خانه » اطلاعیه های مهم » آغاز ثبت‌نام فراخوان متقاضیان دفاتر خدمات قضایی از ۲۳ مهر سال ۹۷ 

آغاز ثبت‌نام فراخوان متقاضیان دفاتر خدمات قضایی از ۲۳ مهر سال ۹۷ 

متن آگهی:

خبر ۱۷ مهر ۹۷: آغاز ثبت‌نام فراخوان متقاضیان دفاتر خدمات قضایی از ۲۳ مهر سال ۹۷ 

دبیر ستاد هفته خدمات الکترونیک قضایی از ثبت‌نام متقاضیان دفاتر خدمات قضایی از ۲۳ مهرماه خبر داد و گفت: از پایان مهرماه ثبت‌نام کلیه خدمات قضایی در دفاتر خدمات قضایی انجام خواهد شد.

محمدرضا دشتی اردکانی در نشست خبری که به مناسبت هفته خدمات الکترونیک قضایی برگزار شد، در این باره اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات الکترونیکی از ۲۳ مهرماه آغاز و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

وی گفت: فراخوان ثبت نام برای متقاضیان این دفاتر از تاریخ ۲۳ مهرماه ۹۷ آغاز و تا ۱۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

دشتی اردکانی در خصوص نامگذاری روزهای هفته خدمات الکترونیک قضایی افزود: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دو هزارمین روز افتتاح دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، هفته خدمات الکترونیک را در پیش رو داریم. روز شنبه روز سامانه ثنا است و نخستین اجلاس سراسری در سالن اجلاس سران برگزار می شود و در این مراسم از بسته‌های جدید خدمات الکترونیک قضایی رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: روز دوم هفته، روز خدمات الکترونیک قضایی و طرح توسعه زیرساخت را داریم که قراردادی را با بخش خصوصی برای تقویت زیرساخت‌ها امضا می‌کنیم. دوشنبه روز ابلاغ الکترونیک نام‌گذاری شده که در این روز از طرح آگهی الکترونیکی رونمایی خواهیم کرد.

دشتی اردکانی همچنین گفت: روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ نیز  همایش سراسری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را برگزار می‌کنیم.

دبیر ستاد هفته خدمات الکترونیک قضایی گفت: در روز اول رسیدگی به دعاوی را داریم که بسته های جدید آغاز می شود که شامل دعاوی جلب ثالث، دعاوی ثالث، فرجام خواهی، اعاده دادرسی مدنی و اعتراض به قرار دادگاه می‌باشد.

وی افزود: در خصوص ارائه ثبت شکواییه که قبلا در خصوص چک‌های بی محل بوده از ۸۹ عنوان رونمایی می‌شود که ۹۵ درصد فراوانی شکایت‌های کل کشور را تشکیل می‌دهد.

دشتی اردکانی خاطرنشان کرد: همچنین در این روز و در اجلاسی که در  سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد به صورت رایگان افرادی که حضور دارند در سامانه ثنا ثبت‌نام می‌شوند.

وی اظهار کرد: از پایان مهرماه ثبت‌نام کلیه خدمات قضایی در دفاتر خدمات قضایی انجام خواهد شد.


خبر ۱۵ شهریور ۹۷: فراخوان پذیرفته شدگان مرحله اول تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۷

معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان زمان مراجعه پذیرفته شدگان مرحله اول تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: محمدحسین آقایی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ضمن بیان مطلب فوق گفت: کلیه پذیرفته شدگان در مرحله اول تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی (سال ۹۷) با در دست داشتن مدارک در دو نسخه (اصل مدارک به همراه کپی برابر اصل شده مدارک) و با توجه به تاریخ تعیین شده در وقت اداری به شرحی که در پایان این اطلاعیه آمده است، به معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان واقع در خیابان نیکبخت – ساختمان مرکزی دادگستری– طبقه چهارم – اتاق ۴۷۱ مراجعه نمایند.

وی افزود: بدیهی است در صورتی که در بازه زمانی اعلام شده مدارک تحویل دادگستری استان نگردد شخص مورد نظر از فهرست پذیرفته شدگان کنار گذاشته خواهد شد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان مدارک مورد نیاز را به این شرح اعلام نمود:

مدارک شغلی(سابقه حقوقی و مدیریتی)
قاضی: اولین و آخرین حکم کارگزینی و ابلاغ قضایی
سر دفتر: حکم سردفتری یا دفتریاری
مدیر دفتر شعبه: حکم کارگزینی و ابلاغ داخلی در صورتی که در حکم کارگزینی سمت مدیردفتر درج نشده باشد. تقاضا داردکارگزینی استان زمان شروع و خاتمه سمت فوق را گواهی نماید.
مدیر حقوقی: گواهی معتبر از محل اشتغال با ذکر زمان شروع و خاتمه کار و سمت
کارشناس حقوقی: گواهی معتبر از محل اشتغال با ذکر زمان شروع و خاتمه کار و سمت
شورای حل اختلاف: حکم انتصاب در شورا
مدیر غیر حقوقی: گواهی مراجع رسمی و معتبر با ذکر نوع و سمت مدیریت و زمان شروع و خاتمه
سایر مشاغل مرتبط: گواهی مراجع رسمی و معتبر با ذکر سمت و زمان شروع و خاتمه
پژوهشگر: گواهی پژوهشگاه های معتبر با ذکر نام پژوهشگر و تألیفات وی
در صورت بازنشسته بودن، حکم بازنشستگی ارسال گردد.
-مدارک عمومی

