خانه » استخدام در استان اصفهان » اطلاعیه پذیرفته شدگان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

اطلاعیه پذیرفته شدگان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

متن آگهی:

خبر ۲۶ دی ۹۶: اطلاعیه پذیرفته شدگان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش
قابل توجه پذیرفته شد گان مرحله نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۶
به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶ که مراحل معاینات پزشکی ، سوء پیشینه و عدم اعتیاد را جهت تکمیل نمودن پرونده استخدامی انجام داده اند می رساند : جهت دریافت معرفی نامه و متن سند تعهد از تاریخ ۲۷ /۱۰/ ۱۳۹۶ به سامانه مراجعه و پس از وارد نمودن کد ملی به عنوان کلمه کاربری و شماره داوطلبی یا شماره پرونده به عنوان کلمه عبور نسبت به دریافت نامه اداری و نمونه سند تعهد محضری اقدام نموده و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی در استان نسبت به سپردن تعهد مذکور اقدام و نمونه سند تعهد را بانضمام تصویر آخرین حکم تایید شده کارگزینی ضامن حداکثر تا پایان وقت اداری ۰۱ / ۱۱ / ۱۳۹۶ به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل نمایند .

بدیهی است معرفی قبول شدگان آزمون استخدامی به دوره های مهارت آموزی استخدام منوط به سپردن تعهد در دفاتر اسناد رسمی و ثبت در پرونده استخدامی می باشد .

” شرایط ضامن جهت ضمانت تعهد : ضامن می بایستی کارمند رسمی یکی از ارگان های دولتی و دارای حکم کارگزینی و فیش حقوقی باشد


خبر ۱۹ تیر ماه ۹۶ – ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان  دوره های مهارت آموزی این دانشگاه، که حرفه معلمی را به عنوان فعالیت اصلی خود برگزیده اند و آرزوی توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  به اطلاع کلیه مهارت آموزان دوره می رساند موارد ذیل را جهت ثبت نام وشرکت دردوره مدنظر قراردهند.

۱-مدارک لازم برای ثبت نام حضوری
ارائه اصل شناسنامه

-اصل کارت ملی
-عکس تمام رخ ۴*۳ در سال جاری با پوشش و ظاهر مناسب و رعایت شئونات اسلامی (کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت ویژه برادران).
– اسکن اصل گواهینامه موقت یا اصل دانشنامه برای پذیرفته شدگانی که گواهینامه موقت یا دانشنامه دریافت کرده اند.
-مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور از شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان
نکته: با توجه به اینکه اداره آموزش از تحویل هر گونه مدرک در طول مدت برگزاری دوره معذور است لذا توصیه می گردد دو نسخه کپی و فایل الکترونیکی مدارک اسکن شده را جهت موارد ضروری همراه خود داشته باشید.

۲-جهت ثبت نام، مهارت آموزان رشته های دبیری ادبیات فارسی،فیزیک،ریاضی،معارف اسلامی وآموزش ابتدایی (برادران)به پردیس شهید باهنر واقع در اصفهان- خیابان کاوه- خیابان تربیت معلم و رشته آموزش ابتدایی (خواهران) به مرکز شهید رجایی واقع در بلوار کشاورز-خیابان قائمیه ازتاریخ۲۰/۹۶/۴ لغایت۹۶/۴/۲۱از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ مراجعه نمایند .
۳-   کلاسها از تاریخ ۹۶/۴/۲۴ شروع خواهد شد.
۴- جلسه توجیهی آموزش ابتدایی خانم ها روز یکشنبه ۹۶/۴/۲۵ درمرکز شهیدرجایی ساعت ۸/۳۰ الی ۱۰صبح برگزارمی گردد وجلسه توجیهی مهارت آموزان دبیری وآموزش ابتدایی آقایان روز یکشنبه ۹۶/۴/۲۵درپردیس شهید باهنر راس ساعت ۱۰:۳۰الی ۱۲ برگزار می گردد.
۵-خوابگاه خواهران رشته های دبیری ادبیات فارسی، معارف اسلامی، ریاضی وفیزیک درپردیس فاطمه زهرا(واقع درخیابان کاوه- خیابان آیت الله ادیب، خیابان ضابط زاده) وآموزش ابتدایی خواهران در مرکز آموزش عالی شهید رجایی می باشد.
۶-مهارت آموزان محترم با عنایت به برگزاری آزمون اصلح در پایان دوره، مقتضی است سرفصل واحدهای درسی را از سایت دریافت نمایند.
۷-مهارت آموزان گرامی که درخواست استفاده از خوابگاه را دارند، لازم است فرم خوابگاه را تکمیل وهزینه استفاده ازآن را به قسمت امورمالی پرداخت نمایند.
۸-مهارت آموزان گرامی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند، لازم است اطلاعات مورد نیاز را برروی سی دی بارگذاری و در هنگام ثبت نام، کارشناس مربوطه درپردیس/ مرکز را در جریان قراردهند.


