خانه » اطلاعیه های مهم » ثبت‌نام ‌آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود

ثبت‌نام ‌آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود

متن آگهی:

سهم ۱۰۰۰ نفری استخدام معلمان آموزش ابتدایی در آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم: صادق صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهارداشت: درحال حاضر این وزارتخانه با اضافه شدن سال تحصیلی ششم به مقطع ابتدایی با کمبود  قابل توجه معلم روبرو است که این تعداد استخدام‌ها پاسخگوی نیاز دوره ابتدایی نخواهد بود.

وی عنوان کرد: اولویت گزینش در آزمون استخدامی دوره ابتدایی با فارغ التحصیلان گرایش‌های مختلف رشته علوم تربیتی است.
مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش ابتدایی گفت: ما تلاش کرده‌ایم با بهره‌گیری از سایر روش‌ها از جمله اضافه کاری، حق التدریس، تدریس مدیر و معاون و حفظ بازنشستگان، کمبود نیروی موجود را در این مقطع جبران کنیم.

صادق‌پور، گفت: در حال حاضر هفت میلیون و ۱۹۴ هزار دانش آموز با حضور ۳۸۰ هزار نفر معلم در مدارس کشور در حال تحصیل هستند که بیشترین تعداد دانش آموزان مربوطه به پایه اول ابتدایی است.

وی از رشد یک و نیم درصدی دانش آموزان  پایه اول ابتدایی در سال‌های اخیر خبر داد و تصریح کرد: نورم رشد تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در کشور حدود یک و نیم درصد است که در این بین استان سیستان و بلوچستان با رشد چهار درصدی در صدر جدول رشد تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی قرار دارد.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش، توسعه گفتمان‌های اتاق معلمان را از دغدغه‌های خود عنوان و خاطرنشان‌کرد: گفت‌وگوی اتا‌ق‌های معلمان موضوع مهمی است که در کشورهایی همچون ژاپن مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در این کشورها محوریت گفت‌وگوهای این اتاق‌ها بر روش‌های موثر تدریس، موارد ارزشمند برای آموزش‌، نتایج کنکورها و .. است و ضروری است ما نیز به طور دقیق بررسی کنیم که معلمان ما در اتاق‌های گفت‌وگو بر چه مباحثی تاکید دارند.
صادق پور، با اشاره به ضرورت توجه به تکنولوژی آموزشی در دوره ابتدایی گفت: طبق صحبت‌های صورت گرفته با دانشگاه فرهنگیان مقرر شده است سرفصل‌های مرتبط با تکنولوژی آموزشی در رشته‌های مختلف این دانشگاه گنجانده شود.
وی گفت: فراموش نکنیم که تا زمانی که نتوانیم درون دادها را تقویت کنیم بدون شک برون داد‌ها بر ما حکمرانی خواهند کرد که مهمترین این درون دادها در نظام آموزش و پرورش طرح درس می‌تواند باشد.


* اطلاعیه استخدام آموزش و پرورش دو روز دیگر اعلام می شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: هنوز برخی ریزه کاری ها در خصوص برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه باقی مانده و ما منتظر اعلام شرایط استخدام از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم.

ناصری زنجانی اظهار داشت: هنوز شرایط برگزاری این آزمون اعلام نشده اما اطلاعیه آن حداکثر تا دو روز آینده منتشر می شود.
وی ادامه داد: سهمیه های در نظر گرفته شده برای هر استان را مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تعیین می کند.

* تمامی فرهنگیان بازداشتی آزاد شدند

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازداشت برخی فرهنگیان در تجمع روز ۳۱ تیرماه جلوی مجلس شورای اسلامی گفت: در همان روز تجمع وزیر آموزش و پرورش شخصا دست به کار شد و افراد دستگیر شده آزاد شدند.
ناصری زنجانی اظهار داشت: اگر برخورد خشن و ناملایمی با همکاران فرهنگی صورت گرفته جای تاسف دارد و این کار مورد تایید ما نیست و اگر این کار به عمد بوده آن را محکوم می کنیم.
وی اضافه کرد: اما دراین میان سه نفر از همکاران فرهنگی که در سال های ۸۸ و ۸۹ محکومیت هایی داشته اند و قبلا درخواست عفو آنها به رییس قوه قضاییه ارایه شده بود، بر اساس قوانین و مقررات حکم قضایی آنها صادر شده است و ارتباطی به مساله تجمع روز ۳۱ تیرماه ندارد.
ناصری زنجانی خاطرنشان کرد: هر معلمی در صورت مرتکب شدن جرمی باید همانند دیگر قشرهای جامعه مجازات شود و این مساله جدای از توجه به شان و جایگاه مقام معلم است.


خبرگزاری صدا و سیما : سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر درج اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در روزهای پنجم و ششم مرداد را تکذیب کرد.

