خانه » اطلاعیه های مهم » افزایش دستمزد پزشکان در مناطق محروم

افزایش دستمزد پزشکان در مناطق محروم

متن آگهی:

افزایش دستمزد ها منجر به ماندگاری پزشکان در مناطق محروم شده است

خبرگزاری مهر : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ماندگاری پزشکان در مناطق محروم از طریق افزایش پرداختی یکی از دستاوردهای مهم طرح تحول سلامت است.
به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مهرابی بهار روز یکشنبه در نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی که در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: اولین جلسه طرح تحول سلامت در حوزه آموزش هفته آینده با شرکت روسای دانشگاه های علوم پزشکی در تهران برگزار خواهد شد.
وی رسالت الی دانشگاه علوم پزشکی را حفظ آحاد مردم جامعه دانست و گفت: سال ۹۳ در حوزه سلامت استثنائی و به یاد ماندنی بود و موفقیت برنامه سلامت مرهون همسویی تمام افراد و نهادهای موثر در حوزه سلامت بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت حوزه سلامت تاکید نموده و ریاست جمهوری دولت یازدهم نیز تحول حوزه سلامت را از برنامه های بنیادین خود اعلام نموده است.
مهرابی بهار در ادامه گفت: رئیس مجلس و ریاست قوه قضائیه نیز این طرح را مورد حمایت قرار دادند و انجمن های تخصصی و بیمه ها و نیز رسانه ها در این امر یاری رساندند.
وی با اشاره به اینکه برنامه تحول نظام سلامت ۴ مرحله و رکن دارد ادامه داد: به علت نداشتن بودجه در ابتدا ۲ طرح درمان و بهداشت در اولویت قرار گرفت و اقدامات وسیع و موثری در این حوزه ها صورت گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه هنوز در حوزه آموزش و تحقیقات اقدام اساسی صورت نگرفته است افزود: در جمعه آینده در تهران اولین جلسه با شرکت روسای دانشگاه ها درباره تحول نظام سلامت در حوزه آموزش تشکیل خواهد شد.
محرابی بهار ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت منجر به کاهش پرداختی مردم شده و در واقع بحرانی که در حوزه دارو وجود داشت از بین رفته است.
وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت قیمت دارو و تجهیزات نیز کاهش یافته است افزود: در راستای این طرح بیش از ۳۵۰۰ تخت نو به ظرفیت تخت های بیمارستانی افزوده شده و زایمان طبیعی نیز به طور کاملا رایگان در بیمارستان های دولتی انجام می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه افزود: در راستای تحقق اهداف این طرح اقداماتی از قبیل افزایش پرداختی برای پزشکان در مناطق محروم صورت گرفت تا این افراد با اتمام طرح باز هم در این مناطق خدمت کنند و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.