خانه » استخدام در استان هرمزگان » برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه و زبان عمومی ویژه استخدام استانداری هرمزگان

برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه و زبان عمومی ویژه استخدام استانداری هرمزگان

متن آگهی:

خبر ۲۵ فروردین ۹۴ – برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه و زبان عمومی، ویژه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی از فردا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر مهین عسکری اظهار داشت: طبق آیین نامه ابلاغی، مدارک دیگری که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی الزاما می بایست در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند مدارک مهارت های هفتگانه ICDL و زبان انگلیسی عمومی می باشد که این مدارک حتما باید از مراجع ذیصلاح که فهرست اسامی آنها در آگهی استخدام وجود دارد، اخذ شده باشد.

وی تصریح کرد: مراجع ذیصلاح اعطای مدارک مذکور در استان هرمزگان، سه مرکز شامل دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان، جهاد دانشگاهی هرمزگان و موسسه زبان کیش هستند.

وی اذعان داشت: جهت تسریع در انجام مراحل استخدام، هماهنگی های لازم انجام شده تا افرادی که دانش و آگاهی لازم و در حد قابل قبول را در مهارت های هفتگانه و زبان انگلیسی عمومی دارا می باشند با یک آزمون تعیین سطح و گرفتن نمره لازم ، بتوانند مدارک مورد نیاز را در کمتر از یک هفته اخذ کرده و نیازی به شرکت در دوره آموزشی سه ماهه و صرف هزینه های بیشتر نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان ابراز داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده آزمون دوره های مذکور از فردا در دفتر آموزش و پژوهش آغاز می شود و پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی می توانند با مراجعه به این دفتر در آزمون ها شرکت کرده و پس از کسب حد نصاب نمره ، گواهی های لازم را اخذ کنند.

لازم به ذکر است جدول زمانبندی آزمون مهارت ها به شرح ذیل می باشد:

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.