حسین توکلی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: طبق توافقی که با وزارت آموزش و پرورش شده قرار است آزمون استخدامی این وزارتخانه را سازمان سنجش برگزار کند اما تاکنون هیچ اطلاعیه ای را این سازمان منتشر نکرده است.

وی همچنین ضمن تکذیب اعلام زمان ثبت نام و آزمون برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش که برخی خبرگزاری ها آن را ۱۱ تا ۱۷ مرداد اعلام کرده اند افزود: آزمون استخدامی شهریور برگزار می شود ولی زمان ثبت نام آن هنوز مشخص نشده است.

برخی خبرگزاری ها روز گذشته به نقل از رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از درج اطلاعیه آزمون استخدامی آزمون و پرورش توسط سازمان سنجش خبر دادند و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را ۱۱ تا ۱۷ مرداد و زمان برگزاری این آزمون را ۲۷ شهریور اعلام کردند.

معاون رسانه ای اداره کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعلام هر گونه خبر در رابطه با زمان ثبت نام و آزمون استخدامی این وزارتخانه را به غیر اخباری که در پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش اعلام می‌شود غیرواقعی دانست.

رسول پاپایی گفت: وزارت آموزش و پرورش تاکنون هیچ خبری درباره زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه اعلام نکرده است و متقاضیان شرکت در این آزمون فریب خبرهای غیر واقعی آزمون استخدامی این وزارتخانه را در فضای مجازی نخورند.


 آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود

خبرگزاری ایسنا : معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز ۲۷ شهریورماه خبر داد گفت: اطلاعیه مربوط نیز طی یک تا دو روز آینده منتشر می‌شود.به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی در نشست خبری مربوط به سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور، درباره جزییات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: هنوز ریزه کاری‌هایی باقی مانده است چرا که شرایط سنی و.. باید از سوی سازمان مدیریت به ما اعلام شود.
وی تاکید کرد: با نهایی شدن جزییات، اطلاعیه را طی یک تا دو روز آینده منتشر می‌کنیم.


ثبت‌نام ‌آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس : قاسم احمدی‌ لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان نوشهر اظهار کرد: براساس اعلام معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تا ۴۸ ساعت آینده شیوه‌نامه چگونگی ثبت‌نام آن آماده و در سایت سازمان سنجش کشور قرار می‌گیرد.
وی افزود: از تعداد ۵ هزار نفر، حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر فرزندان شاهد و خانواده ایثارگران و ۳ هزار و ۶۰۰ نفر مربوط به سایر اقشار است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از تاریخ یازدهم تا هفدهم مردادماه انجام می‌شود، افزود: آزمون نیز احتمالا در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۴ برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: آنهایی که به عنوان مربیان پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی سابقه تدریس دارند با شرایط خاص و ویژه‌ای جذب می‌شوند و دارای امتیاز و اولویت هستند.
احمدی لاشکی در پایان گفت: سن برای مدرک لیسانس ۳۰ سال و کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال است و کسانی که سابقه تدریس دارند جزو سابقه آنها محسوب شده و از سقف سنی کم می‌شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱۰ دیدگاه تاکنون.

  1. مینو گفت:

    خدایی کیا میخان معلم بشن!
    فکر کردین مسئولین میان اینجا میخونن که میگین فلان رشته را بگیر یا شرط سن رو بیشتر یا کمتر کنید؟

    [پاسخ]

  2. مسيح گفت:

    سلام
    میخواستم ببینم رشته آب هم میتونه شرکت کنه
    ممنون

    [پاسخ]

  3. لیلی گفت:

    سلام لطفا رشته زیست شناسی هم بگیرید مچکرم

    [پاسخ]

  4. زهرا گفت:

    آیا برای آزمون آموزش و پرورش رشته لیسانس کامپیوتر هم می تواند در این آزمون شرکت کند؟؟؟

    [پاسخ]

  5. علی گفت:

    سهمیه فرزندان فرهنگی چی شد همه جا فرزندان کارمندانشان سهمیه دارن چند جاه قبول شدم کتبی اونها رو ورداشتن

    [پاسخ]

  6. ازاده گفت:

    سلام نمیشه شرط سنی برای لیسانس هم ۳۵ سال باشه پس بقیه که سنشون بالاتره نباید استخدام بشن منصفانه نیست

    [پاسخ]

  7. سلام گفت:

    سلام اقای سهیل منم مدیریت اجرایی خوندم شما از کدوم دانشگاه فارغ تحصیل شدید؟

    [پاسخ]

  8. سهیل گفت:

    سلام ایا رشته مدیریت اجرایی میتواند در ازمون معلمی شرکت کند

    [پاسخ]

  9. nede گفت:

    سلام. میخواستم بدونم رشته بهداشتم میخواد یا نه؟؟؟

    [پاسخ]

  10. انیتا گفت:

    سلام اینطور ک معلومه با مدرک لیسانس به بالا میخواد:-(

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.