خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه نحوه تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان علمی آزمون کارگزاران سال ۹۵

اطلاعیه نحوه تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان علمی آزمون کارگزاران سال ۹۵

متن آگهی:

خبر ۶ تیر ۹۵: اطلاعیه نحوه تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان علمی آزمون کارگزاران سال ۹۵

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، دفتر مطالعات، تحقیقات و ظرفیت‌سازی با اعلام این مطلب در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای نحوه تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان علمی آزمون کارگزاران سال ۹۵، فهرست استان‌ها و تاریخ مراجعه جهت تحویل مدارک و فرم مشخصات پذیرفته‌شدگان را اعلام کرد. جهت دریافت اطلاعیه نحوه تحویل مدارک اینجا، فهرست استان‌ها و تاریخ مراجعه اینجا و فرم مشخصات اینجا را کلیک نمایید.


خبر ۶ تیر ۹۵ – اعلام نتایج آزمون کارگزاران امورگمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران

کاربران گرامی برای مشاهده نتایج کارگزاران امورگمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران روی لینک زیر کلیک نمایید

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ تیر ماه ۹۵ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام نتایج آزمون کارگزاران امورگمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران سال ۱۳۹۵ 

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارگزاران امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۵، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور می رساند، نتایج آزمون یاد شده از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبان می توانند برای مشاهده و دریافت کارنامه خود از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری اقدام نمایند.
آن دسته از داوطلبانی که باتوجه به نتیجه مندرج درکارنامه آزمون، به عنوان پذیرفته شده می باشند برای آگاهی از نحوه تحویل مدارک در اسرع وقت به سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.irica.gov.ir مراجعه نمایند.
ضمناً داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج آزمون درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ و منحصراً از طریق دفتر مطالعات،تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس رایانامه train@irica.org اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید


انتشار سوالات و پاسخ نامه:

سئوال‌های آزمون کارگزاران گمرکی به همراه کلید واصله از سازمان سنجش آموزش کشور جهت اطلاع شرکت‌کنندگان در سایت گمرک جمهوری اسلامی قرار گرفت:

در اطلاعیه این دفتر آمده است: در ادامه روند برگزاری آزمون کارگزاران گمرکی و در راستای رویه گردش آزاد و شفاف‌سازی اطلاعات از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران، سئوال‌های آزمون مذکور به همراه کلید مربوطه، واصله از سازمان سنجش آموزش کشور جهت اطلاع شرکت‌کنندگان به شرح زیر قابل دسترسی می‌باشد:
– سئوال‌های آزمون کارگزاران گمرکی سال ۹۵
کلید سئوال آزمون ( دانلود فایل )
لازم به ذکر است طی اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کلیه سئوال‌های مطرح شده در آزمون معتبر و با استفاده از منابع مربوطه طراحی شده است. در این رابطه اعتراضات واصله، (موضوع اعلامیه منتشر شده در پرتال گمرک در روز یکشنبه ۹/۳/۹۵) به سازمان مذکور منعکش گردیده که پس از دریافت پاسخ، مراتب به سئوال‌کنندگان اعلام خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. زیرک آزاده گفت:

    اصلا منصفانه نبود گزینش سراسرس انجام شد ما شهرستانیا حتی نتونستیم منع اساسی تهیه کنیم من ب گمرک استان مراجعه کردم اونجام حتی منبعی برا سامانه نداشتن ک امانت بگیرم رتبه ام ۳۰۰۰ شده خیلی تلاش کردم این ازمون تنها امید زندگیم بو د حالا بیکار مهنسی اجرایی مقطع ارشد چکنم خدااااااااااااااااااااااااااااا

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.