 اطلاعیه ۹ اردیبهشت ۹۶: نحوه رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش ۱۳۹۵

رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه مستلزم مراجعه داوطلب از تاریخ ۹ / ۲ / ۱۳۹۶ به سامانه ثبت اعتراض به مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به آدرس student.isfedu.ir می باشد.

به اطلاع می رساند رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه  مستلزم مراجعه داوطلب از تاریخ ۹ / ۲/ ۱۳۹۶ به سامانه ثبت اعتراض به مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به آدرس student.isfedu.ir می باشد.

لذا خواهشمند است داوطلبین از تاریخ ۹ /۲ /۱۳۹۶ لغایت ساعت ۲۴  روز پنجشنبه مورخ ۱۴ / ۲ / ۱۳۹۶ با مراجعه به آدرس فوق نسبت به ثبت اعتراض اقدام فرمایند و ازمراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ فوق  واصل شود، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.


اطلاعیه ۲۸ فروردین ۹۶: نحوه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان 

قابل توجه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورش

باطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان  مرحله علمی و مصاحبه (یک برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی آموزش و پرورش می رساند از تاریخ ۲۹ /۰۱/ ۱۳۹۶   با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی(شناسنامه و کارت ملی) و پرینت کارنامه قبولی به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه  و ضمن دریافت معرفینامه از این اداره کل ،  حداکثر تا تاریخ ۳۱/ ۰۱ / ۱۳۹۶ خود را به منطقه /شهر پذیرفته شده جهت تشکیل پرونده و مراحل بعدی ؛ معرفی نمایند .

زمان مراجعه :

آقایان : سه شنبه مورخ  ۲۹/ ۰۱ / ۱۳۹۶ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴

خانم ها : چهارشنبه مورخ  ۳۰/ ۰۱ / ۱۳۹۶ و پنج شنبه مورخ  ۳۱ / ۰۱ / ۱۳۹۶ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳


اطلاعیه ۲۸ دی ۹۵: جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان اعلام شد.

 ه اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش اصفهان


اطلاعیه ۲۶ دی ۹۵: مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان اعلام شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت (مرحله علمی )آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورش

مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی

مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه و معاینات پزشکی به شرح ذیل می باشد:

ضمنا ً  به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مصاحبه استخدامی  متعاقباً از طریق همین سامانه اعلام خواهد گردید

مدارک مورد نیاز:  (به ترتیب ذیل در پوشه سفید رنگ درج گردد)

  • پوشه فنردار  دو  فقره  (سفید و آبی رنگ)
  • چهار  قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده  (عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند)
  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
  • اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی”) و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای  معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد)
  • در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند : اصل سوابق  خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از ارگان مربوطه و به تایید عامل ذیحساب آن ارگان مربوطه ارائه گردد .
  • اصل مدارک مثبته مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق با یکی از ده بند شرایط بومی بودن اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور
  • پرینت کارنامه آزمون استخدامی
  • اصل نامه بنیاد شهید (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)

مدارک مربوط به نخبگان:

  • قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی – بین المللی ) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد ، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر ( خوارزمی ، خوارزمی جوان ، رازی ، فارابی ) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند ، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا ۱۰۰گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا ۵۰علوم تجربی – نفر اول تا ۲۰ علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (۵امتیاز ) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .

ضمنا ً  به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مصاحبه استخدامی  متعاقباً از طریق سامانه http://isf.medu.ir اعلام خواهد گردید.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت رسمی آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.