خانه » استخدام در استان هرمزگان » استخدام در استان هرمزگان » برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه و زبان عمومی ویژه استخدام استانداری هرمزگان

برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه و زبان عمومی ویژه استخدام استانداری هرمزگان

متن آگهی:

خبر ۲۵ فروردین ۹۴ – برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه و زبان عمومی، ویژه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی از فردا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر مهین عسکری اظهار داشت: طبق آیین نامه ابلاغی، مدارک دیگری که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی الزاما می بایست در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند مدارک مهارت های هفتگانه ICDL و زبان انگلیسی عمومی می باشد که این مدارک حتما باید از مراجع ذیصلاح که فهرست اسامی آنها در آگهی استخدام وجود دارد، اخذ شده باشد.

وی تصریح کرد: مراجع ذیصلاح اعطای مدارک مذکور در استان هرمزگان، سه مرکز شامل دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان، جهاد دانشگاهی هرمزگان و موسسه زبان کیش هستند.

وی اذعان داشت: جهت تسریع در انجام مراحل استخدام، هماهنگی های لازم انجام شده تا افرادی که دانش و آگاهی لازم و در حد قابل قبول را در مهارت های هفتگانه و زبان انگلیسی عمومی دارا می باشند با یک آزمون تعیین سطح و گرفتن نمره لازم ، بتوانند مدارک مورد نیاز را در کمتر از یک هفته اخذ کرده و نیازی به شرکت در دوره آموزشی سه ماهه و صرف هزینه های بیشتر نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان ابراز داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده آزمون دوره های مذکور از فردا در دفتر آموزش و پژوهش آغاز می شود و پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی می توانند با مراجعه به این دفتر در آزمون ها شرکت کرده و پس از کسب حد نصاب نمره ، گواهی های لازم را اخذ کنند.

لازم به ذکر است جدول زمانبندی آزمون مهارت ها به شرح ذیل می باشد:

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.