خانه » اطلاعیه های مهم » تدوین برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان برای تربیت ۳۰ هزار نیرو

تدوین برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان برای تربیت ۳۰ هزار نیرو

متن آگهی:

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور میزان معلم مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش را تا افق ۱۴۰۴ حدود ۷۸هزار نفر دانست و گفت: برنامه عملیاتی و راهبردی این دانشگاه برای تربیت این تعداد نیرو معادل سالانه ۳۰ هزار نفر تدوین شده است.
محمود مهرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در یاسوج بازنگری حدود ۱۶رشته درسی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان را از دیگر برنامه های در دست اجرا در این نهاد آموزش عالی اعلام کرد.
وی ابراز داشت: تدوین وبازنگری برنامه درسی و آموزشی در دانشگاه فرهنگیان برای بازه زمانی از سال ۹۱ تا ۹۵ طراحی شده بود.
مهرمحمدی از پیشرفت حدود ۹۰ درصدی این پروژه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان خبر دادو گفت: مهمترین هدف در این زمینه روزآمد کردن و تطبیق دروس با استانداردهای روز آموزشی وزارت علوم بوده است.
وی تصریح کرد: با تاکید مقام معظم رهبری و نیز سند تحول بنیادین محتوای دروس اموزشی در آموزش وپرورش و وزارت علوم باید در هر دوره پنج ساله بازنگری شوند.
وی تصریح کرد: این در حالی است که برخی از رشته ها و دروس آموزشی سابقه بیش از ۲۰ سال داشته اند و با برنامه ریزی مدون و تلاش جمعی هم اکنون بسیاری از این رشته ها دستخوش تغییرات اساسی و متناسب با نیاز روزجامعه و دانشگاه شده است.
مهر محمدی یاداور شد: بازنگری دروس از سال ۹۵ به بعد نیز در دستور کار متولیان امر در دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته است.
وی از جذب ۳۰۰ استاد معلم دوره دکتری در قالب ایجاد تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش را برای سال تحصیلی ۹۴- ۹۵ خبر داد.
وی گفت: برای سال تحصیلی امسال(۹۵-۹۶) نیز ۲۰۰ نفر دیگر به شرط دارابودن مدرک دکتری از بدنه آموزش و پرورش جذب و استخدام این دانشگاه به صورت تمام وقت خواهند شد.
مهرمحمدی کمبود شدید اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان را از مهمترین چالش های فراروی این دانشگاه اعلام کرد و گفت: هم اکنون نیز حدود یکهزار نفر عضو هیات علمی این دانشگاه هستند.
وی تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی امسال را حدود ۷۰ هزار نفر در بیش از ۹۷ پردیس و واحد آموزشی اعلام کرد.
مهرمحمدی برای شرکت در سمینار یک روزه دانشگاه هوشمند به یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده است.
پروفسور علی اکبر جلالی پدر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاران نیز از سخرانان و مدعوین سمینار امروز در یاسوج بود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.