خانه » اطلاعیه های مهم » انتشار فراخوان استخدامی هلال احمر

انتشار فراخوان استخدامی هلال احمر

متن آگهی:

خبر ۱۳ شهریور ۹۴ – انتشار فراخوان استخدامی هلال احمر در پاییز

خبرگزاری ایسنا : رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دیگر استخدام موردی در جمعیت هلال احمر نخواهیم داشت، تاکید کرد: از این پس همه استخدام ها بر اساس ضوابط و سوابق کارکنان صورت خواهد گرفت و تا دو ماه آینده نیز فراخوانی برای تامین نیروهای مورد نیاز با برگزاری آزمون خواهیم داشت.
به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، دکتر سید امیر محسن ضیائی در پنجمین جلسه سومین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره به نزدیک بودن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر بوی مسائل سیاسی از جمعیت استشمام شود، دیگر این جمعیت مردمی نخواهد بود، لذا باید توجه داشت که به هیچ وجه از نماد، نام و امکانات هلال احمر برای انتخابات استفاده نشود.
وی، افزود: هرگونه استفاده سیاسی از امکانات جمعیت هلال احمر، اشکال شرعی، قانونی و حقوقی خواهد داشت و در مجموع هلال احمر نباید له و یا علیه کسی فعالیت کند.
ضیائی با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط میان صف و ستاد، گفت: بر این اساس از مدیران ستادی درخواست شد تا حداقل سالی دو بار در هر استان حاضر شده و هم اکنون نیز جلساتی در ستاد هلال احمر با استان ها برگزار می شود، تا از این طریق مسائل و مشکلات استان ها از نزدیک بررسی و برطرف شود.
رئیس جمعیت هلال احمر، با تاکید بر ضرورت واگذاری اختیارات قابل تفویض به استان ها، اظهار کرد: معتقدیم که باید علاوه بر حفظ یکپارچگی و تمرکز مدیریتی خود در کشور به مدیران عامل هم اختیارات لازم را بدهیم تا بتوانند امورات خود را هر چه بهتر در استان ها پیش ببرند.
وی با اشاره به اینکه باید برای افزایش درآمدهای داخلی اهتمام داشت، افزود: با توجه به شرایط کشور و مشکلاتی که در جذب درآمدهای پایدار خود داریم باید راهکارهایی چون افزایش بهره وری و صرفه جویی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
ضرورت تعامل با نمایندگان مجلس و گروه های مرجع اجتماعی در استان ها
ضیائی خطاب به اعضای مجمع عمومی جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: تعامل با نمایندگان مجلس از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا همواره به استان ها در این مورد و همچنین در زمینه حفظ ارتباط گروه های مرجع اجتماعی در استان ها، همچون روحانیون، ائمه جماعات، اساتید دانشگاه و سایر گروه های اجتماعی به منظور پیشبرد برنامه ها و جلب حمایت ها و کمک های مردمی تاکید کرده ایم.
وی همچنین با اشاره به اهمیت رواج وقف، هبه و نذورات در جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: همچنین باید در زمینه موقوفات و کمک های مردمی شفاف عمل کنیم و به خیران و واقفین نشان دهیم که عمل خیر آنها، در چه زمینه ای مورد بهره برداری قرار گرفته است، علاوه بر آن باید موقوفات را با توجه به نیت واقفین و با همکاری و هماهنگی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان ها، تبدیل به احسن کنیم.
شارژ انبارهای امدادی هلال احمر در حال انجام است
رئیس جمعیت هلال احمر، با اشاره به اینکه بر اساس مجوز شورای عالی برای شارژ انبارهای امدادی اقدام کرده ایم، گفت: هم اکنون این کار در حال انجام است و به زودی همه انبارها با توجه به استانداردها تجهیز خواهد شد، به علاوه تکمیل ناوگان هوایی جمعیت هلال احمر نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم هدف هر استان یک بالگرد را محقق کنیم.
وی، با بیان اینکه دیگر استخدام موردی در جمعیت هلال احمر نخواهیم داشت، تاکید کرد: از این پس همه استخدام ها بر اساس ضوابط و سوابق کارکنان صورت خواهد گرفت و تا دو ماه آینده نیز فراخوانی برای تامین نیروهای مورد نیاز با برگزاری آزمون خواهیم داشت.
ضیائی، با اشاره به اصلاح آئین نامه انتخابات در هلال احمر، عنوان کرد: این مهم در مرحله تصویب نهایی مجمع قرار دارد و یکی از وجوه تمایز آن تقارن آراء و عقاید در اصلاح آئین نامه میان شورای عالی و مجمع عمومی جمعیت هلال احمر بوده است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.