خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص اعلام نتایج اولیه استخدامی دانشگاه علوم پزشکی در سال ۱۳۹۶

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص اعلام نتایج اولیه استخدامی دانشگاه علوم پزشکی در سال ۱۳۹۶

متن آگهی:

خبر ۲۸ فروردین ماه ۹۷ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ،دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۶ 

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۱/۱۰/۱۳۹۶ شرکت نموده‌اند، می‌رساند باتوجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آزمون مذکور برای وزارتخانه بهداشت بوده و منحصراً اعلام نتیجه اولیه داوطلبان را برعهده داشته که نتایج اولیه آزمون بصورت کارنامه همراه با اطلاعیه اعلام نتیجه در تاریخ ۹۶/۱۲/۲۶ در سایت این سازمان درج گردید، لذا باتوجه به این موضوع و اینکه مکان تعیین شده برای ارسال مدارک بمنظور بررسی و درصورت لزوم مصاحبه تخصصی از داوطلبان واجد شرایط و همچنین زمان آن، توسط دانشگاههای علوم پزشکی مشخص و به عهده آنها بوده، لازم است داوطلبان ذینفع، هر گونه سوال درخصوص دعوت به مصاحبه و یا نتایج نهایی آزمون را از دانشگاه علوم پزشکی مربوط پیگیری نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبان که درخواست هایی شامل اعمال و یا اصلاح نوع بومی، سهمیه ایثارگری، سابقه قراردادی، اطلاعات شناسنامه و کدشغل محل خدمت داشته و داوطلب قبلاً (در زمان ثبت نام و یا در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون) اعلام ننموده است و درحال حاضر متقاضی اعمال و یا اصلاح این تغییرات هستند.لازم است از انجام مکاتبه یامراجعه به این سازمان خودداری نماید.

البته بنابه اعلام وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی این قبیل درخواستها  قابل بررسی نمی باشد مع الهذا کلیه درخواست های واصله به این سازمان به لحاظ ارتباط موضوع به وزارت ذیربط منعکس و داوطلبان عزیز می بایست از وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی درخواست خودراپیگیری نمایند.


خبر ۲۶ اسفند ماه ۹۷- بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۹۶/۱۰/۰۱ شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج اولیه داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دانشگاههای علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بایست با توجه به نتیجه اولیه (نمرات خام) مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.  

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس انتخاب شغل محل مربوطه کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند:

– کلیه شرکت کنندگان در آزمون بایستی با مراجعه به سایت دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اطلاعات مربوط به فهرست اولیه شرکت کنندگان مشمول بررسی مدارک، زمان و مکان بررسی مدارک و در صورت لزوم مصاحبه تخصصی را کسب نمایند. 

توجه 

– عدم مراجعه داوطلبان اعلام شده در فهرست اولیه بررسی مدارک در زمان مقرر اعلام شده در سایت دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مربوطه به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

تذکر: لازم به توضیح است اعلام نمرات خام در کارنامه و کسب حدنصاب به منزله پذیرفته شده نهایی آزمون نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی ، سهمیه‌های استخدامی (ایثارگران و معلولین و…) و حسب مورد کسب امتیاز لازم در مصاحبه، داوطلبان واجد شرایط به ترتیب نمرات فضلی و با توجه به ظرفیت مورد نیاز پذیرفته‌شدگان اولیه مشخص به گزینش معرفی خواهند شد. بدیهی است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی در سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۱/۲۶ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۷/۰۱/۲۶ ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

جهت مشاهده کارنامه اولیه آزمون اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده متن آگهی در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.