۱- اصل شناسنامه و کپی کلیه صفحات شناسنامه برابر اصل شده

۲- اصل کارت ملی و کپی کارت ملی برابر اصل شده

۳- اصل و کپی برابر اصل شده مدارک ICDL

۴- اصل و کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی ارائه شده در زمان ثبت نام

در صورت داشتن سهمیه ایثارگری گواهی معتبر از مرجع قانونی ارسال گردد.
آقایی در پایان زمان مراجعه پذیرفته شدگان را به شرح ذیل اعلام کرد:
شهرستان های اردستان، آران و بیدگل، بادرود، باغبهادران، برخوار، بن رود، بویین و میاندشت روز دوشنبه مورخ ۹۷/۶/۱۹
شهرستان های تیران، جرقویه، جلگه، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان، زرین شهر و زواره روز سه شنبه مورخ ۹۷/۶/۲۰
شهرستان های سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، کرون، کوهپایه و کاشان روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۶/۲۱
شهرستان های گلپایگان، مبارکه، مهردشت، میمه، نایین و نطنز روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۶/۲۲


خبر ۳۱ تیر ۹۷: اعلام مهلت اعتراض به نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی 

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، خالقی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بر روی سامانه خدمات الکترونیک قضایی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه این فراخوان در کلیه حوزه‌های قضایی شهرستان و بخش سراسر کشور برگزار و نتایج به صورت سراسری اعلام شده است، اضافه کرد: در این فراخوان امتیازات با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه قضایی و حقوقی، مدیریت و مهارت‌های فناورانه در نظر گرفته شده است وهمچنین با در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی اقدام به اعلام بالاترین نمرات تا سه برابر ظرفیت هر حوزه قضایی شده است.

این مقام قضایی در استان کرمان اظهار داشت: فهرست افراد قبول شده پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه‌های تخصصی در حوزه‌های قضایی مربوطه جهت اخذ پروانه معرفی می‌شوند.

خالقی در پایان خاطر نشان ساخت: در صورتی که متقاضیان به نتایج فراخوان اعتراض داشته باشند می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ اعلام به سامانه مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.


خبر ۲۷ تیر ۹۷: اعلام نتایج فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۷

با توجه به اعلام نتایج ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کلیه حوزه ها متقاضیان می توانند از قسمت “پیگیری” با استفاده از شماره ملی و رمز عبور اقدام نمایید.
لازم به ذکر است در صورتی که رمز عبور خود را فراموش نموده اید با وارد نمودن شماره شناسنامه و شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام ورود اطلاعات کرده اید بصورت پشت سر هم و بدون فاصله اقدام به رویت نتیجه نمایید .
در صورت فراموشی رمز به صورت زیر اقدام نمایید.
به عنوان مثال اگر شماره شناسنامه شما ۱۵۴ و شماره همراه شما ۰۹۱۲۴۴۴۴۴۴۴ ‌باشد به شکل زیر از چپ به راست عمل نمایید.
۱۵۴۰۹۱۲۴۴۴۴۴۴۴

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۴ دیدگاه تاکنون.

  1. عبدالرضا اردبیل گفت:

    ما ثبت نام کردیم از اردبیل برا یکی از شهر هاش و دفتر و دست قوه قضاییه درد نکنه دادن به ما بین اونهمه شرکت کننده. بیخود خیلیاتون خودتونو خسته نکنین باید سنتون بالا باشه حداقل ۱۰سال سابقه داشته باشین دتا دفتر بدن وگرنه طرف امسال لیسانس گرفته ۲۲ سالشه انتظار دفتر داره. اینم بگم درامد دفتر فوق العادس. بازم ممنونم که دفترو به پدرم دادن تا برا منم شغل ایجاد شه و به عنوان کارمند حقوقی مشغول به کار شم تو دفترمون . ممنونم قوه قضاییه- معاونت محترم فناوری

    [پاسخ]

  2. داوود گفت:

    سلام
    اینکار عریضه نویسی نیستش. کارتخصصی قضایی در کنار مدارک تحصیلی دانشگاهی و تجربه

    [پاسخ]

  3. محمد نیک نژاد گفت:

    سلام
    من عریضه نویس دادگاه هستم و با توجه به تجربه ای که دارم چرا نمیتونم دفتر تاسیس کنم و با راه افتادن دفاتر کار ما کمتر شده و با وجود اینکه به دادگستری اجاره می دیم چرا به فکر عریضه نویسان نیت و اجازه تاسیس دفتر نداریم
    من هم میخوام دفتر تاسیس کنم لطفا راهنمایی کنید

    چون‌جواب ندادید دوباره فرستادم

    [پاسخ]

  4. محمد نیک نژاد گفت:

    سلام
    من عریضه نویس دادگاه هستم و با توجه به تجربه ای که دارم چرا نمیتونم دفتر تاسیس کنم و با راه افتادن دفاتر کار ما کمتر شده و با وجود اینکه به دادگستری اجاره می دیم چرا به فکر عریضه نویسان نیت و اجازه تاسیس دفتر نداریم
    من هم میخوام دفتر تاسیس کنم لطفا راهنمایی کنید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.