خانه » اطلاعیه های مهم » تاریخ کارت و زمان‌ برگزاری آزمون کارگزاران گمرکی

تاریخ کارت و زمان‌ برگزاری آزمون کارگزاران گمرکی

متن آگهی:

اطلاعیه گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون کارگزاران گمرکی – سال ۱۳۹۵

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون کارگزاران گمرکی در سال ۱۳۹۵ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۹۵/۳/۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. این آزمون برای کلیه داوطلبان در صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۳/۶ برگزار خواهد شد.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰ و ۱۱ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل و بازنشسته گمرک) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی فوق مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۷ و ۸ (جنس، مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان مذکور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز چهارشنبه ۹۵/۳/۵ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردندشهرهای حوزه امتحانی، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح جداول شماره ۱و۲این اطلاعیه می‌باشد.

جدول شماره ۱ حوزه های برگزاری آزمون کارگزاران گمرکی سال ۱۳۹۵

 

استانشهرستان محل برگزاریشهرهای تحت پوشش حوزه های امتحانی
آذربایجان شرقی (۱۰)تبریزکلیه داوطلبان استان های آذربایجان شرقی (۱۰) و اردبیل (۱۲)
آذربایجان غربی (۱۱)ارومیهکلیه داوطلبان استان
اصفهان (۱۳)اصفهانکلیه داوطلبان استان های اصفهان(۱۳)، چهارمحال بختیاری(۱۷) و یزد(۳۹)
بوشهر(۱۵)بوشهرکلیه داوطلبان استان
تهران (۱۶)تهرانکلیه داوطلبان استان های تهران(۱۶) و سمنان (۲۳)
خراسان رضوی (۱۹)مشهدکلیه داوطلبان استان های خراسان رضوی (۱۹) ، خراسان شمالی (۲۰) وخراسان جنوبی(۱۸)
خوزستان (۲۱)اهوازکلیه داوطلبان استان
سیستان وبلوچستان(۲۴)زاهدانکلیه داوطلبان استان
فارس (۲۵)شیرازکلیه داوطلبان استان
قم (۲۷)قمکلیه داوطلبان استان های قم(۲۷) و مرکزی(۳۶)
کردستان(۲۸)سنندجکلیه داوطلبان استان
کرمان(۲۹)کرمانکلیه داوطلبان استان
کرمانشاه (۳۰)کرمانشاهکلیه داوطلبان استان های کرمانشاه (۳۰) و ایلام(۱۴)
کهگیلویه و بویر احمد(۳۱)یاسوجکلیه داوطلبان استان
گلستان (۳۲)گرگانکلیه داوطلبان استان
گیلان (۳۳)رشتکلیه داوطلبان استان
مازندران (۳۵)ساریکلیه داوطلبان استان
هرمزگان(۳۷)بندرعباسکلیه داوطلبان استان
همدان (۳۸)همدانکلیه داوطلبان استان همدان (۳۸) و لرستان(۳۴)
البرز (۴۰)کرجکلیه داوطلبان استان های البرز (۴۰)، زنجان (۲۲) و قزوین (۲۶)
جدول شماره ۲ (محل رفع نقص آزمون کارگزاران گمرکی سال ۹۵)
نام استاننام­ ش
هرستان
محل باجه رفع نقصآدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
آذربایجان‌شرقی و اردبیلتبریزدانشگاه شهید مدنی آذربایجان-تبریزتبریز: نصف‌راه (میدان جهاد)، خیابان ورزش، بالاتر از سالن ورزشی شهرداری، پردیس تبریز دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان
آذربایجان‌غربیارومیهدانشگاه ارومیهارومیه: خیابان شهید بهشتی، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزداصفهاندانشگاه اصفهاناصفهان: میدان آزادی (دروازه شیراز)، بلوار دانشگاه، درب شمالی دانشگاه، جنب اداره کل آموزش، ستاد اجرای آزمون‌های دانشگاه اصفهان
بوشهربوشهردانشگاه خلیج فارس بوشهربوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
تهران و سمنانتهراندانشکده فرهنگ وارتباطات         دانشگاه سوره تهرانتهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبیمشهددانشگاه فردوسی مشهدمشهد: بلوار وکیل‌آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی
خوزستاناهوازدانشگاه شهید چمران اهوازاهـواز: بلوار گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهید چمران اهواز
سیستان و بلوچستانزاهداندانشگاه سیستان و بلوچستانزاهـدان: خیابان دانشگاه، دانشگاه سیستان و بلوچستان، سازمان مرکزی، دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
فارسشیرازدانشگاه شیرازشیـراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قم و مرکزیقمدانشگاه قـمقـم: بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، سازمان مرکزی دانشگاه
کردستانسنندجدانشگاه کردستان-سنندجسنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه، مهمانسرای دانشگاه کردستان-سنندج
کرمانکرماندانشگاه شهید باهنر کرمانکـرمان: بلوار جمهوری اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهیدباهنرکرمان
کرمانشاه و ایلامکرمانشاهدانشگاه رازی کرمانشاهکـرمانشاه: طاق‌بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، اداره کل امور آموزشی
کهگیلویهیاسوجدانشگاه یاسوجیاسـوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، مدیریت امورآموزشی
گلستانگرگاندانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعیگرگان: خیابان شهیدبهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گیلانرشتدانشگاه گیلان- رشترشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان-رشت
مازندرانساریدانشکده فنی امام محمد باقر(ع)- ساریساری: بلوار خزر، خیابان شهیدمطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمد باقر(ع)
هرمزگانبندرعباسدانشگاه هرمزگان-بندرعباسبندرعباس: آزادشهر، بلوارا افروز شهابی‌پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدن‌ها)
همدان و لرستانهمداندانشگاه بوعلی سینا همدانهمدان: میدان پژوهش، روبروی پارک مردم، دانشگاه بوعلی سینا همدان، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره کل آموزش
البرز، قزوین و زنجانکرجدانشگاه پیام‌نور کرجکرج: انتهای رجایی‌شهر، بلوار شهید موذن، دانشگاه پیام‌نورکرج
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.