خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه بررسی مدارک و اسامی معرفی شدگان ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

اطلاعیه بررسی مدارک و اسامی معرفی شدگان ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

متن آگهی:

خبر ۲۵ خرداد ۹۸-اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درخصوص اعلام نتایج مرحله بررسی مدارک و اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت جهت مرحله مصاحبه استخدامی ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷

به اطلاع داوطلبان معـرفی شده چند برابر ظرفیت مرحله بررسی مدارک ششمین امتحان مشتـرک فراگیر دستگاه‌هـای اجرایی کشور می‌رساند، نتایج بررسی مدارک توسط دستگاههای اجرائی (به استثناء سازمان امور مالیاتی کشور)، از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده می‌باشد. ضروری است داوطلبان با استفاده از کدملی و کد رهگیری با ورود به قسمت پروفایل خود، از نتیجه بررسی مدارک و وضعیت نهایی خود مطلع گردند.

برای آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب، عبارت «شما برای مصاحبه استخدامی معرفی شده اید» درج گردیده است، لازم است از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ با مراجعه به پایگـاه اطلاع‌رسانی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از زمان و مکان مصاحبه استخدامی مشخص شده، مطلع شوند.


خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۸: نتایج ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام شد

کارنامه نتایج اولیه آزمون بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده می‌باشد و داوطلبان با استفاده از کدملی و کد رهگیری پس از ورود به قسمت، پروفایل به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.
*شایان ذکر است آن دسته از دواطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه آنان، عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند، می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ با مراجعه به وب سایت اینترنتی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه جهت بررسی مدارک مطلع شوند.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۴ اردیبهشت ۹۸: اطلاعیه در خصوص اعلام نتایج ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

به اطلاع داوطلبان ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده می‌باشد و داوطلبان با استفاده از کدملی و کد رهگیری پس از ورود به قسمت، پروفایل به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.
شایان ذکر است آن دسته از دواطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه آنان، عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند، می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ با مراجعه به وب سایت اینترنتی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه جهت بررسی مدارک مطلع شوند.

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

جهت ورود به پروفایل کاربری اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ فروردین ۹۸: زمان اعلام نتایج ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از انتشار نتایج ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در اردیبهشت ماه خبر داد.

سید عزیز آشنا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه ایرنا اعلام کرد: در حال حاضر اطلاعات مربوط به پاسخنامه ها قرائت شده است و نتایج آزمون ماه آینده اعلام می شود.
وی افزود: برخی متقاضیان پس از ثبت نام اقدام به رفع نقایص اطلاعات در باجه های رفع نقص کردند بنابراین برای اعلام نتایج در انتظار تاییدیه برخی مراجع در باره اطلاعات متقاضایان هستیم.
آشنا تاکید کرد: نتایج پس از بررسی اطلاعات اصلاح شده متقاضیان در اردیبهشت ماه اعلام می شود و اطلاعات در این باره در سایت جهاد دانشگاهی اعلام می شود.
ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ برگزار شد. ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد، حدود ۱۰۵ هزار نفر از شرکت کنندگان زن و مابقی مرد بودند. حدود ۱۵ هزار نفر از شرکت‌ کنندگان نیز مدرک دیپلم دارند و مابقی کاردانی به بالا هستند که افراد دارای دیپلم تنها در آزمون عمومی شرکت کرده و آزمون اختصاصی ندارند.
همچنین، تعداد افراد پذیرفته و استخدام شده از طریق دو آزمون کتبی و مصاحبه در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۴ هزار و ۴۶۴ نفر است.
ششمین آزمون استخدامی کشور برای دستگاه های دولتی شامل «سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان های امور مالیاتی، بهزیستی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک کشور، جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، حفاظت محیط زیست، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، شیلات، هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان» برگزار شد.
سازمان جهاد دانشگاهی مجری و برگزار کننده این آزمون بود.


خبر ۲۳ اسفند ۹۷: اطلاعیه در خصوص زمان اعلام نتایج ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور می رساند نتایج چند برابر ظرفیت این آزمون در بهار ۹۸ پس از انجام هماهنگی های لازم با سازمان اداری و استخدامی و دستگاه های اجرایی ذی ربط اعلام خواهد شد و پس از آن از افراد قبول شده در مرحله آزمون کتبی برای مصاحبه توسط دستگاه های اجرایی دعوت به عمل خواهد آمد.

شایان ذکر است، اعلام نتایج نهایی پس از انجام کلیه مصاحبه ها توسط دستگاههای اجرایی ذی ربط و جمع بندی نهایی سازمان اداری و استخدامی توسط مرکز آزمون انجام خواهد شد.

 


خبر ۱۸ اسفند ۹۷: اعلام نتایج نهایی ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در بهار ۹۸ 

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با بیان اینکه منتظر برگردانده شدن پاسخ‌نامه‌های آزمون به قرنطینه مرکزی هستیم، گفت: زمان و مکان مصاحبه حضوری برای پذیرفته‌شدگان در حساب کاربری آن‌ها اعلام شده و با توجه به آن که فرآیند انجام مصاحبه‌های حضوری زمان‌بر است، نتایج نهایی بهار ۹۸ اعلام خواهد شد.

