خانه » اطلاعیه های مهم » برگزاری جلسه تیر ماه با محوریت تعیین وضعیت ۴ گروه از معلمان

برگزاری جلسه تیر ماه با محوریت تعیین وضعیت ۴ گروه از معلمان

متن آگهی:

خبر ۵ تیر ۹۶: برگزاری جلسه تیر ماه با محوریت تعیین وضعیت ۴ گروه از معلمان

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: تعیین وضعیت آموزش دهندگان نهضت مورد بررسی بوده و در جلسه‌ آینده مجلس تصمیمات قطعی برای آن اتخاذ می‌شود.

علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند ساماندهی آموزشیاران نهضت سوادآموزی اظهار کرد: تعهد استخدامی نسبت به این گروه نداشته‌ایم و در قالب همکاری با نهاد‌های غیر دولتی و پرداخت بیمه ارائه خدمات به سوادآموزان از طریق آموزشیاران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از شهریور ماه سال گذشته الحاق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی به تصویب مجلس رسید و بر اساس آن آموزش و پرورش موظف به استخدام ۴ گروه از حق التدریسی‌ها شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: بر این اساس معلمان حق التدریس خرید خدمت، آموزشیاران نهضت و مربیان پیش دبستانی که از سال‌های پیش از ۹۲ به حرفه معلمی مشغول هستند باید تعیین وضعیت می‌شدند که چون سال تحصیلی آغاز شده بود این امکان برای سال گذشته وجود نداشت.

باقرزاده بیان کرد: جلساتی در کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار شد و توافقات کلی برای تعیین وضعیت این گروه شده است و ۱۲ تیرماه مجددا این جلسه با محوریت تعیین وضعیت ۴ گروه یاد شده برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: طبق این توافقات آموزش دهندگان نهضت در این قانون مورد توجه قرار گرفته‌اند و منتظر تصمیمات بعدی برای تعیین وضعیت آن‌ها هستیم.

منبع: خبرنگاران جوان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.