خانه » اطلاعیه های مهم » تامین هیات علمی وزارت بهداشت با دو فراخوان در سال ۹۴

تامین هیات علمی وزارت بهداشت با دو فراخوان در سال ۹۴

متن آگهی:

تامین هیات علمی وزارت بهداشت با دو فراخوان در سال ۹۴

خبرگزاری مهر : رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از برگزاری دو فراخوان جذب هیات علمی در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید علی حسینی با اعلام این خبر افزود: دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت دارای حدود ۱۷ هزار عضو هیات علمی رسمی و پیمانی هستند که علاوه بر آن حدود دو هزار عضو هیات علمی نیز به عنوان متعهد خدمت در دانشگاه های علوم پزشکی غیر برخوردار مشغول به کار هستند.
حسینی افزود: براساس شاخص های تعیین شده از سوی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، باتوجه به تعداد دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی،‌ با کمبودهایی در حوزه هیات علمی وزارت بهداشت مواجه هستیم.
وی تاکید کرد: به منظور تکمیل کادر هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال جاری، دو فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و اسفند ماه سال جاری پیش بینی شده، که در سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت به آدرس http://aac.behdasht.gov.ir درج خواهد شد.
رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اظهار داشت: پیش بینی شده که در سال جاری از محل مجوز های جدید و همینطور مجوزهای باقیمانده از سال های قبل، تعداد قابل توجهی عضو هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور جذب شوند که می تواند تا حدودی مرتفع کننده نیازهای آموزشی نظام سلامت کشور باشد.
حسینی گفت: جزئیات مربوط به فراخوان شهریور ماه، بزودی در سامانه مرکز امور هیات علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت درج خواهد شد.


پیش بینی جذب هیات علمی تا سال ۹۵

خبرگزاری مهر : رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: پیش بینی ما تا سال ۹۵ برای جذب هیات علمی این است که در هر فراخوان ۲ هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی جذب شود.
حجت الاسلام محمد رضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اگر این ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در فراخوان هایی که برگزار می شود به تعداد اعضای هیات علمی موجود اضافه شوند، نسبت منحنی استاد به دانشجو به شرایط مورد قبول می رسد.
رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: شاید نتیجه گیری کنید که در فراخوان های بعد از سال ۹۵دیگر نیاز به جذب هیات علمی نمی شود، ولی اینگونه نیست، هرساله تعدادی از اعضای هیات علمی بازنشسته می‌شوند و تعدادی رشته جدید ایجاد می شود که نیاز به عضو هیات علمی دارند. در مرحله بعد جذب عضو هیات علمی وارد نرم معمولی خود شده و به تعدادی که عضو هیات علمی خارج می شود عضو هیات علمی جدید اضافه می شود.
دکتر محسن ضرغام – معاون مرکز جذب وزارت علوم در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم عهدنامه اخلاقی در سامانه جذب اعضای هیات علمی کشور گفت: این موضوع در حد یک پیشنهاد بود که در مراسم رونمایی از سامانه جدید مرکز جذب توسط دکتر محمد سعید تسلیمی قائم مقام وزیر علوم مطرح شد.
وی ادامه داد: قائم مقام وزیر علوم مطرح کردند که با ایجاد عهدنامه اخلاقی در این سامانه، اعضای هیات علمی برای تضمین رشد علمی در دانشگاه ها، کار خود را با اعتقاد آغاز خواهند کرد.

منبع خبرگزاری مهر

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.