خانه » استخدام در استان گلستان » اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی در شهرداریهای استان گلستان

اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی در شهرداریهای استان گلستان

متن آگهی:

خبر ۲۷ اردیبهشت ۹۵ : اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی در شهرداریهای استان

نتایج آزمون استخدام پیمانی در مشاغل شهرداریهای استان گلستان(فاضل آباد– گمیش تپه– سیمین شهر–آق قلا) اعلام شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اعلام کرد: نتایج آزمون استخدام پیمانی در مشاغل تخصصی شهرداریهای استان، پس از برگزاری آزمون تخصصی کتبی ( برگزار شده در مورخه ۹۴/۱۱/۰۲ ) و مصاحبه به شرح ذیل اعلام میگردد.

احمد سردارزاده گفت: این آزمون ، براساس مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور، برای پذیرش تعداد ۸ نفر از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی و عمومی و مصاحبه به صورت پیمانی برای خدمت در ۴ شهرداری استان گلستان شامل ” فاضل آباد– گمیش تپه – سیمین شهر – آق قلا” و با اعلام آمادگی حدود ۱۰۰۰ نفر داوطلب مرد و زن در تاریخ دوم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که ثبت نام آن از بیست و دوم آذرماه الی پنجم دی ماه سال گذشته از طریق سایت استانداری گلستان انجام شده بود.

وی افزود: در این آزمون؛ داوطلبین شرکت کننده، در پنج رشته شغلی کارشناس امور اداری- مسئول خدمات مالی- آرشیتکت- کارشناس شهرسازی- مهندسی راه و ساختمان برای تصدی پست کارشناس امور اداری- کارپرداز- کارشناس شهرسازی ومعماری – مسئول شهرسازی- مسئول امورعمرانی با هم به رقابت پرداختند.

دبیر شورای اداری-استخدامی شهرداریهای استان همچنین تاکید کرد: انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت و تا زمان اتمام سیر مراحل اداری و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی، برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نخواهد شد و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.

سردارزاده ادامه داد: پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعلام رسمی در سایت استانداری جهت طی سیر مراحل بعدی اداری وگزینش به واحد امور اداری و استخدامی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد و در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: طبق دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل شهرداریها ابلاغی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را پس از ثبت در دبیرخانه استانداری گلستان، به دفتر امورشهری وشوراهای استانداری برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند . پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سردارزاده همچنین در خاتمه اظهار امیدواری کرد: که انشاءالله با جذب نیروی انسانی متخصص، توانمند و شایسته بتوانیم بیش از پیش شاهد بهبود، ارتقاء ، پیشرفت و توسعه منابع انسانی شهرداریهای تابعه استان و جلب پیش از پیش رضایت شهروندان عزیز استان باشیم.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده متن اطلاعیه در سایت استانداری گلستان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.