خانه » استخدام در استان تهران » برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران

برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران

متن آگهی:

خبر ۱۵ آذر ۹۵: برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران

سید جعفر تشکری هاشمی گفت: برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی در راستای فراهم کردن زمینه تبدیل وضعیت استخدامی تعداد ۵ هزار نفر از کارکنان قراردادی تحت پوشش شرکت خدمات اداری شهر و مؤسسه هادیان شهر در سال ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به کارمند ثابت صورت می گیرد.

وی افزود: ثبات و امنیت شغلی، توانمندسازی کارکنان، ایجاد انگیزه در همکاران، تخصص و بالندگی، تفکر خلاق و نوآوری، افزایش بهره وری، تأمین رضایت شغلی کارکنان و تثبیت و تبدیل موقعیت کاری همکاران از طریق تغییر وضعیت استخدامی از موقت به ثابت قطعی و تطبیق شاغلین با پست های سازمانی، از اهداف اصلی مدیریت شهری در جهت تغییر وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری تهران است.

معاون شهردار تهران اظهار داشت: برابر ادوار گذشته و حسب ضرورت و نیاز شهرداری تهران به تخصص و تجارب کارکنان در پست های مصوب و مشاغل حساس در حوزه های مختلف مأموریتی اعم از شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، مالی و اقتصادی، منابع انسانی، برنامه ریزی و توسعه شهری و خدمات شهری و محیط زیست و با توجه به اخذ مجوزهای لازم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تأیید شورای اداری شهرداری تهران، برگزاری آزمون در یک فضای رقابتی صورت می گیرد.

تشکری هاشمی تأکید کرد: طی سنوات گذشته نیز به صورت دوره ای هر سه سال یک بار، تغییر وضعیت استخدامی نیروهای شهرداری تهران صورت گرفته که طی آن در سال های ۸۶، ۸۹ و ۹۲ نیز تغییر وضعیت استخدامی کارکنان انجام شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، کلیه کارکنان قراردادی تمام وقت شاغل در واحدهای ستاد و صف از جمله ادارات کل، مناطق ۲۲ گانه، واحدهای ستادی و سازمان های غیر مستقل که دارای چارت سازمانی و پست مصوب بلاتصدی با شرایط احراز باشند، می‌توانند در آزمون تغییر وضعیت استخدامی شرکت کنند.

وی اظهار داشت: نیروهای قراردادی سازمان های مستقل، شرکت های تابعه، شرکت های پیمانکاری و نیروهای حق الزحمه ای، ساعتی و پروژه ای، مشمول این دستورالعمل نبوده و مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون نمی‌باشند.

تشکری هاشمی در ادامه تصریح کرد: آزمون تغییر وضعیت استخدامی در دو نوبت و در یک فضای رقابتی سالم برگزار خواهد شد که طی آن در نوبت اول ۳ هزار نفر و در نوبت دوم ۲ هزار نفر پذیرش می شوند.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.