خانه » استخدام در استان ایلام » اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان سال ۹۷

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان سال ۹۷

متن آگهی:

خبر ۲۵ مهر ۹۷: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش سال ۹۷ 

به اطلاع می رسانیم،از آنجا که اسامی پذیرفته شدگان نهایی، تاکنون توسط مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به این دانشگاه ارسال نشده است؛ ذینفعان برای اطلاع از محل آموزش خود،می بایست از تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ با مراجعه به پرتال معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از استان محل آموزش خود مطلع شوند.

شایان ذکر است رعایت زمانبندی فوق، مشروط به اعلام اسامی مشمولین تا پایان مهر ۱۳۹۷ است.

همچنین اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان شروع دوره، محل برگزاری کلاس ها و … متعاقباً اعلام خواهد شد.


خبر ۳ مهر ۹۷: اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش

به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش می رساند،  بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش در جلسه مورخ ۳۰/۰۳/۱۳۹۷، پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و انجام آزمایشات پزشکی، حداکثر تا ۲۵/۰۷/۱۳۹۷ برای شرکت در دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

ذینعان می توانند اطلاعات مربوط به زمانبندی، مکان و جزییات برگزاری دوره مهارت آموزی را از مورخ ۲۵/۰۷/۱۳۹۷ از طریق پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس te.cfu.ac.ir/moavenatamozshi دریافت نمایند.


خبر ۲ بهمن ۹۶: اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی: قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۶ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۶ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند؛ برای آگاهی از محل آموزش خود از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۷  لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ به پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.
تذکر ۱: تاریخ های فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده پذیرفته شده است.
تذکر ۲: پذیرفته شدگان برای اطلاع از محل آموزش خود، جداً از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و پردیس های دانشگاه فرهنگیان خودداری کنند.


خبر ۱۸ تیر ۹۶: زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان ایلام 

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۵ استخدام پیمانی آموزش و پرورش

به استناد نامه ی شماره ی ۵۰۰۰/۳۸۴۹/۳۰۰ مورخ ۱۳۹۶/۴/۱۱ سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، کلیه پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۵ استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان ایلام می بایست تا ساعت ۲۴ امروز(یکشنبه) مورخ ۱۳۹۶/۴/۱۸ نسبت به ثبت نام «غیر حضوری» در سامانه گلستان به نشانی اینترنتی (http://10.9.29.92) اقدام نمایند. مهارت آموزان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به اطلاعیه شماره ۲ پرتال سازمان مرکزی دانشگاه به نشانی http://te.cfu.ac.ir/fa/81907 مراجعه نمایند.

علاوه بر این، ثبت نام حضوری از روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۹ و ۲۰ تیرماه ۱۳۹۶ به روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه ۱۳۹۶ منتقل شده است و در محل پردیس شهید مدرس ایلام(برادران) صورت می پذیرد. همچنین آموزش مهارت آموزان، در محل پردیس امام جعفر صادق(ع)(خواهران) خواهد بود.


اطلاعیه ۵ دی ۹۵: اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان ایلام

به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵ آموزش و پرورش استان می رساند زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان از طریق سایت www.ilam.medu.ir متعاقبا اعلام خواهد شد.

اداره امور اداری و استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام.

جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش ایلام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.