خانه » استخدام در استان بوشهر » تکلیف نیروهای بومی استخدامی آتش‌نشانی بندر دیر مشخص شود

تکلیف نیروهای بومی استخدامی آتش‌نشانی بندر دیر مشخص شود

متن آگهی:

خبر ۵ بهمن ۹۵: تکلیف نیروهای بومی استخدامی آتش‌نشانی بندر دیر مشخص شود 

بوشهر – فرماندار شهرستان دیر گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نسبت به تعیین تکلیف نیروهای بومی استخدامی آتش نشانی بندر اقدام کند.
به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ساماندهی بندر دیر، شهادت آتش‌نشانان را در حادثه ساختمان تجاری پلاسکو تسلیت گفت و افزود: آتش‌نشانان در این صحنه مانند همیشه ثابت کردند برای حفظ جان هموطنان خود از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.

وی با تاکید بر راه‌اندازی سیستم آتش‌نشانی بندر، اظهار داشت: به دلیل ترافیک زیاد شناورهای باری و تجاری و شرایط خاص جغرافیایی، احتمال وقوع حوادثی چون آتش سوزی در اسکله بسیار زیاد است که می‌طلبد راه‌اندازی سیستم آتش‌نشانی این بندر با جدیت بیشتری دنبال شود.

فرماندار دیر خاطرنشان کرد: سیستم آتش‌نشانی بندر و دریانوردی باید راه‌اندازی شود و نیروهای بومی پذیرفته شده در این بخش نیز مشغول به کار شوند.

اعتماد از آغاز عملیات اجرایی لایروبی این بندر خبر داد و گفت: عملیات لایه روبی بندر دیر در دهه فجر امسال با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه ترافیک زیاد شناورهای باری و تجاری در موج شکن مشکلات زیادی را به وجود آورده است افزود: اسکله روستای الی شمالی محل بسیار خوبی برای پهلوگیری شناورهای باری که بار خود را تخلیه کرده اند و همچنین شناورهای بی‌هویت خواهد بود که با رفع برخی موانع به‌زودی این شناورها به اسکله الی شمالی منتقل خواهند شد.

به گزارش مهر، در تیرماه سال گذشته براثر آتش سوزی، ۱۹ شناور باری و صیادی در اسکله بندر دیر از بین رفت که میزان خسارت این آتش سوزی ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.