خانه » استخدام در استان کهگیلویه و بویر احمد » دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

متن آگهی:

خبر ۲۷ دی ماه ۹۹ – دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دریافت کارت ورود به جلسه رشته شغلی خدمات

توجه داشته باشید زمان برگزاری آزمون و توزیع کارت ورود به جلسه رشته شغلی نگهبان متعاقبا اعلام خواهد شد


خبر ۱۲ دی ماه ۹۹ – زمان توزیع کارت ورود به جلسه رشته تمیزکار آزمون یاسوج ۱۷ و ۱۸ دی ماه و زمان آزمون ۱۹ دی ماه میباشد 

مدیر منابع انسانی موسسه آواسلامت اعلام کرد : 
با توجه به شرایط موجود کشور از نظر شیوع ویروس منحوس کرونا و با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان آزمون مذکور ، زمان برگزاری منوط به تایید ستاد کرونای استان می باشد. لذا هرگونه خبر و تغییر وضعیت در این زمینه از طریق پیامک و سایت رسمی موسسه ۱۵ روز قبل از برگزاری آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

افراد یاد شده می بایست تصویر مدارک مورد نیاز را جهت بررسی صحت و راستی آزمایی، از طریق پست الکترونیکی azmon.avasalamat@gmail.com  حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۲۷ مهر ماه ۹۹  ارسال نمایند.

 مدارک مورد نیاز:

مدرک تحصیلی (مطابق با شرایط احراز رشته شغلی مورد تقاضا «جدول شماره ۱» متن آگهی فراخوان)

*  کارت ملی پشت و رو

* تمام صفحات شناسنامه

* کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

* مدارک دال بر سهمیه ایثارگران لازم به ذکر است که کارت ایثارگری قابل قبول نبوده و صرفا نامه از ارگان مربوطه و بنیاد شهید ( برای خانواده معظم شهدا و جانبازان)  مورد تایید می باشد.

*گواهی پایان / تمدید یا معافیت طرح اجباری مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان.

* در صورت استفاده از شرایط معافیت از سن یا اضافه شدن به حداکثر سن مطابق با متن آگهی، نامه مدارک مربوطه ( اعم از سوابق بیمه  و سایر گزینه ها) را ارسال کنید.

 روش ارسال مدارک:

 ۱- مدارک مورد نظر را با نام فایل ذخیره کنید (مثال نام فایل: اسکن کارت ملی- اسکن مدرک تحصیلی و…)

۲- فایل ها را داخل پوشه ای با نام کد ملی داوطلب قرار داده.

۳- فایل را به صورت فشرده (zip یا RAR) کرده و در ایمیل پیوست کنید. در صورت دریافت ایمیل، موسسه ایمیلی حاوی تایید برای شما ارسال خواهد شد.

بدیهی است عدم ارسال مدارک دقیقا با روش توضیح داده شده  به منزله ی انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

  کارت ورود به جلسه آقایان


خبر ۱ شهریور ۹۹ – اطلاعیه زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می رساند، جهت رعایت الزامات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و کاهش تجمعات، این آزمون در مرحله اول در رشته کارشناس پرستاری روز جمعه مورخ ۱۳۹۹/۶/۷ برگزار می گردد. داوطلبین محترم می توانند در روزهای ۵ و ۶ شهریور ماه با ورود به سایت اینترنتی به نشانی www.avasalamat.org  نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

در خصوص سایر رشته ها اطلاع رسانی متناسب از طریق همین وب سایت در روزهای آینده صورت می گیرد.


خبر ۴ دی ماه ۹۸ – دریافت کارت علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 

خبر ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۷ -کارت آزمون استخدامی خرید خدمات بهداشتی و پشتیبانی برای طرح مراکز بهداشتی حاشیه شهرها و سایر واحدهای تابعه

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید


خبر ۱۰ اردیبهشت ۹۷: زمان دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

داوطلبان محترم آزمون آگهی خرید خدمات بهداشتی و پشتیبانی برای طرح مراکز بهداشتی حاشیه شهرها و سایر واحدهای تابعه به صورت شرکتی جهت دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاع از زمان و محل دقیق آزمون در تاریخ های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت به سایت دانشگاه مراجعه نمایند.
آزمون مذکور در تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ در شهر یاسوج برگزار می شود.


