریس از حقوق و مزایای پرسنل وظیفه برخوردار می گردند. خدمت قانونی چنین داوطلبانی در تاریخ ۱۳۹۹/۳/۳۱ به اتمام می رسد و پس از اتمام سال تحصیلی گواهی ترخیص آنان برای صدور کارت پایان خدمت صادر می گردد.

دریافت فرم ها 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.