خانه » اطلاعیه های مهم » تعیین تکلیف معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا ماه آینده

تعیین تکلیف معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا ماه آینده

متن آگهی:

خبر ۳ اردیبهشت ۹۶: تعیین تکلیف معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا ماه آینده 

عضو ناظر در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: طرح معافیت و کسر خدمت فرزندان جانبازان و ایثارگران تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.
معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا ماه آینده تعیین تکلیف می‌شودمحمد اسماعیل سعیدی عضو ناظر در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طرح معافیت و کسر خدمت ایثارگران، اظهار داشت: طبق ماده ۸۶ برنامه ششم توسعه دولت موظف است، براساس بودجه سنواتی یک سری معافیت ها و خدمات را برای رزمندگان و ایثارگران در نظر بگیرد که یک مورد از این امتیازات موضوع کسر خدمت است.

عضو ناظر در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: طبق بند ۷ این ماده در صورت اذن فرماندهی کل قوا، فرزندان رزمندگان با سابقه حضور در جبهه به ازای هر ماه حضور، از یک ماه کسر خدمت از نظام وظیفه برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه فرزندان آزادگان به ازای هر ماه اسارت از یک ماه کسر خدمت برخوردارند، تصریح کرد: فرزندان جانبازان هم در برابر هر درصد جانبازی یک ماه از خدمت نظام وظیفه شان کسر می شود که البته براساس تبصره بهره مندی فرزندان جانبازان منوط به نظر کمیسیون های پزشکی نیروهای مسلح یا بنیاد خواهد بود.

سعیدی اضافه کرد: فرزندان شهدا نیز از تمام حقوق و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مربوط به جانبازان بالای ۵۰ درصد به استثنای حق پرستاری، کاهش ساعات اداری و حالت اشتغال نیز برخوردار می شوند. این قانون پس از رفع ایرادات، توسط شورای نگهبان تایید شده و آیین نامه آن پس از تصویب و اذن فرمانده کل قوا به مرحله اجرا در خواهد آمد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود، تأکید کرد: کسر خدمت شامل حال همه فرزندان شهدا و رزمندگان می شود و ارتباط  به تاریخ تولد آنان ندارد.

منبع: خبرنگاران جوان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. همایون گفت:

    اخرین خبر از این طرح ممنون میشم بگید این طرح الان به کجا رسیده تصویب شده یا نه

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.