خانه » استخدام در استان اردبیل » تشکیل پرونده استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اردبیل

تشکیل پرونده استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اردبیل

متن آگهی:

اطلاعیه ۲۴ فروردین ۹۶: تشکیل پرونده استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اردبیل 

اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل
تشکیل پرونده استخدامی برای داوطلبان قبول شده آزمون استخدام پیمانی ده هزار نفری سال ۱۳۹۵
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: داوطلبان قبول شده آزمون استخدام پیمانی ده هزار نفری سال ۱۳۹۵ برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل استخدام حداکثر تا مورخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ به اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل مراجعه نمایند .
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ، حسین برزگر ماهر اعلام کرد: داوطلبان قبول شده ( دارندگان کارنامه قبولی ) آزمون استخدام پیمانی ده هزار نفری سال ۱۳۹۵ سهمیه استان اردبیل با در دست داشتن پرینت کارنامه قبولی و ۶ قطعه عکس ۴*۳ تهیه شده در سال جاری حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱/۲۸ فرصت دارند برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل استخدام و دریافت معرفی نامه به مراکز بهداشت و نیروی انتظامی ( بررسی پیشینه کیفری ) به اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل مراجعه نمایند.

برزگر ماهر اظهار داشت:  بدیهی است داوطلبانی که در فرصت تعیین شده برای طی مراحل استخدامی مراجعه ننمایند به عنوان منصرف از استخدام شناخته شده و در آینده حقی برای آنان متصور نمی باشد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به دریافت فرم گزینش در مرحله مصاحبه ، نیازی به مراجعه  داوطلبان به هسته گزینش استان وجود ندارد مگر در مواردی که داوطلب از سوی هسته گزینش استان دعوت شده باشد.


اطلاعیه ۲۷ دی ۹۵: زمان و مکان بررسی و تطبیق مدارک و مستندات استخدام آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام شد.اطلاعیه زمان و مکان بررسی و تطبیق مدارک استخدامیزمان و مکان بررسی و تطبیق مدارک و مستندات استخدام آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام شد.

پیرو اطلاعیه قبلی این اداره کل در خصوص معرفی شدگان سه برابر ظرفیت استخدام پیمانی سال ۹۵ آموزش و پرورش استان اردبیل، بدینوسیله تکمیل شده اطلاعیه قبلی از لحاظ زمان و مکان بررسی و تطبیق مدارک و مستندات در فایل ضمیمه قابل دانلود می باشد.

مشاهده اطلاعیه آموزش و پرورش در سایت آموزش و پرورش استان اردبیل 

جهت دریافت فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید


اطلاعیه ۷ دی ۹۵: اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اردبیل

اطلاعیه هسته گزینش آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال جاری

داوطلبان پس از اتمام مراحل معاینه پزشکی و مصاحبه علمی- تخصصی که زمان و مکان آن متعاقبا از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام خواهد شد، بایستی دو برگ فرم گزینش موجود در قسمت قوانین و مقررات پورتال هسته گزینش را دریافت وپس از تکمیل فرم و الصاق دو قطعه عکس باخط خوانا به همراه تصاویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی،  گواهی ایثارگری یا بسیج (در صورت داشتن) ، مدارک مربوط به کسب مقام، تشویق در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و… در سطوح مختلف و تصاویر سایر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، به نماینده هسته گزینش استان مستقر در محل برگزاری مصاحبه تخصصی تحویل نمایند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.