خانه » استخدام در استان گلستان » برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری های گلستان در آینده ای نزدیک 

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری های گلستان در آینده ای نزدیک 

متن آگهی:

خبر ۴ تیر ۹۶: برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری های گلستان در آینده ای نزدیک 

آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری های استان گلستان بزودی برگزار می شود
مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گفت: آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری های استان تحت نظارت سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بزودی همزمان با کل کشور در استان نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان به نقل از استانداری گلستان، محمد حمیدی اظهار کرد: درج آمار و اطلاعات تمامی کارکنان شهرداری‌ها در سامانه کارکنان نظام اداری کشور توسط شهرداری (کارمند ایران)، ثبت نام اولیه آزمون، اصلاح ساختار سازمانی شهرداری بر اساس ضوابط تشکیلاتی ابلاغی و اخذ تاییدیه آن از سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور، اصلاح اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها بر اساس الگوی ابلاغی، مهلت ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات در آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداریها انتصاب کارمندان رسمی و پیمانی فعلی شهرداریها در ساختار جدید ابلاغی بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداریها و با رعایت طرح طبقه‌بندی مشاغل کارمندی با تایید شورای اداری و استخدامی ذیربط را از جمله مراحل فرآیند برگزاری آزمون فوق است.

وی استخراج اطلاعات داوطلبین واجد شرایط مندرج در دستورالعمل پس از بررسی مدارک مربوط و تایید صحت آن توسط کمیته تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداریها(استانداری) و ارسال به دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور، بررسی مدارک و مستندات داوطلبین و تکمیل و ارسال اطلاعات در روز تهیه فرم اعلام نیاز استخدام و موافقت در شورای اداری و استخدامی ، اخذ مجوز تبدیل وضعیت استخدامی به همراه زمان برگزاری آزمون از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، طراحی و تدوین آگهی استخدام و طی مراحل برگزاری آزمون را ازجمله دیگر مهمترین مراحل تفکیکی برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی دانست.

حمیدی تاکید کرد: کلیه مسئولین اداری شهرداریها موظفند اطلاع رسانی دقیق و کافی را در خصوص پرسنل مشمول به آنها و شهرداران داشته باشند.

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه بسیاری از کارکنان قراردادی و غیررسمی فعلی شهرداریها سالیان متمادی در انتظار برگزاری چنین آزمونی بوده اند، از شهرداران و مسئولین امور اداری خواست که با لحاظ تمامی حساسیتها، رعایت کامل عدالت، شفافیت و احقاق حق داوطلبین عزیز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداریها( استانداری) به دقت تمامی مراحل کار را رصد خواهد کرد و داوطلبین عزیز از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.