خانه » اطلاعیه های مهم » امسال ۱۴ هزار نفر دانشجو معلم جذب آموزش و پرورش میشوند

امسال ۱۴ هزار نفر دانشجو معلم جذب آموزش و پرورش میشوند

متن آگهی:

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند که امسال ۱۴ هزار نفر فارغ‌التحصیل و جذب آموزش و پرورش  می‌شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر فانی سه شنبه شب در جمع فرهنگیان رفسنجان در سالن شهدای دانش آموز این شهر اظهار کرد: امام خمینی(ره) در زمان رژیم طاغوت به فکر تحویل گرفتن آموزش و پرورش بودند چون می دانستند اگر آن را داشته باشند همه چیز دارند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا آموزش و پرورش در اختیار ما است که نسل و مدیران آینده را تربیت می کند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: انتقال فرهنگ یکی از کارکردهای مهم آموزش و پرورش است و معلم و مدیریت و فضای آموزشی نیز ارکان آموزش و پرورش را تشکیل می دهد.

فانی ادامه داد: اگر در مجموعه ای فضای آموزشی کافی نباشد در نظام تعلیم و تربیت نقص ایجاد می کند اما آن را تعطیل نمی کند اما اگر معلم نباشد آموزش هم تعطیل می شود و به همین دلیل می گوییم آموزش و پرورش مهمترین دستگاه هر کشور است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تحصیل ۱۳ میلیون دانش آموز در کشور از آنها به عنوان بزرگترین سرمایه های کشور یاد کرد و گفت: سالیانه ۱۳۰ میلیون جلد کتاب در آموزش و پرورش چاپ می‌شود و بخشی از کتاب‌های سال ۹۶ چاپ شده است.

وزیر آموزش و پرورش ابراز داشت: آموزش و پرورش در وجود یک معلم خلاصه می شود معلم به جای اینکه خطابه بگوید با رفتار و وقت شناسی و احترام به دانش آموز و جلب رضایت او بردانش آموز تأثیر می گذارد هرچه سطح انگیزش و مهارتهای حرفه ای معلم افزایش یابد سطح علمی و در جنبه های مختلف افزایش میابد.

فانی تصریح کرد: دولت و حاکمیت باید حرف معلم را بشنود و مشکلاتش را حل کند چرا که جلب رضایت معلم مشکل تعلیم و تربیت و رفتار و انحرافات اخلاقی اجتماعی را حل می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه یادآور شد: تبعیض طولانی بیش از ۶۰ سال بین معلمین و سایر کارکنان وجود داشته و جامعه فرهنگیان کشور انتظار ندارند که این دولت ظرف دو سال و هشت ماه تمام این تفاوتها را حل کند.

فانی افزود: سال گذشته طرح رتبه‌بندی را اجرا کردیم و حقوق در طرح رتبه‌بندی معلمان بر اساس سند تحول دنبال می‌شود. در زمینه تفاوت حقوق معلمان و آموزش عالی در طرح رتبه بندی بر اساس طرح تحول بنیادین دنبال می شود تا این فاصله ها کمتر شود.

وی بیان داشت: استخدام فرزندان فرهنگیان از دو سال پیش اعلام شده که در استخدام اولویت دارند در شرایط مساوی در اولویت قرار دارند.

وی از پیگیری محاسبه سنوات حق‌التدریسی‌ها خبر داد و اضافه کرد: انتقال نیرو از جنوب کشور به رفسنجان می تواند محقق می شود که بخشی از آن امکان پذیر است اما به شکل مطلق نمی توان این کار را کرد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.