خانه » اطلاعیه های مهم » تعیین زمان دوره‌های مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تعیین زمان دوره‌های مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

متن آگهی:

خبر ۲۸ دی ۹۶: تعیین زمان دوره‌های مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از آغاز دوره‌های مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۳ بهمن خبر داد.
نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره دوره‌های مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان‌ آزمون استخدامی که شهریور ماه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی مدیریتی برای برگزاری کلا‌س‌های مهارت آموزان شروع شده است.

وی ادامه داد: همزمان با شروع نیم سال دوم تحصیلی یعنی ۲۳ بهمن ماه دوره‌ها آغاز شده و تا پایان این نیم سال دوم پودمان‌ اول عملی و نظری ادامه می‌یابد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: در هر رشته‌ای مهارت آموزان یک درس غیر حضوری هم دارند و در پایان پودمان‌ اول در آزمون کتبی شرکت می‌کنند که شامل موارد دانشی و عملکردی است و با اخذ ۶۵ درصد نمره، جواز ورود به پودمان‌ دوم را پیدا می‌کنند.

مهارت آموزان در پودمان‌ دوم وارد کلاس درس می‌شوند
وی افزود: مهارت آموزان در پودمان‌ دوم با توجه به احراز صلاحیتی‌ که شدند وارد کلاس‌های درس می‌شوند و یک سال تحصیلی با حضور یک معلم راهنما به آموزش دانش آموزان خواهند پرداخت.

موسی پور تصریح کرد: معلم راهنمای مهارت آموزان در کلاس‌های درس از طریق ارائه گزارش های مهارت آموزان همچنین بررسی از طریق همکاران وی در مدرسه و دانش آموزان کلاس فعالیت‌های مهارت آموزان را ارزیابی می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: حضور معلم راهنما در کنار مهارت آموز صرفا با هدف ارتقاء سطح کاری مهارت آموزان بوده و این معلمان سعی می‌کنند تجارت عملکردی خود را در اختیار مهارت آموزان قرار دهند، در واقع انتقال تجربیات از طریق درس پژوهی که با فرهنگ ما بومی شده است، انجام می شود.

۶۵۰ تا ۸۵۰ ساعت؛ زمان دوره‌های مهارت آموزی
وی بیان کرد: مهارت آموزان علاوه بر آنکه از حضور معلم راهنما بهره می‌گیرند، استادی در دانشگاه دارند که مبانی آموزش پژوهی را از این طریق می‌آموزند و تا حدی به نوشتن تجارب معلمی هدایت می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: به طور کلی با توجه به رشته‌های تحصیلی مختلف مهارت آموزان، بازه‌ زمانی حدود ۶۵۰ تا ۸۵۰ ساعت آموزشی برای آنها در نظر گرفته شده است و ساعت کار آموزی آنها هشت ساعت در هفته در طول یک سال تحصیلی تعریف شده است که زمانی حدود ۲۵۰ ساعت را شامل می‌شود.

موسی پور تصریح کرد: امسال سهم دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری دوره‌های مهارت آموزی پنج هزار نفر بوده که در ۲۰ رشته شرکت می‌کنند و سعی کردیم با توجه به انتقادات و پیشنهادات دوره‌های قبل بازبینی در برنامه‌ها داشته باشیم.

وی یادآور شد: بازبینی در شورای دانشگاه انجام شده و تا هفته اول بهمن ماه تغییرات برای برگزاری دوره‌ها اعمال خواهد شد.

منبع: خبرنگاران جوان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.