خانه » اطلاعیه های مهم »  افزایش ۲۰ درصدی پذیرش کارآموز وکالت در کشور نسبت به سال قبل

 افزایش ۲۰ درصدی پذیرش کارآموز وکالت در کشور نسبت به سال قبل

متن آگهی:

خبر ۲۴ آبان ۹۷: افزایش ۲۰ درصدی پذیرش کارآموز وکالت در کشور نسبت به سال قبل

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران گفت: پذیرش کارآموز توسط این مجموعه طی سالجاری نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافت.
به گزارش ایرنا، مرتضی شهبازی نیا روز پنجشنبه در همایش اتحادیه کانون های وکلای کشور در تبریز، این کانون را بهترین نهاد در عرصه اشتغال نهاد وکالت دانست و افزود: نهاد وکالت هر سال برای جذب کارآموز آزمون برگزار می ‌کند که امسال نسبت به پارسال افزایش چشم گیر داشتیم، بدون اینکه هزینه های مالی به بیت المال تحمیل شود.
وی اظهار داشت: در حالیکه کانون وکلا بدون جذب اعتبارات دولتی شغل ایجاد می‌ کند اما از خدمات عمومی و تامین اجتماعی بی بهره است و در عین حال نهاد وکالت در زمینه پرداخت مالیات بسیار خوب عمل کرده است و وکلا هر ساله مالیات خود را به طور دقیق پرداخت می کنند.
شهبازی نیا با اشاره به مهم بودن مساله معاضدت در نظام قضایی ایران، گفت: اگر بودجه معاضدتی کشورهای دیگر را با ایران مقایسه کنیم متوجه فاصله عمیق خود با سار کشورها می شویم، به طوری که به عنوان مثال در هلند ۸۰۰ میلیون یورو بودجه معاضدتی است، اما قوه قضائیه هیچ وقت سهم معاضدت وکلا را پرداخت نکرده است.
وی ادامه داد: دغدغه نهاد وکالت در موضوع تبصره ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری است که مشکلاتی ایجاد کرده و این مساله تبعات منفی برای کشور خواهد داشت که تقاضا داریم در اصلاح آیین دادرسی کیفری به آن توجه شود و تلقین بی اعتمادی به وکلا انجام نگیرد.
شهبازی نیا افزود: بسیار خوشحالیم که همه مسئولین به اتفاق بر استقلال کانون وکلا تاکید دارند و امیدواریم نتیجه تصمیم گیری ها هم به این شکل باشد و توان ما به جای اینکه صرف تلاش برای استقلال شود، صرف توسعه و ارتقا نهاد وکالت شود.
وی با تاکید بر اینکه باید با موسسات حقوقی که بدون وکیل تشکیل می ‌شوند، برخورد شود، یادآور شد: بدون تردید وجود این موسسات نظام دادرسی را خدشه دار کرده و ضربه اصلی را این مجموعه ها به قوه قضاییه ‌زده و دادرسی را زیر سوال می ‌برند.
رییس اتحادیه کانون های وکلای ایران با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار مرکز آموزش رشته حقوق در کشور، گفت: بعضی از این مراکز حداقل کیفیت را هم ندارند اما مدرک لیسانس و فوق لیسانس حقوق می ‌دهند، در حالیکه آموزش حقوق کیفیت تضمین شده می‌ طلبد و متاسفانه نسبت به آن غفلت شده است.
به گزارش ایرنا، سی و یکمین همایش اتحادیه کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور موسوم به اسکودا از روز گذشته به مدت دو روز به میزبانی تبریز در حال برگزاری است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.