خانه » استخدام در استان کهگیلویه و بویر احمد » برنامه زمانبندی تحویل مدارک داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ( یاسوج)

برنامه زمانبندی تحویل مدارک داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ( یاسوج)

متن آگهی:

خبر ۱۵ آذر ۹۵: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی در خصوص به تعویق افتادن تحویل مدارک داوطلبان شرکت کرده در آزمون استخدامیی متمرکز دستگاه های اجرایی:

پیرو اطلاعیه های منتشره مورخ ۹۵/۹/۹ در خصوص برنامه زمانبندی تحویل مدارک داوطلبین شرکت کننده در آزمون استخدامی متمرکز مورخ ۹۵/۸/۲۱ سازمان سنجش و آموزش کشور (علوم پزشکی)، بدین وسیله اعلام میداریم با توجه به عدم اعلام اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون مذکور توسط سازمان سنجش ذر موعد مقرر، لذا برنامه زمان بندی درج شده قبلی فعلا منتفی اعلام میگردد. بدیهی است در صورت ارسال اسامی پذیرفته شدگان از آن طریق مراتب در اطلاعیه های بعدی به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید. لذا مجدداً از کلیه داوطلبان درخواست می گردد در این خصوص فقط به سایت سازمان مورد اشاره رجوع نموده و تا اعلام نتایج از هرگونه تماس تلفنی با واحدهای دانشگاها اجتناب نمایند.


خبر ۹ آذر ۹۵:  برنامه زمانبندی تحویل مدارک داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی متمرکز ۹۵/۸/۲۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ به اطلاع می رساند نتایج اولیه آزمون استخدامی فوق الذکر در رشته های شغلی پرستار، ماما، کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی و کارشناس ارتباطات و عملیات از طریق سایت سازمان سنجش بزودی(اوایل هفته آینده) اعلام می شود.لذا  داوطلبانی که از طریق سایت سنجش مجاز به ارائه مدارک جهت تطبیق گردیده اند لازم است مطابق جدول زمان بندی شده ذیل جهت تحویل و تطبیق مدارک مراجعه نمایند.(عدم حضور در موعد مقرر بدون عذر موجه به منزله انصراف تلقی می شود)

مدارک مورد نیاز؛

-اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی  ۲ سری در برگ A4

– گواهی پایان طرح یا اشتغال به طرح یا معاف از طرح  ۲ سرس در برگ A4

– اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی ۲ سری در برگ A4

– اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت(برادران) ۲ سری در برگ A4

– مدارک دال بر بومی بودن ۲ سری در برگ A4

– پوشه PAPCO( رسته پرستاری رنگ قرمز، مامایی رنگ سبز، فوریت های پزشکی و ارتباطات و عملیات رنگ آبی)

ردیفرشته شغلیتاریخزمانمکان
۱ماما، کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی و کارشناس ارتباطات و عملیات۲۱/۹/۹۵از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصریاسوج- بلوار شهید مطهری-جنب انتقال خون-سالن حکیم جرجانی
۲پرستار۲۲/۹/۹۵از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصریاسوج- بلوار شهید مطهری-جنب انتقال خون-سالن حکیم جرجانی
۳جاماندگان رشته های فوق الذکر۲۳/۹/۹۵از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ عصریاسوج- بلوار شهید مطهری-جنب انتقال خون-سالن حکیم جرجانی

توضیحات: نتایج سهمیه ایثارگران و سایر رشته های شغلی متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

– رشته های شغلی فوریت های پزشکی و ارتباطات و عملیات دارای مصاحبه می باشد که زمان و مکان مصاحبه نیز متعاقبا اعلام می گردد.

-هرگونه اطلاع رسانی در خصوص تغییر زمان یا مکان یاسایر موارد از طریق همین سایت انجام خواهد گرفت.

“روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج”

جهت مشاهده این خبر در سایت علوم پزشکی کهکیلویه و بویراحمد اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.