خانه » استخدام در استان آذربایجان غربی » اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

متن آگهی:

خبر ۴ آبان ۹۶: اطلاعیه پذیرفته شدگان رشته های شغلی گروه پرستاری، بهداشتی و قراردادی از محل آزمون مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
با عرض سلام و تبریک، ضمن آرزوی موفقیت برای آندسته از پذیرفته شدگان رشته های شغلی گروه پرستاری، بهداشتی و قراردادی از محل آزمون مورخ ۲۴/۰۶/۹۶ به اطلاع می رساند، لازم است داوطلبین محترم (پذیرفته شده) با در دست داشتن مدارک بر اساس جدول زمانبندی شده ذیل، جهت تشکیل پرونده استخدامی و گزینشی به محل سالن ابن سینای ستاد دانشگاه واقع در شهرستان ارومیه – خیابان رسالت جنب فوریتهای پزشکی استان (اورژانس ۱۱۵) مراجعه فرمایند. مجددا تاکید می گردد که نتایج اعلام شده به منزله قبولی نهایی نبوده و صرفا جهت معرفی به مراحل بعدی فرآیند جذب و بکارگیری می باشد. ضمنا پذیرفته شدگان ذخیره نیاز به ارایه مدارک ذیل به هسته گزینش نبوده و صرفا ملزم به ارائه مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده استخدامی به مدیریت منابع انسانی می باشد.

ردیفعنوان رشته شغلیتاریخ مراجعهزمان مراجعهمکان مراجعه
۱گروه پرستاری(پرستار، اتاق عمل، هوشبری)دوشنبه ۱۳۹۶/۰۸/۰۸راس ساعت ۹ صبحمحل سالن ابن سینا ستاد دانشگاه
۲گروه بهداشتیسه شنبه ۱۳۹۶/۰۸/۰۹راس ساعت ۹ صبحمحل سالن ابن سینا ستاد دانشگاه
۳قراردادی برنامه طرح پزشک خانواده (ماما ، علوم آزمایشگاهی ، دستیار دندانپزشک)چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۸/۱۰راس ساعت ۹ صبحمحل سالن ابن سینا ستاد دانشگاه

الف : مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده استخدامی :

۱ – یک عدد پوشه روغنی (برنگ سبز) *** تکمیل مشخصات داوطلب « نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، رشته شغلی و محل مورد تقاضا » بر روی جلد پوشه با ماژیک سیاه رنگ الزامی می باشد).

۲ – دو قطعه عکس ۴ₓ۳ پشت نویسی شده به همراه پاکت نامه سفید.

۳ – گواهی سابقه پرداخت بیمه از شعب پرداخت بیمه ممهور به مهر سازمان بیمه (مشمولین بندهای ۷،۸،۹و۱۰ شرایط بومی مندرج در آگهی )

۴ – اصل و کپی مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنما.

۵ – اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی.

۶ – اصل وکپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران).

۷ – مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر، ضمناً ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خود ایثارگر الزامی می باشد).

۸ – مدارک دال بر معلولیت عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی).

۹ – مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد براساس هریک از موارد ده گانه ذکر شده در ذیل بند سه « امتیازات و سهمیه های قانونی »).

۱۰ – گواهی « پایان طرح » و یا « معافیت » برای مشمولین قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان رشته های « اجباری » و همچنین ارائه گواهی اشتغال به طرح برای مشمولین بند ۲ شرایط اختصاصی آگهی با قید تاریخ پایان طرح.

۱۱ – گواهی « اشتغال به طرح » برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که طرح خود را به استناد بخشنامه شماره۸۵۴/۱۰۰ مورخ ۱۶/۰۷/۹۳ تمدید نموده اند.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده گزینشی :

۱ – یک عدد پوشه روغنی (برنگ آبی) *** تکمیل مشخصات داوطلب « نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، رشته شغلی و محل مورد تقاضا » بر روی جلد پوشه با ماژیک سیاه رنگ الزامی می باشد).

۲ – اصل و کپی صفحات شناسنامه از تمامی صفحات.

۳ – اصل و کپی کارت ملی (دو طرف کارت).

۴ – چهار قطعه عکس ۴ₓ۳ پشت نویسی شده به همراه پاکت نامه سفید.

۵ – کپی آخرین مدرک تحصیلی.

۶ – کپی کارت بسیج در صورت داشتن عضویت.

۷ – مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر).


خبر ۲۶ مهر ۹۶: اعلام نتایج نهایی سایر رشته ها بجز ۷ خوشه شغلی از محل آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۵/۰۸/۲۱
با عرض سلام و تبریک ، ضمن آرزوی موفقیت به اطلاع آندسته از پذیرفته شدگان نهایی سایر رشته های شغلی بجز ۷ خوشه شغلی از محل آزمون استخدام پیمانی مورخ ۲۱/۰۸/۹۵ می رساند، با توجه به صدور قرارداد پیمانی ۸۹ روزه موقت، افراد یاد شده در لیست ذیل می بایست در تاریخ ۰۱/۰۸/۹۶ به واحد محل خدمتی خود مراجعه و شروع بکار نمایند. ضمناً مستخدمین گرامی جهت تکمیل سایر مدارک استخدامی (گواهی طب کار، تائیدیه مدرک تحصیلی و خدمت نظام وظیفه، گواهی سوء پیشینه و تعهد محضری ۵ ساله) در اسرع وقت به واحد کارگزینی محل خدمت مراجعه نمایند. لازم به ذکر است تمدید قرارداد پیمانی بعد از مدت ۸۹ روزه منوط به تکمیل مدارک فوق می باشد. ضمناً آندسته از داوطلبانی که در حین انجام خدمت تمدید طرح یا طرح اختیاری می باشند و همچنین کارکنان قراردادی و شرکتی دانشگاه و مراکز تابعه با هماهنگی واحد محل خدمتی لغایت ۳۰/۰۷/۹۶ نسبت به تسویه حساب و پایان کار اقدام نموده و از مورخ ۰۱/۰۸/۹۶ به محل جغرافیایی پذیرفته شده مراجعه نمایند. لازم به ذکر است صدور احکام پیمانی آندسته از پذیرفته شدگان که در حال حاضر مشغول گذراندن طرح اجباری می باشند، پس از اتمام طرح و اخذ گواهی پایان طرح صورت خواهد پذیرفت. (لازم است مشمولین یاد شده بلافاصله پس از اخذ گواهی پایان طرح جهت دریافت حکم پیمانی خود به واحد استخدام مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه مراجعه نمایند.)

جهت دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.