خانه » استخدام در استان قزوین » جذب سرباز مربی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین

جذب سرباز مربی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین

متن آگهی:

۲ مهر ۹۶  – شروع ثبت نام جذب سرباز مربی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین

قزوین-ایرنا-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: ششمین آزمون الکترونیکی جذب سرباز مربی برای این دستگاه در مهرماه جاری می شود.
منصور جلیلوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ششمین آزمون الکترونیکی جذب سرباز مربی بیست و ششم مهرماه به صورت هماهنگ در مراکز هر استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: تاریخ اعزام این افراد اول دی ماه سال جاری خواهد بود و متقاضیان امریه، به منظور ثبت نام از امروز تا هفدهم مهر ماه جاری باید به نشانی الکترونیکی www.portaltvto.com مراجعه کنند.
این مسئول در ادامه افزود: بر اساس بخشنامه های صادره از مبادی ذیربط از ابتدای سال ۱۳۹۶ تمامی مشمولین اعزامی به خدمت دوره ضرورت که خواستار امریه در این دستگاه هستند باید دوره آموزش رزم مقدماتی (در پادگان) را طی کنند و طبق بخشنامه ستاد نیروهای مسلح،کسری خدمت به کارکنان وظیفه دارای فرزند به ازای هر فرزند سه ماه تعلق خواهد گرفت.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: رشته های ششمین آزمون جذب سرباز مربی استان قزوین شامل برق-الکترونیک، اتومکانیک، جوشکاری، مکانیک-انرژی های نو، برق-کنترل، صنایع چوب، فناوری اطلاعات- کشاورزی اصلاح نباتات و تاسیسات مکانیکی می باشد.
وی در ادامه گفت: کارکنان وظیفه به محض ورود به سازمان به منظور طی دوره پداگوژی (دوره ارتقای مهارت سربازمربی) به مدت هشت هفته به مرکز تربیت مربی واقع در استان البرز معرفی خواهند شد و چنانچه در آزمون پایان دوره در مرکز مذکور نمره حد نصاب قبولی اخذ نشوند از ۱۰ تا ۲۵ روز اضافه خدمت برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.
جلیلوند در خصوص حقوق و مزایای افراد جذب شده نیز گفت:حقوق و مزایای کارکنان وظیفه در دوران آموزشی بر عهده نیروی آموزش دهنده (در پادگان) بوده و بعد از جذب در سازمان تمامی حقوق و مزایای آنان بسته به مدرک تحصیلی،محل خدمت، تاهل و داشتن فرزند بر عهده این نهاد می باشد.
وی در خصوص بیمه این افراد نیز گفت: صندوق پرداخت بیمه مربوط به کارکنان وظیفه، بیمه خدمات درمانی می باشد و کارکنان وظیفه از خدمات بیمه تکمیلی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیر بهره مند خواهند بود.
این مسئول در پایان یادآور شد: کارکنان وظیفه طبق ساعت کاری مرکز محل خدمت باید در مرکز محل خدمت حضور داشته باشند و خدمت کارکنان وظیفه امریه دار با لباس شخصی بوده و باید برابر قانون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان عمل کنند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.