خبر ۲ اردیبهشت ۹۷: آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دوباره برگزار می شود 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال برای اولین بار سازمان مدیریت اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان برای بیمارستان چرام در نظر گرفته و از طریق بنیاد برکت نیز پیگیر هستیم که اعتبار تامین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، اورنگ ایلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایگاه‌های افتتاحی شهرستان چرام،اعتبار پایگاه سلامت این شهرستان را ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این پایگاه قبلا در یک مکان استیجاری بوده که به زودی به این مکان مناسب انتقال داده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به بیمارستان چرام اشاره داشت و با بیان اینکه این بیمارستان در برنامه راه درمان ۱۴۰۴ تصویب شده است،گفت: امسال برای اولین بار سازمان مدیریت اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته و از طریق بنیاد برکت نیز پیگیر هستیم که اعتبار تامین شود و بتوانیم زودتر پروژه را به مناقصه گذاشته و مراحل اجرایی را شروع کنیم.

وی،به لغو آزمون استخدامی دانشگاه اشاره داشت و ابراز کرد: این آزمون در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، قرار نبود آزمون شرکتی برگزار شود اما به جهت برقراری عدالت این آزمون برگزار می شود.


خبر ۲۲ فروردین ۹۷: اعلام زمان برگزاری مجدد آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دوباره برگزار می شود
یاسوج- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آزمون استخدامی نیروهای شرکتی خرید خدمات بهداشتی و پشتیبانی طرح مراکز حاشیه شهر دانشگاه علوم پزشکی این استان ۲۱ اردیبهشت سال جاری دوباره برگزار می شود.
روز ۲۷ بهمن ۱۳۹۶آزمون استخدامی ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در دو دانشگاه یاسوج (بانوان) و دانشگاه آزاد اسلامی (مردان) با حضور ۳ هزار و ۶۰۷ نفر دواطلب برگزار شد که به دلیل نرسیدن به موقع سؤالات تخصصی نیمه تمام ماند.
رحیم استوار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون نیاز به ثبت نام و یا ورود اطلاعات جدید ندارد.
وی افزود: آزمون استخدامی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با همان تعداد شرکت کنندگان اولیه، در ۳۶ کد رشته شغلی و بدون پرداخت هزینه در روز ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ برگزار می شود.
استوار بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون ۳ هزار و ۶۰۷ نفر بوده که از این تعداد، یک هزار و ۷۱۴ شرکت کننده مرد و یک هزار ۸۹۳ نفر زن هستند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاع از محل و زمان آزمون روز ۱۸ اردیبهشت امسال به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه کنند.


خبر ۲۸ بهمن ۹۶: برگزاری مجدد آزمون استخدام نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در یک ماه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری مجدد آزمون نیمه تمام مانده بکارگیری نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اورنگ ایلامی پیش از ظهر شنبه در رابطه با جزئیات نیمه تمام ماندن آزمون نیروهای شرکتی علوم پزشکی یاسوج افزود: دستور ویژه برای بررسی ابعاد نحوه برگزاری این آزمون صادر شده است و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی می شود.

ایلامی با بیان اینکه جذب نیروهای شرکتی با رعایت عدالت و فضای رقابت انجام می شود، ابراز داشت: آزمون بکارگیری نیروهای شرکتی که نیمه تمام ماند باطل اعلام شده و ظرف مدت یک ماه آینده در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت حقوق داوطلبان، آزمون مجددی برگزار خواهد شد.

ایلامی با تاکید بر اینکه طی روزهای آینده جمع بندی اتفاقات و مشکلات ایجاد شده در رابطه با آزمون قبلی انجام می شود، اظهار کرد: این موضوع با شفاف سازی کامل به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.