سید عزیز آشنا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از سال گذشته استانداردهایی را برای برگزاری “ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور” طراحی و پیاده کرده است، توضیح داد: از سال گذشته بر روی نرم‌افزار ثبت‌نام آزمون متمرکز شدیم و آن را به گونه‌ای طراحی کردیم که هم دستگاه‌های اجرایی کشور و هم سازمان اداری استخدامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها در آن حساب کاربری داشته باشند. بدین ترتیب نرم‌افزار یکپارچه‌ای برای آزمون استخدامی فراگیر طراحی شد که همه فرآیندهای آزمون را در خود جای داده است.

وی تشریح کرد: به عنوان مثال اگر دستگاهی بخواهد استخدامی انجام دهد، اطلاعات خود را وارد این سامانه می‌کند؛ سازمان اداری استخدامی این اطلاعات را بررسی می‌کند و نهایتاً وقتی اطلاعات تأیید و استخدام‌ها نهایی شدند، سامانه آزمون دفترچه مربوط را به صورت اتوماتیک صادر می‌کند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در رابطه با نحوه اطلاع‌رسانی درباره ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار کرد: از روز اول ثبت‌نام، تاریخ دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون، هم در دفترچه آزمون و هم در سایت اعلام شده است. همچنین با توجه به آنکه هر کس در آزمون ثبت‌نام کرده دارای حساب کاربری است، اطلاع‌رسانی را از طریق حساب کاربری افراد و در موارد متعددی انجام داده‌ایم.

آشنا با اشاره به اینکه پیامکی جداگانه‌ای مبنی بر اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه برای شرکت‌کنندگان ارسال نشده، یادآور شد: همان‌طور که گفته شد اطلاع‌رسانی جمعی از روز اول ثبت‌نام بر روی سایت آزمون و در دفترچه‌های آن انجام شده و علی‌رغم آن صدا و سیما و رسانه‌های دیگر نیز اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز را انجام داده‌اند.

آزمون نمره منفی دارد

وی ضمن اعلام این موضوع که آزمون استخدامی فراگیر نمره منفی دارد، به بیان نکاتی در مورد سوالات پرداخت و تشریح کرد: سوالات آزمون استخدامی با توجه به کتاب‌های درسی نظام آموزشی کشور طراحی شده است. از آنجایی که برخی افراد شرکت‌کننده در آزمون دارای مدرک دیپلم هستند، طبیعتاً این سوالات باید از دروس نظام آموزشی تا سطح دیپلم طراحی می‌شد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی افزود: همچنین در سطوح کارشناسی یا کارشناسی ارشد، سوالات از دروس دانشگاهی تهیه شده‌اند که لیست آن‌ها در دفترچه قید شده است. به عنوان مثال در دفترچه قید شده که برای شغل x، از ۵ درس دانشگاهی آزمون گرفته می‌شود و سطح این سوالات نیز در سطح سوالات دانشگاهی است.

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی در بهار ۹۸

آشنا درباره گزارش‌های رسیده مبنی بر برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، توضیح داد: خوشبختانه آزمون امروز در کل کشور برگزار شده و ما در حال هماهنگی برای برگرداندن پاسخ‌نامه‌های آزمون به قرنطینه مرکزی هستیم.

وی همچنین درباره زمان اعلام نتایج، تشریح کرد: شرکت‌کنندگان تا روز برگزاری آزمون می‌توانستند به باجه رفع نقص مراجعه کنند و از طریق تغییر فرم‌های ثبت‌نام، بعضی اطلاعات ورودی خود را تغییر دهند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ادامه داد: مثلاً برخی شرکت‌کنندگان می‌گویند نوع سهمیه خود را اشتباه وارد کردیم و درخواست تغییر آن را دارند. بنابراین باید منتظر باشیم این فرم‌ها از سراسر کشور جمع‌آوری شود و همراه با پاسخ‌نامه‌ها برگردد.

آشنا گفت: بنابراین فرم‌های ثبت‌نام باید مجدداً بررسی شوند و اگر لازم است از جایی برای فرمی تأییدیه گرفته شود، این کار انجام شود. بعد از این مرحله نتایج چند برابر ظرفیت را اعلام می‌کنیم و از افراد می‌خواهیم برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حساب کاربری هر فرد قید خواهد شد کجا پذیرفته شده و باید برای مصاحبه به کجا مراجعه کند، گفت: از آنجایی که فرآیند مصاحبه حضوری زمان‌بر است، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی آزمون بهار ۹۸ اعلام خواهد شد.

سهمیه بومی یا مختص افراد شاغل در دستگاه‌ها وجود ندارد

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درباره این موضوع که آیا افراد شاغل در آزمون استخدامی سهمیه‌ای دارند یا خیر، تأکید کرد: هیچ سهمیه بومی یا مختص افراد شاغل در دستگاه‌ها وجود ندارد؛ تنها نکته لحاظ شده برای افرادی که در حال حاضر استخدام هستند این است که، اگر آن‌ها سابقه بیمه داشته باشند، مدت زمان بیمه به حداکثر سن آن‌ها برای شرکت در آزمون اضافه می‌شود.

آشنا توضیح داد: مثلاً اگر حداکثر سن (برای شرکت در آزمون استخدامی) در مقطع کارشناسی ۳۵ سال باشد، برای فردی که دو سال را در خدمت سربازی گذرانده، حداکثر سن ۳۷ سال لحاظ می‌شود. به همین ترتیب اگر فرد متقاضی شرکت در آزمون در دستگاهی مشغول به کار بوده و ۳ سال سابقه بیمه داشته باشد، این سابقه به حداکثر سن مجاز او اضافه می‌شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.