خانه » استخدام در استان تهران » جذب سرباز معلم در اداره آموزش و پرورش تهران

جذب سرباز معلم در اداره آموزش و پرورش تهران

متن آگهی:

خبر ۴ اردیبهشت ماه ۹۷- به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه جذب و ساماندهی سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: داوطلبین واجد شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۸ باشد، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند .

فهرست و مدارک افراد حائز شرایط و امتیاز لازم بلافاصله و به‌صورت روزانه حداکثر تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۹۷ در اختیار هسته گزینش استان قرارگرفته و هماهنگی لازم برای دریافت نظر نهایی حداکثر تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۷ انجام شود .

جهت حفظ سهمیه جذب استان حتی‌الامکان اعلام نظر گزینش قبل از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان به حوزه ستادی انجام شود. بدیهی است پس از ارسال اسامی به ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا هیچ‌گونه جذب جدید و جایگزین امکان‌پذیر نخواهد بود .

جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس انجام می‌شود و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مطابق سهمیه تخصیصی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۷ به حوزه ستادی ارسال خواهد شد .

داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت، همچنین فرم پرسش‌نامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل کنند و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند .

داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند (با تأیید اداره کل آموزش‌وپرورش استان).

مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه ۲ سال تمام است بنابراین مشمولین انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این رابطه از متقاضیان تعهد اخذ شود .

ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند .

اعزام افراد به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ اول تیر ۹۷ انجام خواهد شد .

درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام‌شده و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته‌اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شوند، بنابراین متقاضیان باید در مهلت ثبت‌نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام کنند.

جذب و به‌کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس (برابر طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور) انجام گیرد. اداره کل آموزش‌وپرورش استان مکلف است بر اساس اعلام نیاز مناطق و اولویت‌های تخصیص نیرو مراحل جذب و به‌کارگیری سربازمعلمان را انجام دهد .

ضمن تأمین بخشی از نیروی موردنیاز مدارس استثنایی از پذیرش رشته‌های پیراپزشکی (ارتوپدی، فوریت‌های پزشکی و…) خودداری شود .

جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته امکان‌پذیر است، لذا به‌کارگیری افراد مذکور در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد .

این بخشنامه را می‌توانید ازاینجا دانلود کرده و مطالعه نمایید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.