خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

متن آگهی:

خبر ۶ شهریور ۱۴۰۲- دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

دریافت کارت آزمون


خبر ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲-دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

دریافت کارت آزمون

راهنمای شرکت در آزمون


خبر ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ – اطلاعیه اعلام زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت  ستاره خلیج فارس سال ۱۴۰۱
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس سال ۱۴۰۱ثبت‌نام نموده‌اند، به اطلاع می‌رساند که آزمون مذکور براساس مندرجات کارت شرکت در آزمون در صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ و  بعدازظهر روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ منحصراً در شهر بندرعباس برگزار می‌شود، لذا نظر این عزیزان را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.
ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ ، ۶ ، ۷، ۱۱، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ کارت شرکت (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین ، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، وضعیت تاهل/تعداد فرزند، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودید، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید و در صورتی که نسبت موارد ذیل تفاوتی مشاهده نمودید ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص دانشگاه هرمزگان مراجعه نمایید.
۱- چنانچه نسبت به بند  ۳ (جنس) معترض هستید.
۲- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد.
۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می‌باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق زمان و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص در دانشگاه هرمز گان تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر مهم:  در مورد سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰) به اطلاع می رساند هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی گیرد.
ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده این سازمان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۷ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در واحد رفع نقص در دانشگاه هرمز گان به آدرس : بندرعباس، آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور، پردیس شماه ۲ دانشگاه هرمزگان (بنیاد نخبگان) مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌گردند.
د‍ – یادآوی های مهم‌
۱– برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح  از ساعت‌ ۸:۰۰ صبح (هشت) و نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰ ( دو سی دقیقه ) می‌باشد.
۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن ، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند« هـ ‍» آمده است، رفتار خواهد شد.
۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.
۸– حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
۹- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
۱۰-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.
هـ– قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری
ماده ۵- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:
الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.
ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:
۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.
۲- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.
۳- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.
ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.
د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.
ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.
و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت دراین امر قبل یاحین برگزاری آزمون به هرنحو.
ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.
ماده ۶- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:
الف- درمورد مشمولان بند(الف) ماده (۵): اخطارکتبی با درج درپرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت ازگزینش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.
تبصره- آرای هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.
ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (۵) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تا یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.
ماده ۸– ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.
ماده ۹- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.
ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.
ماده ۱۱- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلب و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.
ماده ۱۲- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسؤول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسؤول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) است.
تبصره- در مورد آموزشگاه‌هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی‌ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.
ز – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور
داوطلبان می‌توانند سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org/، به این سازمان ارسال نمایند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.


خبر ۲۳ آبان ۹۷: تعیین تکلیف نتایج آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس تا فردا

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس گفت: نتیجه آزمون استخدامی و پذیرفته شدگان نهایی این آزمون امروز و یا فردا بعد از برگزاری جلسه با مدیر عامل و مدیر منابع انسانی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در یک هفته اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس از طریق “سامانه فارس من” خواستار پیگیری موضوع استخدامشان بودند که حدود ۱۱ ماه است در بلاتکلیفی به سر می برند.

براساس اطلاعاتی که برای خبرگزاری فارس ارسال شده بود ظاهرا با گذشت حدود ۱۱ ماه از آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس و اعلام نتایج آزمون و گذراندن مصاحبه های تخصصی و روانشناسی، این شرکت هنوز هیچ اقدامی در راستای جذب تعداد حدود ۶۰ نفر پذیرفته شده این آزمون انجام نداده است.

از طرف دیگر با توجه به اینکه به دلیل افتتاح فاز های دو و سه پالایشگاه شدیدا نیاز به نیروی متخصص دارد این پذیرفته‌‌شدگان باید هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج شوند .

خبرنگار خبرگزاری فارس تلاش کرد موضوع را از طریق کریمی مدیر منابع انسانی این پالایشگاه پیگیری کند که متاسفانه طی روزهای اخیر وی پاسخگوی سوال خبرنگار فارس نبود. از این جهت موضوع را با صداقت مدیر روابط عمومی این شرکت در میان گذاشتیم.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به خبرنگار فارس گفت: ظرف مدت امروز و یا نهایتا فردا جلسه‌ای با مدیریت این مجموعه و مدیر منابع انسانی در خصوص تعیین تکلیف نتایج آزمون استخدامی و تعداد دقیق پذیرفته شدگان برگذار خواهد شد و نتیجه آن از طریق رسانه ها و سایت اطلاع رسانی همین پالایشگاه در اختیار شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس


خبر ۲۵ اسفند ۹۶: اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

 اسامی دعوت شدگان آزمون استخدام شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس جهت مصاحبه اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.